اگر گلابی شکل هستید چه چیزی نپوشید

لباس برای بدن گلابی شکل

اگر بدن شما به شکل گلابی شکل است، پس از آن بدن شما سنگین است. باسن و قسمت پایینی شما گرد است و چالشی که برای پوشاندن تیپ بدنی شما وجود دارد، ایجاد توهم شکلی متعادل تر است. برای انجام این کار، باید درک بهتری از آنچه که نباید در صورت داشتن بدن گلابی شکل بپوشید به دست آورید.

7 لباسی که اگر گلابی شکل هستید نباید بپوشید

1. شلوار جین اسکینی فیت نپوشید

از آنجایی که در ناحیه دور باسن و پایین بدن شما سنگین‌تر است، باید از پوشیدن شلوار جین یا شلوار باریک خودداری کنید. بنابراین به هر قیمتی باید از شلوار جین، شلوار لی و سایر شلوارهایی که شکل گلابی شما را برجسته می کنند، اجتناب کنید. در عوض، شلوار جین راسته، شلوار پالازو یا حتی جین بوت را انتخاب کنید.

کتانی شکل بدن گلابی
منبع: gorgeautiful.com

2. از بستن کمربند خودداری کنید

از آنجایی که هدف دور کردن تمرکز از باسن است، بهتر است از پوشیدن کمربند یا روسری یا هر وسیله دیگری در اطراف ناحیه باسن خودداری کنید. کمربندهای پهن به خصوص بد هستند زیرا تمایل دارند بر اندازه باسن شما تأکید کنند و آن را واضح تر می کنند.

3. به لباس های بدنه نه بگویید

لباس‌های بادیکن برای شما مناسب نیستند. اینها لباس هایی برای جلوگیری از ظاهر گلابی شکل هستند. هیچ راهی برای استتار شکل گلابی در لباس بدن کاملاً آشکار که به بدن فرد می‌چسبد و هر انحنا را نشان می‌دهد وجود ندارد. لباس‌های دور کمر امپراتوری روی بدن گلابی‌شکل به خوبی کار می‌کنند، زیرا بالاتنه‌ای متناسب و به دنبال آن دامن روان برای نشان دادن شانه‌های باریک و در عین حال هوشمندانه پنهان نگه داشتن نواحی باسن در همان زمان عالی است.

[Also Read: Simple Tips to Get a Chic Look in Bodycon Outfits]

لباس های بدنه
منبع: jddresses.co.uk

4. از شلوارهای پاستلی خودداری کنید

همانطور که می دانیم رنگ های تیره باعث لاغرتر به نظر رسیدن افراد می شوند. بنابراین طبق این منطق، شلوارهای تیره بهترین دوستان شما هستند، در حالی که شلوارهای رنگی پاستلی باید به هر قیمتی که شده اجتناب کنید.

لباس برای اندام گلابی شکل
منبع: eatsleepdenim.com

5. شلوارهای کمر بلند نپوشید

اگر اندام گلابی شکل دارید، شلوارهای کمر بلند ایده خوبی نیستند. آنها هیچ کاری برای پنهان کردن کف سنگین شما انجام نمی دهند و در واقع آن را بسیار واضح تر نشان می دهند. بنابراین به جای آن شلوارهای قد کوتاه را انتخاب کنید تا اندامتان متعادل تر به نظر برسد.

[Also Read: How To Wear High Waisted Shorts]

6. از پوشیدن دامن های مینی و شلوار کوتاه بپرهیزید

بهتر است از دامن های کوتاه و شورت واقعا کوتاه اجتناب کنید زیرا برای تیپ اندام گلابی شکل مناسب نیستند. لباس‌های کوتاه باعث می‌شود که ران‌های شما شل و ول به نظر برسد. دامن های بلند تا زانو و شلوارک برای شکل گلابی بهتر عمل می کنند.

7. کفش های نوک تیز را به جای کفش های نوک گرد انتخاب کنید

این یک واقعیت است که کفش هایی با انگشتان نوک تیز پاهای شما را بلندتر نشان می دهند، در حالی که کفش هایی که پنجه های گرد دارند، پاهای شما را قوی تر نشان می دهند. از آنجایی که تیپ بدنی گلابی شکل به پاهای بلندتری برای متعادل کردن باسن پهن تر نیاز دارد، انگشتان نوک پا راه مناسبی هستند.

شکل گلابی شکل
منبع: teamsugar.com

اشاره کوتاه: اگر بدن شما گلابی شکل است، ژاکت ها BFF شما هستند. ژاکت‌هایی بپوشید که ساختار خوبی دارند و به انتهای باسن شما ختم می‌شوند. کت‌ها نه تنها به شانه‌های شما تعریف بیشتری می‌دهند، بلکه به پنهان کردن مناطق مشکل‌دار نیز کمک می‌کنند. فقط مطمئن شوید که ژاکت شما به سمت باسن شما ختم می شود و نه درست به آنها.

وقتی صحبت از طرح‌ها و تیپ بدنی گلابی شکل می‌شود، گل‌ها را بهترین دوست خود کنید.

قاعده کلی در مورد نوع بدن گلابی شکل این است که آن را در قسمت پایین ساده و ظریف نگه دارید در حالی که آن را در بالا بازی می کنید. بنابراین تاپ و لباس هایی با جزئیات در ناحیه سینه بپوشید و گردنبندها و روسری های جالبی را انتخاب کنید تا تمرکز و توجه را به سینه و شانه هایتان و دور از باسنتان جلب کنید.

هر یک از انواع چالش های خاص خود را دارد. ترفند این است که نوع بدن خود را بشناسید، بدانید چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی برای شما مفید نیست، و سپس با نقاط قوت خود بازی کنید. اکنون که می دانید برای اندام گلابی شکل خود چه چیزی می توانید بپوشید و چه چیزی را نمی توانید بپوشید، این نکات ساده مد گلابی شکل را دنبال کنید و کمد لباس خود را متناسب با نوع بدن خود اصلاح کنید.