انتشارات زیبایی جدید برای امتحان این ماه – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

مشتاق هستید ببینید چه چیزی از مارک های مورد علاقه شما برای افزودن به مجموعه بیهوده شما وجود دارد؟ در اینجا جدیدترین راه اندازی های زیبایی در YesStyle در یک نگاه است. نماد “?” نشانگر یک نام تجاری جدید است.

بئودیانی

جدیدترین محصولات مراقبت از پوست BEAUDIANI باید به هر نوع و نگرانی پوستی پاسخ دهد.

برای پوست های خشک ، تونر مرطوب و مرطوب گیاهی آن را امتحان کنید ، که یک لایه رطوبت نرم روی پوست ایجاد می کند و با موادی مانند پوست پرتقال نارنگی و روغن دانه هویج سلامت کلی پوست را بهبود می بخشد. برای مقابله با علائم پیری ، مایع کنسانتره کلاژن تزریق شده دارای ذرات کلاژن نانویی است که برای جذب فوری به پوست نفوذ کرده و ظاهر چین و چروک ها را بهبود می بخشد. پودر کلاژن ضد پیری را می توان با سایر محصولات مخلوط کرد.

BEAUDIANI تعدادی ماسک ورقه ای ارائه می دهد که فراتر از مزایای مراقبت از پوست است. از بین ماسک های عطر آن را انتخاب کنید – رایحه های اسطوخودوس و نرولی ذهن را آرام می کند ، ماندارین و پرتقال شیرین پوست را تغذیه می کند و گل رز تقویت کننده ای است.


?سبز بیاورید

BRING GREEN محصولات را با استفاده از بهترین مواد اولیه طبیعت فرموله می کند. کوسن آفتابی درخت چای آن از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند ، پوست را روشن می کند و چین و چروک را با استفاده از آب برگ درخت چای ، کالامین و مجتمع کنترل روغن بهبود می بخشد.

برای یک لمس ظهر ، با استفاده از کاغذ کنترل 100٪ روغن Artemisia ساخته شده با هانجی که حاوی پودر موگ وورت است ، سبوم اضافی را جذب کرده و در عین حال مرطوب نگه می دارد ، صورت را پاک کنید.


B خرگوش های CHASIN ‘

برند زیبایی تمیز و هیپی CHASIN ‘RABBITS با ارائه محصولاتی که پوست را از سر تا پا تغذیه می کند ، یک شیوه زندگی سالم را ترویج می کند. پرفروش ترین ها عبارتند از Magic Beauty Shroom ، عصاره ای که از عصاره 100٪ قارچ ترملا برای آبرسانی و درخشندگی پوست ساخته شده است ، و پاک کننده فوم Mindful Bubble Cleanser با زغال فعال و آب بامبو تزریق شده و پوست را از چربی و ناخالصی ها پاک می کند. همچنین کرم Green Golden Ruler وجود دارد که حاوی روغن دانه شاهدانه برای آرامش پوست و افزایش سطح رطوبت است.


CLIO

با استفاده از بالشتک جمع و جور CLIO’s Kill Cover Glow Fitting Cush ، کل بازی خود را ادامه دهید تا آرایش خود را لمس کنید. همچنین دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش SPF 50+ PA ++++ است و پوست را با ترکیبی از دانه باباسو ، دانه مارولا و روغن تخمه آفتابگردان و عصاره کالاندولا مرطوب می کند.

با استفاده از Melm Sheer Glow Balm تغذیه کنید که در رنگ های شاداب و بازیگوش (صورتی ، مرجانی و صورتی) عرضه می شود. این فرمول حاوی روغن دانه انبه ، روغن دانه جوجوبا و روغن بادام برای نرم شدن لب ها است.


COSRX

COSRX علاوه بر مجموعه مراقبت از پوست خود ، سرم تقویت کننده Refresh AHA BHA ویتامین C و کرم روزانه Refresh AHA BHA ویتامین C را منتشر کرد که هر دو از لایه بردارهای طبیعی مشتق شده و مجموعه Golden-Rx برای درخشندگی پوست کدر و کاهش ظاهر استفاده می کنند. از خطوط ریز ماسک جدید شستشوی آن ، ماسک زغال چوب Poreless Clerifying Charcoal Pink ، برای کسانی ساخته شده است که منافذ تنگ و پوست صاف می خواهند.

برای مراقبت از لب ، کیت تغذیه کننده لب پروپولیس Lip Sleep و کیت سرامید لب لب را برای لب های صاف و پرپشت بررسی کنید.


عزیز ، کلیرز

عزیز ، آب نرم کننده روزانه پوست کلیرز و آب آبرسان روزانه پوست در حال حاضر در حجم 50 میلی لیتر مناسب سفر در دسترس هستند. آب نرم کننده روزانه پوست از لایه بردارهای ملایم مانند عصاره نیشکر و اسید سیتریک برای صاف و نرم کردن پوست کدر استفاده می کند. آب روزانه آبرسان پوست از ترکیبات آبرسان مانند آب چای سبز و گل گل همیشه بهار برای تسکین و مرطوب کردن پوست خشک استفاده می کند.


