آنچه جادوگر مورد علاقه شما در مورد کمد لباس شما نشان می دهد – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

ما در حال نزدیک شدن به پایان اکتبر هستیم، یعنی انتظار برای هالووین تقریباً به پایان رسیده است! چه راهی برای جشن گرفتن فصل ترسناک بهتر از انفجار انرژی جادویی است؟ با اجرای طیف وسیعی از شخصیت های انیمه محبوب تا نمادهای گرانج دهه 90 ، جادوگران در فرهنگ پاپ بسیار بیشتر از چوب جارو ، گربه های سیاه و معجون های عاشق هستند. چه کسی می گوید که یک جادوگر نمی تواند شبیه خانم دوستانه همسایه با دستور پخت کلوچه قاتل باشد؟

این که آیا این یک جادوگر شیطانی در قالب کلاسیک است جادوگر شهر ازجادوگر شریر غرب، یک جادوگر نوجوان که مشتاق انتقام است یا یک دانش آموز سخت کوش با استعداد جادوی عملی، جادوگر مورد علاقه شما چیزی ضروری در مورد شخصیت شما و کمد لباس شما را آشکار می کند. برای کشف همه جزئیات تاریک ، ادامه مطلب را بخوانید!

1. جادوگر بزرگ بزرگ – جادوگر جامعه بالا

https://www.youtube.com/watch؟v=dEaEzqcHB4w

هیچ چیز به اندازه Grand High Witch از نسخه 1990 نسخه بدی نمی دهد جادوگران، اقتباس فیلم از کتاب کودکان با همین عنوان نوشته رولد دال. این رهبر تمام جادوگران جهان با باب عالی ، رژه لباس مجلسی مشکی و دستکش ، مورتشیا آدامز از خانواده آدامز و بخشی از میراندا پریستلی از شیطان پرادا می پوشدبه بدن پوسیده او با تابش انرژی دیوا، با لباس مبدلی متشکل از کلاه گیس، ماسک، لباس های مد کلاسیک و لباس های جدی در میان چیزهای دیگر استتار شده است. اگر عاشق مارک تئاتری او با جادوی تاریک هستید ، احتمالاً یک شخص طبیعی روی صحنه هستید که تمایل به ورودی پر زرق و برق دارد. حداقل به احتمال زیاد در لباسهای معمولی کشته می شوید ، شما به سمت بالهای ساختار یافته ، دامن های پری دریایی و چکمه های مچ پا با اشاره ای از فلز سنگین متمایل می شوید. شما می دانید که راز موفقیت ظاهری در خویشتن داری است ، بنابراین لباس ها را با یک کیف صلیبی معمولی و زیورآلات کم ارزش و در عین حال منحصر به فرد و نه لوازم جانبی عجیب و غریب تکمیل می کنید. برای کاهش احساسات گات-پانک ، یک کت ترنچ بنفش را روی همه چیز می اندازید تا ظاهری خنک به پایان برسد.

2. هرمیون گرنجر – جادوگر بیش از حد موفق

به راحتی می توان فراموش کرد که بیش از حد مورد علاقه همه از سری هری پاتر جی کی رولینگ (با بازی اما واتسون) قبل از هر چیز یک جادوگر است. اگر حال و هوای دخترانه خوب هرمیون گرنجر را به انرژی های تیره تر جادوگر همکار بلاتریکس لسترنج ترجیح می دهید، احتمالاً در خفا بیشتر شبیه بلاتریکس هستید. این بدان معنا نیست که سبک شما گوتیک و پر زرق و برق است ، زیرا کمد لباس مجلسی شما نشان دهنده غرایز سرکش شما و اشتیاق پنهان شما برای سفارش است. با ترکیب لمسهای دوستدار Bellatrix مانند چرم و توری با منگوله های اصلی مانند ژاکت و جلیقه بافتنی ، شخصیت مد شما بخشی از قهرمان دختر مدرسه ای ، بخشی ملکه گوتیک کم صدا و 100٪ دختر سخت گیر است. این ترکیب ترکیبی مشکی و بنفش-که یک یقه یقه پشتی راحت و یک ژاکت فلانل دنج را با یک جوراب کوتاه پلیسه دار ، جوراب مشکی بنفش و نازک های پاشنه دار ترکیب می کند-زیبا ، پانک و درست در کوچه شما است.

