آدام سندلر هنوز با خواندن آهنگ کریس فارلی احساساتی می شود



CNN

آدام سندلر همیشه کریس فارلی خواهد بود.

با گذشت بیش از بیست سال از مرگ فارلی، سندلر هنوز با خواندن “آهنگ کریس فارلی” غمگین می شود، آهنگی که برای دوست و کمدین فقید خود نوشت که در دسامبر 1997 بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در سن 33 سالگی درگذشت.

سندلر به پادکست “Happy Sad Confused” گفت که ادای احترام موسیقی او هنوز او را احساساتی می کند. او این آهنگ را به عنوان بخشی از برنامه ویژه نتفلیکس خود “آدام سندلر: 100% تازه” اجرا کرد و آن را در “SNL” زمانی که در ماه می 2019 میزبانی کرد، خواند.

سندلر در ادامه گفت: «چند دفعه اول، ما آن آهنگ را پخش می‌کردیم، اشک می‌ریختم و واقعاً نمی‌توانستم آن را خوب بخوانم، زیرا خیلی احساساتی می‌شدم، و سپس آن را احساس کردم و توانستم آن را به بیرون برسانم». پادکست «عجیب است، اما وقتی آن آهنگ شروع می‌شود، من همچنان می‌گویم: «اوه، خوب، گریه نکن و این کار را نکن». شاید صدها بار آن را خوانده‌ام، اما من را تکان می‌دهد.»

سندلر افزود: «فکر می‌کنم به این دلیل است که ما ویدیویی از کریس نشان می‌دهیم و من چهره او را می‌بینم.» او همچنین گفت که “شنیدن عصبانیت جمعیت برای فارلی” او را خوشحال می کند.

هر برنامه‌ای که من اجرا می‌کنم، بزرگترین تشویق شب صحبت کردن درباره فارلی است و هر زمان که نام او را می‌آورم، تماشاگران دیوانه می‌شوند. این احساس بسیار خوبی دارد،” او گفت.