درماتور

تسکین پوست حساس با ورق ماسک دو طرفه و استریل شده Hypoallergenic Cica Gzeze DERMATORY ، که در اصل غنی شده با مواد تسکین دهنده پوست مانند آزولن و عصاره برگ centella asiatica است.


جمهوری روبرو

با Purity Sun Essence ، که مجهز به SPF 50+ PA ++++ UV است ، از پوست خود در برابر اشعه UV محافظت کنید. بافت فوق العاده سبک به سرعت جذب پوست می شود بدون این که گچ سفید بر روی آن باقی بماند. فرمول ضد آب گیاهخوار و صخره دوست است.


من اهل

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات ، من از مجموعه پرفروش مینیاتور استفاده کرده ام که شامل نسخه های کوچک و اندازه مسافرتی از محصولات با تقاضای بالا است. در داخل آن ماسک عسل کراملی مانند برای جوانسازی و تغذیه پوست کدر و کم آب ، تونر برنج برای مرطوب سازی و روشن شدن پوست و Mugwort Essence برای آرامش و پاکسازی پوست وجود دارد.


کارادیوم

پوست حساس را با پد تونر Vegan KARADIUM و Vegan Cica Mist آرام کنید. پد تونر دو طرفه تعادل pH پوست را بازیابی می کند و حاوی آلانتوئین و گلوکونولاکتون برای لایه برداری از پوست و عصاره درمنه برای آرامش پوست است. غبار صورت رطوبت پوست را با فاکتور مرطوب کننده طبیعی دوباره پر می کند در حالی که سد پوستی را با سولین باریر تقویت می کند.


MakeON

سری ماساژورهای makeON’s Magnetight پوست را محکم می کند ، تنش عضلانی را آزاد کرده و گردش خون بهتر را ارتقا می بخشد. Magnetight 15 با انرژی مغناطیسی صورت را مجسمه کرده و تعریف می کند ، در حالی که غلطک بدنه مغناطیسی طلای 18K طلایی بدن را از طریق ماساژ فشار و کشش آرام می کند و بدن را آرام می کند.


تغییر دهید

برای جلوه های حجم دهنده مژه ها ، ریمل فر کننده حجم دهنده Inspire Volume را که مژه ها را با فیتوکراتین محافظت و تقویت می کند ، امتحان کنید. حاوی فیبرهای طبیعی ، پلیمرها و اسیدهای آمینه است که مژه ها را بدون جمع شدن طولانی می کند.


نئوژن

NEOGEN با استفاده از کرم حلزون Dermalogy Cica Repair Snail Essence و Dermalogy Cica Repair Snail range خود را افزایش می دهد. هر دو فرمول حاوی کنسانتره موسین حلزون ، حاوی AC Cica Pure Complex برای تسکین پوست تحریک شده و آسیب دیده است. آنها برای انواع پوست های حساس و مستعد آکنه مناسب هستند.

برای طرفداران آرایش چشم ، ریمل RAAR Style Volume & Curl Double Mascara ضد لک و ضد آب را امتحان کنید تا مژه هایی با ماندگاری طولانی مدت داشته باشید. RAAR Easy Drawing Edge Liner به راحتی می لغزد و خطوط براق ایجاد می کند.

NEOGEN با گروه دختران K-pop Dreamcatcher همکاری کرده است تا کرم دست و بدن بدن Catch Your Perfume را ایجاد کنید! هر دو دارای هفت رایحه متفاوت هستند که با هفت عضو مطابقت دارد.


نیولی

ماسک روزانه Neulii Derma Ectocica مناسب پوست های حساس حاوی جوهر طراوت دهنده پوست است که با اکتوئین برای آبرسانی و مرطوب سازی پوست تزریق می شود و Derma Clear ™ و Super Centella برای تقویت سد پوستی و کاهش تحریکات. ورق تجزیه پذیر از عصاره درخت اکالیپتوس ساخته شده است.


پری اپرا

مجموعه آرایش خود را با چوب مات پریپر Ink Mood Matick ، ​​که در هشت رنگ قابل ساخت ارائه می شود ، برای ایجاد ظاهر کامل لب در حالی که لب ها را مرطوب می کند ، گسترش دهید. فرمول با ترکیب مات سوفله ، عصاره برگ آبی آگاو و روغن آجیل اینکا تزریق می شود تا لب های هیدراته و پرپشت حفظ شود.

با استفاده از خط براش نازک جوهر نازک ، خط چشم را به چشم های خود اضافه کنید تا خطوط بسیار رنگی رنگی بکشید. برای لمس سریع ، پودر خنک کننده Oil Capture از پودر صورتی بسیار ریز برای جذب چربی اضافی و صاف نگه داشتن پوست در طول روز استفاده می کند.


