با آرایش لب نامگذاری کنید – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

نام شیرین ترین صدا و قوی ترین اثبات هویت برای هر فرد است. با اعتقاد به جنبه های مختلف زیبایی هر زن ، نام تجاری K-Beauty NAMING به خود می بالد که عاری از مرز نیست و از طریق طیف گسترده ای از آرایش ، بیان فردی را تقویت می کند. این مارک مخصوصاً به خاطر مجموعه لب های فوق العاده کامل خود که شامل بالم لب ، رژ لب ، برق لب و رنگ لب است ، مشهور است. با تعجب ، مصمم بودم که چوبی را پیدا کنم که بیشتر مناسب من است. پایین بروید تا ببینید آیا موفق می شوم یا نه ، و ببینید آیا می توانید مورد خود را پیدا کنید!

بالم لب

بالم لب رنگی شفاف ، موجود در Dayz (صورتی بژ صورتی) و Knock (قرمز بورگوندی) ، ناامید کننده نیست. با انگشت من آن را روی لب ها پخش کردم ، متوجه شدم بافت سبک آن به راحتی و بدون احساس چسبندگی ترکیب شده است. همچنین خوشحالم که درخشش آنچنان که فکر می کردم براق نیست. از چند بالم شفاف Upper Glow می توان روی لب و بقیه صورت برای ظاهری براق استفاده کرد. این عصاره با عصاره چای سبز ، آب یاسمن و عصاره برگ سیب تزریق می شود تا رطوبت پوست را تامین کند. پس از استفاده روی لب ها ، کمان کوپید ، گونه ها و استخوان های ابرو ، بافت ژله به طور یکپارچه در پوست ذوب شد. اگرچه کمی احساس چسبندگی به جا می گذارد ، این فرمول بسته به میزان درخشندگی مورد نظر برای ظاهر شما قابل ساخت است.

رژ لب براق ذوب

(نمونه ها: تیره ، آلو خاموش ، مرجان کرکی ، جلو من ، گل سرخ صورتی ، خرد شده ، غروب ، قرمز شما)

رژ لب Melting Glow در ده رنگ موجود است. من ترجیح می دهم رژ را به آرامی به مرکز لب هایم بزنم و رنگ آن را با انگشتانم به عنوان یک لمس پایانی به آرایش معمول بدون آرایش خود ترکیب کنم. بلافاصله پس از استفاده ، این تصور به وجود آمد که هیچ تفاوتی با بالم لب شفاف رنگ ندارد. با این حال ، با گذشت زمان ، فرمول کاملاً خشک و به پایان نیمه مات با درخشندگی ظریف تبدیل شد. هرچه لایه های بیشتری استفاده می کردم ، لب های من قوی تر به نظر می رسید! علاوه بر این ، با پرداخت رنگ پر جنب و جوش ، من فقط با یک رژ لب توانستم ظاهر متفاوتی ایجاد کنم: برای ایجاد یک ظاهر جسورانه ، دو تا چهار لایه رژ لب می زدم. برای داشتن ظاهری زیبا ، می خواهم سایه روشن تری را در وسط لب هایم بزنم و آن را با سایه تیره تر روی لبه ها متعادل کرده و کمی با انگشتانم ترکیب کنم.

رژ لب نرم مت

(نمونه ها: Meet Me، Brick Smoky، Fallin ‘، Meaningless، Base It)

اگر می خواهید از درخشندگی برای داشتن یک لب مات نرم جلوگیری کنید ، رژ لب نرم مت باید مورد توجه شما باشد. در میان ده رنگ موجود ، رنگ مورد علاقه من Smoky Brick است ، قرمز مایل به قهوه ای که من را به یاد نمادین دهه 90 از Rachel می اندازد. دوستانبه فرمول هوایی و پودری را می توان برای افزایش شدت رنگ لایه بندی کرد. برای یک ظاهر طبیعی ، من به سادگی مقداری محصول را در مرکز لب هایم مالیدم و با انگشتانم ترکیب کردم. پس از پوشیدن ماسک به مدت تقریباً شش ساعت ، لب های من هنوز در یک لایه کافی از رژ لب مات پوشانده شده بود.

