بازآفرینی لباس های مخمل قرمز از “Queendom” – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

در 16 آگوست به عنوان تک آهنگ اصلی ششمین EP با همین نام منتشر شد ، ملکه یک آهنگ قدرتمند رقص پاپ است که تا کنون به چهار برنده نشان موسیقی رسیده است. موزیک ویدیو با سقوط ایرپاد به چاهک و ورود به دنیای جادویی رنگی پر جنب و جوش مخملی آغاز می شود. پیک نیک اعضا در زمین های علفی خارق العاده که یادآور آنهاست آلیس در سرزمین عجایب، و جادوگران داخلی خود را با حرکت دادن اجسام با یک چوب جادویی هدایت کنید. به طور مناسب ، لباس های موجود در موزیک ویدئو جذابیت کمتری ندارند. در حالی که دو تا از شیک ترین لباس های گروهی را از هم باز می کنیم ، ادامه مطلب را بخوانید ملکه، از تفسیرهای تجربی از ظاهر جین گرفته تا مجموعه های دخترانه پاستل آمیخته با لهجه های glam!

لباس شماره 1

اولین مجموعه ظاهر با جین ساخته شده است ، لباس اصلی را انتخاب می کند و آن را دوست داشتنی و در آغوش می گیرد. از گرادیان تا برش گرفته تا طرح های تکه تکه ، تکرارهای جین موجود در این لباس ها هر چیزی جز اساسی نیستند. برای لمس تند ، هر پنج عضو چکمه های دوچرخه سواری تک رنگ را در طول های مختلف تکان می دهند.

ایرن

گروه ایرن شاید بهترین و مناسب ترین گروه باشد. ست های هماهنگ همیشه مرتب و پیچیده به نظر می رسند ، و ست جین او در شستشوی تیره شیک ارائه می شود. کاپوت آستین بلند دارای آستین های پف کرده و جزئیات زیپ جلویی است ، در حالی که مینی دامن دارای شکاف کناری و سجاف با ارتفاع پایین است. او شلوار جین شستشو را با تکه های سفید از جمله نوار موی گشاد ، گردنبندهای مروارید و زنجیره ای ضخیم و چکمه های ساق بلند با بند تا زانو متمایز می کند.

شادی

در مقابل ، لباس جوی راحت تر است. او با یک شلوار جین بریده با لهجه بزرگ و بازیگوش پاپیون پوشیده شده و آن را با شلوار جین تخته ای چهارخانه مدل می دهد. چهارخانه و جین ترکیبی کلاسیک هستند ، اما معمولاً در یک قطعه یافت نمی شوند! شورت ها حتی برای داشتن جلد تجربی تجربی ، دارای چهارخانه در چندین رنگ مختلف هستند. مانند ایرن ، جوی با گردنبندهای مروارید لایه ای ست می شود ، اما لباس های آن با یک آویز صلیبی بدلیجات همراه است. او ظاهر خود را با یک جفت چکمه کوتاه توری سفید با بندهای مشکی متضاد به پایان می رساند.

سولگی

از بین این پنج نفر ، سولگی تنها کسی است که تاپ جین نمی پوشد. در عوض ، او یک مخزن سفید با روکش کنتراست مشکی را در زیر یک دکمه سفید سبک با چاپ حروف قرار می دهد. در مقایسه با تاپ های جین سایر اعضا ، تاپ های لایه لایه Seulgi زیبایی هنری تری را ایجاد می کنند. برای پایین ، او یک جفت شلوار جین با شکاف بالا با کمربند چرمی غربی می پوشد. این خواننده با گردنبندهای مروارید و زنجیره ای لایه ای و گوشواره های حلقه ای نقره ای لایه لایه تزیین می کند.

وندی

مانند سولگی ، وندی لباس خود را با یک تاپ سیاه و سفید می سازد ، اما او به دنبال یک تی شرت گرافیکی بدون آستین می رود. او با پرتاب کردن یک ژاکت جین بریده با برش های بزرگ شانه ، با دیگران ترکیب می شود و احساسات جدی راک را بیرون می کشد. برای پایین ، وندی یک دامن مینی شلوار جین شیب دار انتخاب می کند. وندی و یری با چکمه های توری مشبک مشکی با دوخت زرد متمایز مطابقت دارند.

مکان

مکنه یری در یک لباس مجلسی دخترانه متشکل از یک لباس جین توری کوتاه و یک دامن مینی جین تکه تکه لباس پوشیده است. او به جای گردنبند مروارید ، روی چوکر سنگ بدلی و گردنبند آویز قلب بدلیجات دارد. Yeri تم بلینگ را با گوشواره های حلقه ای بدلیجات بیشتر گسترش می دهد. او که مرواریدهایی را که در لباس دیگران وجود دارد را کنار نمی گذارد ، کمربند مروارید لایه ای را روی دامن خود می اندازد.

