بازی مارسای مارتین و عمری هاردویک برای پیروزی در “فانتزی فوتبال”



CNN

فیلم جدید “فوتبال فانتزی” از استعدادهای ذاتی برخی از ستاره های خود بهره می برد.

مارسای مارتین با بازی کالی کولمن، یک زن جوان با فناوری که سابقه طولانی پدرش در NFL، او را به تیم آتلانتا فالکونز می‌رساند، انرژی‌های زیادی را به عنوان رئیس دختر پخش می‌کند.

شرکت سازنده او پشت این فیلم خانوادگی است. (مارتین 18 ساله در سال 2020 به عنوان جوانترین تهیه کننده اجرایی هالیوود که روی یک تولید بزرگ کار کرده است، رکورد جهانی گینس را ثبت کرد.)

او و بازیگران اوماری هاردویک (بابی کلمن)، رم فلین (اندرسون فیشر)، به همراه کارگردان فیلم، آنتون کراپر، اخیراً هنگامی که در یک بازی فالکونز در استادیوم مرسدس بنز در آتلانتا، جورجیا برگزار شد، با CNN صحبت کردند.

محیط آشنا بود زیرا گروه صحنه های زیادی را برای فیلم خود در آنجا فیلمبرداری کردند.

داستان حول محور پدر کالی با بازی هاردویک است که ظاهراً در پایان دوران حرفه‌ای خود قرار دارد، وقتی دخترش متوجه می‌شود که می‌تواند حرکات او را از طریق بازی ویدیویی فوتبال Madden کنترل کند.

مارسای مارتین در نقش کالی کلمن و عمری هاردویک در نقش بابی کلمن

مارتین نقشی را که در آن شخصیت او با اعضای تیم باشگاه روباتیک در مدرسه جدیدش دوست می‌شود، با پیام مثبت آن در مورد تنوع در فناوری، چیزی فراتر از سرگرمی می‌بیند.

او گفت: “من دختران زیادی را ملاقات کرده ام که به فناوری و STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) علاقه دارند یا همه در مورد برنامه نویسی دختران سیاه پوست هستند.” روشن کردن آن مهم است زیرا این موضوع بسیار مهمی است. همه چیز در مورد نمایندگی است.»

برای هاردویک، این پروژه به او فرصت داد تا به ریشه های فوتبالی خود متمایل شود.

قبل از اینکه به خاطر بازی در نقش‌هایی مانند جیمز «شبح» سنت پاتریک در «قدرت» مشهور شود، ساوانا، بومی جورجیا به‌عنوان یک مدافع دفاعی در دانشگاه جورجیا بازی می‌کرد و بعداً با سن دیگو چارجرز به‌عنوان یک بازیکن رایگان بدون پیش‌نویس تلاش کرد. عامل.

هاردویک گفت: «احساس باورنکردنی است که به اینجا در خانه بازگشته‌ایم. واضح است که این تیم شهر من است… اما من هرگز نتوانستم برای فالکونز بازی کنم. با این فیلم، من باید کارم را انجام دهم.»

هاردویک همچنین خاطرنشان کرد که مناسب بود آنها در یک بازی شرکت کنند که در آن فالکون‌های آتلانتا در حال بازی با خرس‌های شیکاگو بودند، زیرا رم فلین، که نقش رقیب بابی کلمن، کوارتربک جوان داغ، اندرسون فیشر را بازی می‌کرد، در شیکاگو بزرگ شد.

فلین به سی‌ان‌ان گفت که برخلاف شخصیت‌های آن‌ها، او و هاردویک هیچ رقابتی بین آن‌ها به عنوان مردان پیشرو نداشتند.

او با لبخند گفت: “این همه عشق است.” ما به یکدیگر احترام می گذاریم و بهترین ها را در یکدیگر به نمایش می گذاریم.

«فوتبال فانتزی» روز جمعه در پارامونت پلاس پخش شد.