بازآفرینی لباس های ITZY از “کش رفتن” – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

اولین آلبوم استودیویی مورد انتظار گروه دختران کی پاپ ITZY دیوانه عاشق در 24 سپتامبر منتشر شد. گروه پنج نفره یک موزیک ویدئو برای عنوان آهنگ گذاشتند لوکو در همان روز ، و همچنین یک موزیک ویدئو برای آهنگ B-side کش رفتن دو روز بعد. که در کش رفتن، اعضا به کسانی که سعی می کنند آنها را تغییر داده و کنترل کنند هشدار می دهند که “ضربه تند وشدید زدن” و رفتن به نفر بعدی را خواهند داشت. موزیک ویدئوی همهجانبه و خلاقانه با فیلم های خودکا به سبک TikTok قطع می شود و شامل پس زمینه های آینده نگر ، تغییرات سریع و فیلمبرداری از لنزهای چشم ماهی است. لباس های موجود در ویدئو به طور مشابه در حال حاضر هستند و زیبایی ، رنگارنگ و شیشه ای Gen Z را هدایت می کنند. تعدادی از لباسهای خیابانی را که در آغوش کشیده شده اند با الگوهای بلند بخوانید!

https://www.youtube.com/watch؟v=9oyodEkzn94

لباس شماره 1

موزیک ویدیو با این اولین مجموعه از لباس ها آغاز می شود ، زیرا اعضا بر روی یک کد QR چند رنگ غول پیکر می رقصند. انواع مختلفی از الگوها در اینجا وجود دارد ، از جمله شلوارهای چهارخانه چیریونگ ، کاپشن و شلوار گل یجی ، لباس حروف لیا ، تاپ راه راه ریوجین و تاپ گاو یونا. همه آنها سایه های مجهز مانند تاپ کراپ ، مینی لباس و دامن کوتاه ، و همچنین کفش های توری معمولی به شکل کفش ورزشی و چکمه را انتخاب می کنند.

چایریونگ

لباس Chaeryeong تاپ های دخترانه را با کف های بد بو ترکیب می کند. برالت صورتی او با یک نوار کنتراست با یک ژاکت پشمی کوتاه صورتی فازی ترکیب شده است که انرژی ملکه نوجوان را تولید می کند. با این حال ، شلوارهای چهارخانه شطرنجی رنگارنگ و کفش های مشکی رنگ با بندهای زرد ، حال و هوایی پانک-ملاقات با هیپ هاپ را ایجاد می کند.

لیا

لیا در حالی که موهای خود را در گره های عجیب و غریب دو طرفه بالا نگه داشته است ، اجازه می دهد تا لباس مینی لباس غلاف با آستین بلندش بدرخشد. با حفظ پالت سیاه و سفید مینیمالیستی لباس او ، چکمه های سفید لیا دارای بندهای مشکی متضاد هستند.

ریوجین

متناسب با تصویر دم دستی ریوجین ، گروه او از قطعات معمولی مانند یک کت جین بریده و یک جفت شلوار جین بلندی خام ، هر دو در یک شستشوی سبک تشکیل شده است. او برای رنگهای پرطرفدار ، یک زیر کراوات راه راه را با رنگ های بسیار اشباع قرمز ، آبی و زرد در زیر قرار می دهد. ریوجین با گوشواره های سرد کاغذی تزئین می کند و ظاهر آن را با جوراب های حروف و کفش های کتانی سفید با زیره قهوه ای متضاد تکمیل می کند.

یجی

یجی همه چیز را با یک ست هماهنگ طرح دار متشکل از یک کت کوتاه و یک شلوار مناسب می پوشاند و با یک مخزن چاپ شده پروانه ای برش را بیشتر سرگرم می کند! او برای متعادل کردن لباس های شلوغ ، همه چیز را با گردنبند آلیاژی و کفش های سفید ساده ساده نگه می دارد.