لباس شماره 2

هنگام سوار شدن بر روی گاری گلف در میان ابرها و لذت بردن از یک مهمانی چای در یک چادر آلیس در سرزمین عجایب-در زمین چمن عادی ، اعضا لباسهای عجیب و غریبی به تن کرده اند که انرژی اسپرت و جذاب را در هم آمیخته است. کمد لباس آنها متشکل از نوارهای زرد ، صورتی و آبی است ، به علاوه مقدار زیادی بلینگ از طریق بدلیجات ، پولک و زرق و برق. جوراب های سفید تا زانو جذابیتی شبیه عروسک به آن می بخشد.

ایرن

ایرن که به دلیل چهره جوان خود با وجود مسن ترین عضو گروه شناخته می شود ، لباسی زیبا به رنگ صورتی می پوشد که برای او بسیار مناسب است. او یک چوگان یقه دار با طرح جینگهام صورتی را با یک مینی دامن چین دار سفید برای ارتعاشات نوجوانان بالا ست می کند. گیره های موی صورتی مبهم با یک لمس یکپارچهسازی با سیستمعامل ، جلوه خاصی به آن می بخشد. این خواننده با استفاده از گردنبند مروارید صورتی هماهنگ با رنگ و کمربند زنجیری بدلیجات ، بلینگ را برای تقویت ملکه زنبور خود اضافه می کند. جوراب و کفش پاشنه دار ممکن است برای برخی از افراد فریبنده باشد ، اما سکوهای براق صورتی رنگ و براق ایرنه که با جوراب های بلند سفید هماهنگ شده است ، حالت دخترانه بی پیرایه لباس او را تکمیل می کند.

شادی

لباس Joy متشکل از یک روکش پولک زرد و یک دامن مینی جینگهام زرد است ، رنگی تیره و پر زرق و برق است اما هنوز تازه است. اگرچه این قطعات بسیار درگیر شده اند و قسمت درخشان آن یادآور لباس شب است ، اما چاپ دامن نشان دهنده بی گناهی است و رنگ زرد کلی لباس نیز به آن حال و هوای تابستانی و روشن می بخشد. گردنبند آویز مثلثی ساده و دستبند آستین کوتاه بدلی به روحیه بالغ می افزاید ، در حالی که کراوات موی صورتی صورتی و ناودان نقره ای قلب او را جوان نگه می دارد.

سولگی

قطعه شگفت انگیز لباس سولگی لباس بیرونی آستین کوتاه زرد راه راه او است که شباهت زیادی به پیراهن بیس بال پین دارد. او روی زرد را با یک مخزن سفید سفید با یقه V ساده و همچنین یک دامن مینی طرح دار B&W که با پانل های زرد و نارنجی متناسب با لباس بیرونی او استایل می دهد. سولگی برای دوختن کمر خود برای تناسب بیشتر ، از کیف کمر کمربند سفید استفاده می کند که با بقیه لباس هایش همخوانی دارد – هم شیک و هم کاربردی! او با یک گردنبند مروارید با جذابیت حروف آویزان و یک جفت قاب شفاف آراسته می شود. برای کفش ، او یک جفت کتانی سفید منحصر به فرد با نوک نوک تیز و پاشنه بچه گربه انتخاب می کند.

وندی

لباس وندی نسبتا ساده است و لوازم جانبی کمی دارد. او یک دکمه کوتاه و بدون آستین با یک چاپ جینگهام آبی می پوشد. در زیر ، او یک یقه ی مشکی آبی رنگ با یقه ای با رنگ طلایی و تزئین شده با بدلیجات را پوشانده است. برای پایین ، او یک دامن مینی قهوه ای ساده با پنل صورتی متضاد می پوشد. وندی هم مانند ایرن ، پاشنه های کشویی صورتی براق را انتخاب می کند که روی جوراب های بلند سفید پوشیده می شود.

مکان

در حالی که لباس مینی ساتن صورتی یری به طرز ظریفی تند است ، اما او به طرز ماهرانه ای آن را در مقابل یک بادگیر شلوار رنگی قرار می دهد و ظاهر را بیشتر پوشیدنی می کند. یک جفت کفش کتانی سفید با بندهای متضاد صورتی با لباس صورتی او مطابقت دارد در حالی که به احساس ورزشی ژاکت می افزاید. قطعات مد ، انرژی های دخترانه و نوجوانانه را ترکیب می کنند ، در حالی که لوازم جانبی با جذابیت مطابقت دارد. یری بلند شدن خود را با مشتی گیره موی بدلیجات ، گوشواره هایی با آرشه و مروارید و گردنبند مروارید با آویز قلب توری تزیین می کند و به زیبایی زیبایی و جسارت تعادل می بخشد.

مربوط:

(4،159 بار بازدید شده ، 138 بازدید امروز)