رنگ لب و براق کننده لب

NAMING دارای دو رنگ لب است. رنگ لب براق کننده Dewy Glow ، یک نسخه ملایم تر از لب ، یک رنگ ظریف و درخشندگی براق را ارائه می دهد. اپلیکاتور دو طرفه دارای یک نوک سیلیکونی است که دقت را ارائه می دهد ، در حالی که نوک دسته ای یک برنامه روان را تضمین می کند. قوام سبک و آبکی به راحتی روی لب ها می گذرد. همچنین دارای رایحه ای خنک کننده است! چند دقیقه پس از استفاده ، متوجه شدم که لب هایم احساس چسبندگی ندارند و رنگ لب نیز به هم ریخته و خشک نشده است. اگرچه رنگ آن به اندازه سایر محصولاتی که من امتحان کردم روشن نیست ، اما رنگ لب Dewy Glow مناسب روزهایی است که شما فقط درخشندگی درخشان می خواهید. در هفت سایه زیبا موجود است و مورد علاقه شخصی من Dare است ، رنگ قهوه ای کدو تنبل خاموش!

برای داشتن یک جلوه مات سبک و مخملی ، بیشتر به رنگ لب لب نرم نگاه نکنید. وقتی برای اولین بار آن را دیدم ، تا حدودی از چهار سایه موجود ترسیدم ، که همه آنها فوق العاده پر جنب و جوش و رنگدانه هستند. علاوه بر این ، به دلیل خشکی مزمن لب ها ، در مورد ظاهر فرمول مات روی لب هایم شک داشتم. خوشبختانه رژ لب Soft Touch دارای پایه چربی سبک است که از ترک خوردن پوست و تجمع رنگدانه ها جلوگیری می کند. با استفاده از همان اپلیکاتور دو طرفه مانند Dewy Glow Lip Tint ، من از نوک نرم جمع کننده برای استفاده دقیق از مقدار مناسب استفاده کردم. سپس ، با استفاده از نوک سیلیکونی ، محصول را به طور مساوی روی لب هایم پخش کردم. بلافاصله ، فرمول خامه ای به شکل پودری ذوب شد. پس از ده دقیقه ، توده های رنگدانه شروع به تشکیل می کنند. با نارضایتی از نتیجه ، کت را با آب میسلار درآوردم ، یک لایه ضخیم از بالم لب استفاده کردم و دوباره رنگ لب را پوشیدم. این بار لب هایم تا یک ساعت بعد علائم پوسته پوسته شدن را نشان نداد.

سرانجام ، زمان آن رسیده بود که براق کننده لب براق را در دست بگیرم. براق لب براق در دو سایه جهانی عرضه می شود-نه صورتی و نه قرمز. Not-Pink یک براق واضح است ، در حالی که Not-Red دارای یک رنگ قرمز ظریف است. بر خلاف رنگ های قبلی لب ، اپلیکاتور کاملاً از سیلیکون ساخته شده است تا بتواند یک برنامه صاف را ایجاد کند. براق کننده لب کمی چسبناک به جا گذاشت ، که خیلی تعجب آور نبود. با این وجود ، من تحت تأثیر نتایج قرار گرفتم. بافت شیشه ای توهم لب های پرپشت را ایجاد کرده و احساس چسبندگی با گذشت زمان فروکش می کند. بهتر است فقط از مقدار کمی بر روی لب ها استفاده کنید ، زیرا مقدار کمی راه زیادی را پیش می برد!

حکم نهایی

مجموعه لب NAMING همه چیز را دارد. با پیروی از فلسفه خود ، انواع مختلفی از مات و نیمه مات تا براق ظریف و کامل را ارائه می دهد و طیف گسترده ای از آرایش لب ها را مجسم می کند که سبک های فردی را تجسم می بخشد. این محصولات را می توان در کنار هم استفاده کرد! آخرین ظاهر من شامل یک لایه نازک رژ لب مات نرم در آجر دودی است و به دنبال آن یک براق لب براق با رنگ نه قرمز برای آن درخشندگی ظریف است. من مشتاقانه منتظر آزمایش بیشتر محصولات لب NAMING در زندگی روزمره هستم تا استایلم را به تصویر بکشم!

(7 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)