دارای توان 2400 وات شانه بخشی از یکی از سری های آن است. پس از خشک کردن موهای خود، آن را با نرم کننده مرطوب کننده مرطوب کنید. پس از آن، می توانید از ماسک موی خود در خارج از حمام یا کرم مو استفاده کنید. موها را از فاصله 30 سانتی متری سشوار خشک کنید زیرا نزدیکی سشوار به ریشه مو آسیب می رساند. سشوار کردن ماسک مو یا کرم مو نیز نفوذ را بهبود می بخشد و باعث زیباتر شدن موها می شود. مطمئن شوید که موهای خود را با برس های بزرگ و گرد سشوار خشک کنید، که می تواند در برابر دمای بالا مقاومت کند و ظاهر طبیعی تری به موهای شما بدهد.

دیفیوزر ممکن است بهترین گزینه برای خشک کردن و حالت دادن به مو نباشد، اما می تواند بافت و حجم زیادی به موها اضافه کند. دمای بالای 50 درجه فارنهایت و سرعت باد بالای 50 مایل در ساعت می تواند به راحتی به موهای بسیار صاف و حساس آسیب برساند. بهترین سشوار برای موهای حساس سشوار است که کمترین آسیب را به موهای شما وارد کند. استفاده از سشوارهای سنگ تورمالین برای افرادی که موهای شکننده و حساس دارند، اغلب انتخاب ایده آلی است. با استفاده از فناوری تورمالین، فرآیند گرمایش ملایم و ثابت است و از آسیب به موهای شما جلوگیری می کند.

این قوی ترین سشوار حرفه ای موجود در بازار است. خانم ها علاقه خاصی به زیبایی دارند و به همین دلیل است که به آن توجه بیشتری می کنند. مراقبت خوب از مو علاوه بر زیبایی با چهره ای جذاب تر همراه است. سشوار انواع سشوار آرایشگاهی دارای موتور AC است که آن را قدرتمند می کند، بنابراین برای هر خانمی صرف نظر از مدل موی او توصیه می شود، زیرا دراد قابلیت حالت دادن به هر نوع مو را دارد. با این دستگاه سالن موتور سرعت و قدرت هوادهی بالاتری نسبت به موتورهای DC دارد که منجر به خشک شدن سریعتر موها می شود.

از نظر وات، موتور سشوار با قدرت موتور آن مشخص می شود و سشوار با وات بالاتر نیز با سرعت بیشتری کار می کند. از آنجایی که سشوارهای ولتاژ پایین‌تر قدرت و کارایی کمتری دارند، اغلب مقرون به صرفه‌تر از سشوارهایی با ولتاژ بالاتر هستند. بهترین سشوار برای مصارف خانگی که نیازهای شما را برآورده می‌کند، یک سشوار 1500 واتی است که اگر مطمئن نیستید چقدر قدرت می‌خواهید خریداری کنید، بهترین سشوار است. وقتی موهای ضخیم تری دارید، بهتر است از سشوارهایی با قدرت 1800 تا 2000 وات استفاده کنید. وزن سشوار: اگر موهایی زیبا و زیبا می خواهید دست خود را فدای آن نکنید.

در یک محیط صنعتی، سشوار برای چیزی بیشتر از خشک کردن مو استفاده می شود. به عنوان مثال، می توان از آن برای رنگ آمیزی و رنگ آمیزی دیوارها، خشک کردن سطوح، برداشتن رنگ یا چسب اضافی از سطوح، چسباندن نوار، نرم کردن و خم کردن لوله های پلاستیکی، برداشتن پوشش ها، جاروبرقی، لحیم کاری قطعات و سشوارهای یونی استفاده کرد. این ذرات علاوه بر تولید باد گرم، بار منفی روی موهای شما آزاد می کنند که با بار مثبت متعادل می شود. موها پس از خشک شدن شاداب تر و براق تر می مانند و موها کم رنگ نمی شوند. سشوار سالنی قیمت بوش مدل phd5987 که دارای موتور 2200 وات می باشد و قابل استفاده در منزل و سالن می باشد.

با این حال توصیه می کنیم در صورت داشتن موهای نازک یا نازک از انتخاب این مدل خودداری کنید. از نظر وزن، این مدل ها سبک تر از سرامیک هستند. کار کردن با موهای پر تراکم به دلیل وزن سبک تر آسان تر است و نگه داشتن آنها کمتر خسته می شود. بهترین سشوار که انتظارات مصرف کننده در مورد اندازه، قدرت و وزن را برآورده می کند و بر راحتی و رضایت تمرکز دارد. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه از استاندارد بودن سشوار اطمینان حاصل کنید. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

اگر سشوار با وزن 450 گرم دارید، مطمئن شوید که وزن آن نیز همین وزن است. آنهایی که موهای وز دارند ممکن است برای این سشوارها مناسب نباشند زیرا حجم مو را اشغال می کنند و آنها را کدر و برهنه نشان می دهند. تمام وسایلی که گرما تولید می کنند مانند سشوار و اتو باید درجه ای از کنترل دما را داشته باشند. یادتان هست اگر از شما بپرسند که درجه سردی سشوار مفید است؟ کسی هست موهایش را در دمای سرد سشوار بکشد؟ یک سشوار با هوای سرد بیشتر از آنچه فکر می کنید برای شما مفید خواهد بود.