آنلی شکلی مشمولتر از اینلی است

آیا می خواهید تا موادی که به صورت همرنگ با دندان های شما می توانند برای ترمیم مورد استفاده قرار بگیرند را بشناسید؟ ترمیم دندان کودکان با مواد سفید کننده پیچیده است و نیاز به زمان و هزینه بیشتری دارد . اولین عامل تعیینکننده هزینه روش ترمیم دندان است. اگر دندان اطراف محل ترمیم شده پوسیده شد، چه ترمیم دندان آسیب دیده باشد چه سالم مانده باشد، پزشک به جای پر کردن دوباره با گذاشتن تاج دندان را درست میکند. همچنین زمانی که پوسیدگی باعث آسیبهای شدید و عمیق به دندان شده و برای نگهداشتن آن باید بهخوبی از آن محافظت کرد، از روکش دندان استفاده میشود.

ترمیم های مستقیم به ترمیم هایی گفته می شود که در مطب دندانپزشکی به صورت مستقیم بر روی دندان استفاده می شود. برای ترمیم دندان های خود به پزشک متخصص دندان دکتر آریام مراجعه کنید تا از بهترین و بروز ترین متد ها و تجهیزات برای ترمیم دندان های خود برخوردار باشید. پس اگر تصمیم دارید دندانهای خود را سفید کنید، این کار را حتما قبل از ترمیم کردن دندان انجام دهید تا بتوانید رنگ روشنتری برای ترمیم انتخاب کنید. در این روش با بلند کردن لایه های از لثه زیبایی دهان و دندان افزایش می یابد.

تخریب لثه می تواند باعث پوسیدگی ریشه دندان، از دست دادن استخوان های دندان و در نهایت از دست دادن دندان ها گردد. اگر پر شدگی قدیمی باشد یا دندان تخریب شده یا شکسته شود، ممکن است از بین برود. ریشه دندان در اثر تخریب لثه ممکن است نسبت به غذاها و یا مایعات سرد و یا گرم حساس شود و ممکن است دندان ها ظاهری دراز داشته باشند. این مواد به دلیل استحکام بالایی که دارند در ترمیم دندان های آسیا نقش مهمی دارند.

بریج ها از دو روکش برای دندان های دو طرف ساخته شده اند و دندان ساختگی در بین این دو روکش قرار دارد. استفاده از روکش دندان می باشد. کرادینگ همان اصلاح بهم ریختگی دندانی می باشد که بدون ارتودنسی انجام می شود. این ماده ترمیمی تا مدت های طولانی، فقط آمالگام (همان مواد سیاه رنگ یا نقره ای) بود. مواد ایمپلنتی در ترمیم دندان استفاده می شوند و برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده به کار می روند. ایمپلنت دندان، هیچ تاثیری بر روی دندانهای مجاور ندارد و در جلوگیری از فرسایش استخوان فک و اختلال در جویدن، بسیار مهم است که میتواند منجر به تغذیه نامناسب شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ترمیم دندان کاملا پوسیده ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.