3. Kiki – The Cottegecore Witch

https://www.youtube.com/watch؟v=O0D4hdRELJ8

شخصیت اصلی فیلم کلاسیک ماندگار استودیو گیبلی در دوران بلوغ خدمات تحویل کیکی آهنربایی برای کسانی است که عاشق جادوگران – و شخصیت های فیلم هستند – که به جای شرور، کاوایی هستند. اگرچه کیکی با وسایل جادوگری کلاسیک زیادی از جمله جارو، لباس سیاه و گربه سیاه مسلح است، اما گواه این است که جادوگران بد تنها کسانی نیستند که توجه مخاطب را جلب می کنند. اگر قهرمان شیرین ما-با لباس مشکی شناور و کمان قرمز رنگ-برای شما جذاب است ، به احتمال زیاد شما یک رویاپرداز با روحیه مدبر و حس زیبایی از زیبایی هستید. به احتمال زیاد از روزها قبل برای لباس‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنید و احتمالاً تی‌های نوجوان را کنار می‌گذارید، فولکلور را با سبک قدیمی ادغام می‌کنید. احتمالاً احساس می کنید که در خانه خود هستید با بلوز سرخ شده ای که در زیر یک لباس بژ از ناحیه ساحلی بژ پوشیده شده است ، همراه با یک ژاکت کش باف پشمی ، برت عاج و نان های نازک مشکی. با عشق به لوازم جانبی رنگ روشن ، احتمالاً پالت خنثی را با یک کیف زردرنگ زرد رنگ پر از لرزش های آفتابی سوراخ می کنید.

4. اورسولا-جادوگر High-Glam و High-Camp

https://www.youtube.com/watch؟v=kMtuKtdCbM8

نمادی از شرورهای زن دیزنی، اورسولا، جادوگر دریایی از انیمیشن کلاسیک پری دریایی کوچک، شر خالص را بسیار سرگرم کننده جلوه می دهد. او یک دیوای خیابانی با قدرتهای جادویی خطرناک است ، او یک فویل جسورانه و برنجی برای طبیعت خاموش و بی روح پری دریایی کوچک است. اورسولا یک میلیون مایل با جادوگر چهره تیره در فاصله دارد سفید برفی و هفت کوتولهبه اگر با وجود شیوه‌های شرورانه‌اش، مجذوب شیطنت و جذابیت او شده‌اید، احتمالاً کمد لباس‌های شما پر از لباس‌های شیک به سبک خیابانی است تا شخصیت خجالتی شما را استتار کند. هرگز به بازی ایمن آن راضی نشوید، شما به راحتی از چاپ های عجیب و غریب، رنگ های جسورانه و مواد غیر متعارف استفاده می کنید، گاهی اوقات همه در یک لباس. این ژاکت خز مصنوعی آبی با طرحی انتزاعی، که با یک تاپ مشبک و شلوار مخملی رنگی جسورانه ست شده است، نمونه ای از این موارد است. برای بالا بردن فانک فانک ، احتمالاً قبل از تکمیل لباس با کلاه سطل و کفش های کتانی پلت ، به این حلقه رزینی دست خواهید یافت که تاب های 70 ساله را پخش می کند. با نگاهی فوق العاده زیبا ، ایجاد اولین تاثیر قاتل حتی اگر زبان بسته باشید ، کار سختی نیست!

5. نانسی داونز – جادوگر بیرونی

نشانه هایی از فیلم های دبیرستانی و فیلم های ترسناک ، کلاسیک فرقه ای 1996 هنر و صنعت در این فیلم چهار جادوگر نوجوان با خونسردی جدی بازی می کنند. با از بین بردن خطوط بین جادوگران خوب و بد ، آنها در جادوگری به نتایج تاریک و غیرقابل پیش بینی می پردازند. کاریزماتیک ترین در میان گروه چهارگانه نانسی داونز است که حساسیت تند و شدید او در دهه 90 او را از دیگر جادوگران نوجوان در تاریخ فرهنگ پاپ جدا می کند ، مانند Willow Rosenberg از Alyson Hannigan از Buffy the Vampire Slayer و سابرینا اسپلمن Kiernan Shipka از ماجراهای وحشتناک سابرینابه

گروه‌های نانسی، بدون شباهت به لباس‌های هالووین، یک استاد کلاس در هدایت انرژی جادوگرانه با پیچ و تاب جایگزین هستند. اگر شما عاشق ظاهر پانک پاپ او هستید ، که شامل کت های چرمی رنگی است که به طور معمولی روی لباس های خرابکارانه لباس مدرسه کاتولیک انداخته می شود ، به احتمال زیاد خودتان یک رگه وحشی دارید. این مجموعه گاه به گاه و در عین حال تیز، که از یک کت چرم، ژاکت لبه‌های خام و شلوار جین پریشان تشکیل شده است، فقط بلیط است. همراه با گوشواره های زنجیره ای نامتقارن و چکمه های رزمی با مروارید ، ظاهر عالی است ، چه به مرکز خرید بروید و چه نمایش شبانه فیلم های هالووین.

(13 بار بازدید ، 4 بار امروز)