PURITO

کرم چشم سبک Centella بدون رایحه با کاهش خطوط و چین و چروک پوست اطراف چشم را جوان نگه می دارد. حاوی پانتنول و سرامید برای آبرسانی و چاق شدن پوست ، عصاره centella asiatica برای تسکین پوست و چهار نوع پپتید برای افزایش تولید کلاژن.


پیونکانگ یول

برای تسکین پوست ، به دنبال پد تونر آرام بخش و سرم کننده مرطوب کننده Pyunkang Yul باشید. پد تونر دو طرفه حاوی AHA و PHA است که به آرامی سلول های مرده و ناخالصی های پوست را از بین می برد ، عصاره بامبو و اسید هیالورونیک برای پر کردن رطوبت پوست و عصاره centella asiatica برای تسکین پوست. همچنین به دلیل عصاره پوست بید سفید از چربی ناخواسته روی پوست جلوگیری می کند. این سرم پوست را تسکین می دهد و با عصاره های سیکا ، درخت چای و گل زنبور عسل ، جوش را درمان می کند ، در حالی که سرامید و پپتیدها پوست را قوی تر و جوان تر می کند.

زمان را با چسب سیاه چای معکوس چای معکوس طراحی کنید تا پوست اطراف چشم بدون ظاهر به نظر برسد. عصاره تخمیر شده چای سیاه ، کلاژن با وزن مولکولی کم و عصاره لوبیا سیاه پوست اطراف چشم را تغذیه می کند ، سطح رطوبت را افزایش می دهد و رنگ پوست را روشن می کند.


عاشق

پالت سایه چشم Romand’s Better Than Palette The Secret Garden دارای رنگ های عاشقانه است که از قرار ملاقات باغ الهام گرفته شده است. رنگها از تنهای گرم پاییزی تا تنهای سرد زمستانی در رنگهای براق و مات متغیر است.


SKINFOOD

عصاره گلابی کاکتوس که به دلیل مزایای آبرسانی ، تقویت موانع و ضد التهاب شناخته می شود ، عنصر اصلی خط آرایش گیاهی جدید SKINFOOD در Forest Dining است. Forest Dining Bare Foundation براق و بدون درز روی پوست می لغزد تا جلوه ای درخشان داشته باشد ، ریمل ضد آب و ضد لک Forest Dining Bare Mascara مژه ها را فر و هیدراته نگه می دارد و رنگ مرطوب کننده Forest Dining Bare Water Tint لب های شادابی ایجاد می کند.

خود را با ورق ماسک مجلل Gold Caviar EX ، که سرشار از عصاره خاویار و طلا است ، برای مقابله با علائم پیری و درخشندگی سالم ، درمان کنید. همچنین دارای امگا 3 و 6 است تا اسیدهای چرب ضروری را به پوست برساند تا سطح رطوبت و قابلیت ارتجاعی آن حفظ شود. ماسک ورق حاوی عصاره جلبک است تا از نفوذ مایع موثر آن به پوست اطمینان حاصل شود.


به زودی+

پوست حساس و مشکل دار را با عصاره گشنیز آرام بخش و غنی از آنتی اکسیدان ، عنصر اصلی موجود در ژل تسکین دهنده SOON+Trouble+، قطره آمپول درمان آرام کننده Trouble Expert ، و مشکل درمان کننده متخصص درمان کنید. ژل تسکین دهنده حاوی مادکاسوزید است که از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد پوست محافظت می کند. اسانس آب حاوی پانتنول برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست است. آمپول با Centella-Active reg باعث بازسازی پوست می شود.


پوست ارکیده

دست های خشک را با استفاده از بالم دست خشک پوست شی باتر آلرژی دار The ORCHID Skin کنار بگذارید. این فرمول حاوی روغن شیا با قابلیت استخراج پایدار برای مرطوب کردن پوست و مجتمع Phyto Seven برای افزایش سطح رطوبت پوست است.


VT

بسته به نیاز پوست خود ، بین دو مجموعه ماسک خاک رس VT یکی را انتخاب کنید. مجموعه ماسک کپسول Super-Hyalon D-6 چربی اضافی را از بین می برد در حالی که پوست را آبرسانی کرده و مانع رطوبت را تقویت می کند. مجموعه ماسک تسکین دهنده کپسول D-6 Cica حاوی ماده ثبت شده CICALIAO و پودر چای سبز برای رفع انسداد منافذ و حذف سلول های مرده پوست است.


XOUL

کرم ضد آفتاب ملایم UV چند کاره XOUL با محافظت از SPF 50+ PA ++++ از پوست در برابر اشعه UV محافظت می کند ، پوست را روشن می کند و چین و چروک ها را بهبود می بخشد. فرمول سبک و شفاف آن دارای BHA برای کنترل تولید بیش از حد سبوم است و عصاره houttuynia cordata ، عصاره centella asiatica و calamine برای تسکین پوست در حالی که پوستی با طراوت باقی می گذارد. گچ سفید نمی گذارد.

(4 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)