یونا

آستین کوتاه آستین کوتاه با چاپ گاو فازی یونا بسیار جلب توجه می کند. مانند لیا ، او به دنبال یک لباس تک رنگ آزمایشی است و روی دامن خود را با یک دامن مینی مشکی کمربند کمربند دار آرایش می کند. یک جفت جوراب شلواری سفید و کتانی شطرنجی رنگ را بیشتر می کند ، در حالی که یک چوکر زنجیره ای نقره ای جلوه ای تند می دهد.

لباس شماره 2

در حالی که این لباس ها پوشیده شده اند ، اعضای اتاق می رقصند و در اتاق خواب و حمام خود عکس های سلفی می گیرند که هر دو رنگ زرد پاستلی زیبایی دارند. به طور خاص ، اتاق خواب با پوسترهای فراوان ، تابلوهای نئون ، حلقه های پیچک و چراغ های پری تزئین شده است.

در مقایسه با اولین مجموعه لباس های جایگزین ، در اینجا ، اعضا بیشتر لباس پوشیده اند. چایریونگ و لیا لباس می پوشند ، در حالی که یونا از لباس جلیقه و شلوار استفاده می کند و همه آنها پیراهن زیادی می پوشند. برخی از قطعات چاپ شده نیز وجود دارد ، مانند لباس گورخر لیا ، شلوار اسکناس ریوجین و دامن چهارخانه یجی.

چایریونگ

چایریونگ با پیراهن های قرمز آتشین خود که در یک دم اسبی کناری بسته شده است ، یک گروه بزرگ و متشکل از یک لباس مینی بدون آستین جین مشکی و جوراب شلواری توری مشکی می پوشد. آرایش چشم گیر گربه چشم او فقط احساسات راکر جذاب را افزایش می دهد.

لیا

در موزیک ویدئو ، لیا در کنار Chaeryeong برای گرفتن چندین سلفی عکس می گیرد و زیبایی متضاد کمد لباس دو نفر را برجسته می کند. در حالی که لباس Chaeryeong تیره و تند است ، لیا به شهرت “شاهزاده خانم” خود با عروسی عروسکی می رسد. او یک لباس مینی با بند ناز اسپاگتی صورتی با گورخر با یک شلوار جلیقه آبی بچه گانه را متعادل می کند و ظاهر آن را با جزئیات پاپیون زیبا مانند کمان موی آبی و گوشواره های حلقه مشکی با کمان های آویزان هماهنگ می کند.

ریوجین

ریوجین در یک یقه برش خورده با رنگ زرد گرم ، که با یک شلوار چاپی اسکناس دلار می پوشد ، تجمل می بخشد. جواهرات طلایی او ، از جمله گوشواره های حلقه ای با جذابیت های آویزان و دستبند دستبند ، بر رنگ غنی و عسلی مانند بالاتنه او تأکید می کند.

یجی

بلند شدن جوان یجی از یک زیپ یقه آستین بلند آستین بلند مشکی و یک دامن مینی چرب چین دار آبی آبی دخترانه مدرسه ای تشکیل شده است که با رنگهای شاداب دیگر ترکیب شده است. او با استفاده از گیره موی قرمز و گیره موی آبی در هر دو طرف برجسته صورتی های صورتی خود را برجسته می کند. چیزی که کیفیت لباس کودکانه او را به لباس می بخشد ، وجود یک جفت کروک زرد است – اثبات این که لازم نیست مد را خیلی جدی بگیرید.

یونا

مکنه یونا در مجموعه هماهنگی به رنگ هندوانه که شامل جلیقه بریده و یک شلوار مجلسی است انرژی اصلی رئیس را بیرون می کشد. او به جای لباس رسمی لباس ، با استفاده از یک کلاه مشکی مشکی ، گوشواره های زنجیره ای گلوله ای و کفش های کتانی سفید با بندهای رنگین کمان ، به لباس ها یک چرخش معمولی و سبک خیابانی می دهد.