با خط پاک کننده AC Clean Neulii در آستانه آکنه را در خلیج نگه دارید – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

اگر یک مشکل پوستی وجود دارد که آرزو می کنم هرگز وجود نداشته باشد ، این آکنه است! این مبارزه واقعی است: هنگامی که یک خراش روی صورت شما وجود دارد ، گاهی اوقات نمی توانید به آن کمک کنید اما آن را باز نکنید. متأسفانه ، همه ما می دانیم که انجام این کار بیشتر آسیب می رساند تا مفید.

وقتی صحبت از درمان آکنه می شود ، پوست من بسیار انتخابی است و برای یافتن روشی که کار می کند ، آزمایش های زیادی لازم است. اینبار دستم را گرفتم فوم تمیز کننده AC Clean Saver ، تونر تمیز کننده AC Clean و پچ نقطه ای AC Clean Saver، که همه از خط صرفه جویی AC Neulii. من بسیار مشتاق بودم آنها را امتحان کنم ، به خصوص پس از خواندن نظر سارا ، سردبیر در مورد تونر ، سرم و کرم مجموعه! همه محصولات AC Clean Saver دارای مواد ضد آکنه هستند که به آکنه های سرسخت می پردازند و در عین حال از ایجاد آکنه های جدید جلوگیری می کنند ، همه اینها به شما کمک می کند تا پوست شفاف تری داشته باشید.

ادامه را بخوانید تا دریابید آیا فوم تمیز کننده AC Clean Saver Neulii ، تونر تمیز کننده AC Clean Saver و نقطه تمیز کننده AC Clean Saver به درمان مشکل پوست من کمک کرده است!

آن چیست:

این فوم شوینده با 5000 پی پی ام اس سالیسیلیک اسید لایه برداری از پوست را برطرف کرده و از شر چربی و چربی اضافی در منافذ خلاص می شود. آغشته به روغن های گیاهی و موم زنبور عسل ، پاکسازی ملایم را بدون از بین بردن رطوبت پوست انجام می دهد.

برداشت من:

این پاک کننده فوم پاک کننده AC Clean Saver آنچه را که ادعا می کند انجام می دهد ، و من دوست دارم که هیچ عطری ندارد! من انتظار داشتم کمی تندتر از پاک کننده های معمولی باشد زیرا حاوی اسید سالیسیلیک است ، اما در کمال تعجب ، بافت فوم حباب دار آن روی پوست بسیار صاف احساس شد. رطوبت پوست من را از بین نمی برد و متوجه شدم که پوست من از درون درخشندگی درخشانی پیدا کرده است. پس از استفاده از پاک کننده به همراه دو محصول دیگر این مجموعه ، پوست من بسیار تمیزتر و سالم تر به نظر می رسید.

از آنجا که AC Clean Saver Foam Cleanser غنی از اسید سالیسیلیک است ، پاک کننده خوبی برای آرام کردن پوست ، باز کردن منافذ و آماده سازی پوست برای مراحل بعدی مراقبت از پوست در شب است. من توصیه می کنم محصولات دیگری را از خط AC Clean Saver بخرید تا از این پاک کننده استفاده کنید تا حداکثر اثرات مراقبت از پوست را در طولانی مدت به دست آورید.

آن چیست:

پد تونر چند منظوره در ترکیبی قوی از اسید سالیسیلیک ، BHA و گیاهان آسیایی خیس شده است که منافذ چربی اضافی ، کثیفی و سلول های مرده پوست را پاکسازی می کند ، در حالی که رطوبت پوست را با بوتیلن گلیکول حفظ می کند. هر ظرف 60 ورق دارد.

برداشت من:

پد های تونر AC Clean Saver Neulii احتمالاً محصول مورد علاقه AC Clean Saver از این سه مورد هستند! این مهر تایید من را می گیرد زیرا پوست من فقط در دو هفته پیشرفت های قابل مشاهده و قابل توجهی را مشاهده کرد. پد های تونر یکی از بهترین و راحت ترین محصولات مراقبت از پوست هستند زیرا فقط با چند ضربه تمیز پوست را تمیز ، لایه برداری و آبرسانی می کنند. علاوه بر این ، آنها شما را از کار استفاده از تونر با یک پد پنبه جدا جدا می کنند. من اخیراً ماسک خاک رس لایه بردار خود را خالی کردم و پد های تونر AC Clean Saver Neulii درست در زمان مناسب زمانی که به یک محصول مراقبت از منافذ نیاز داشتم ، آمد!

هربار که این تونر تونر را پس از تمیز کردن روی صورتم می کشیدم ، احساس طراوت بیشتری می کردم. چسبناک نبود و صورتم را خشک نمی گذاشت. احساس سوزن سوزن شدن وجود داشت زیرا مواد فعال به تدریج به پوست من جذب می شدند (نشانه ای که BHA در حال پاکسازی پوست من است.)

پد تونر رطوبت مورد نیاز پوست من را تامین می کند. من همچنین متوجه شدم که پوست من با گذشت زمان کمتر کدر به نظر می رسد! این پد تونر برای افرادی که تحمل کمی در برابر اسیدها دارند مناسب است ، زیرا یکی از ملایم ترین لایه بردارهایی است که من تا به حال استفاده کرده ام.

آن چیست:

هر تکه جوش حاوی مواد تسکین دهنده مانند برگ درخت چای و عصاره خرفه است که به از بین بردن لکه ها و تقویت بهبود پوست کمک می کند. یک بسته دارای ده صفحه ، در مجموع 120 تکه است.

برداشت من:

کسی که لکه های جوش را اختراع کرده است یک نابغه است زیرا این درمان های آکنه بازی را تغییر می دهد! برخی ترجیح می دهند از یک تکه لکه زیر آرایش استفاده کنند ، اما من دوست دارم از آن به عنوان پادزهر آکنه قبل از خواب استفاده کنم. وصله نقطه ای AC Clean Saver مانند سایر لکه های جوش هایی که من امتحان کردم ، عملکرد خوبی نداشت ، زیرا یک شبه تفاوت یا بهبود زیادی با جوش های خود مشاهده نکردم. با این حال ، من همچنان از آن برای محافظت از زخم های بهبود نیافته یا جوش های تازه در برابر باکتری ها استفاده خواهم کرد. (چسباندن وصله جوش روی ناحیه مشکل دار مانع موثری برای جلوگیری از لمس یا برداشتن آن ایجاد می کند.)

از نظر پایبندی ، من به این وصله نقطه ای سه از پنج ستاره می دهم. هنگام خواب زیاد سرم را می چرخانم ، وصله اغلب صبح روز بعد از بین می رفت. همچنین وقتی روی آن مرطوب کننده می زنم ، از بین می رود. در مورد ضخامت ، تکه نازک است و اصلا قابل توجه نیست. این مانند پوست دوم است زیرا طراحی آن به اندازه کافی شفاف است و در زیر آرایش استفاده می شود. به طور کلی ، AC Clean Saver Spot Patch بهترین وصله آکنه ای نیست که من امتحان کرده ام ، اما برای کسانی که می خواهند لکه ها را بپوشانند و از آکنه در برابر عفونت ثانویه محافظت کنند ، خوب عمل می کند.

حکم نهایی

هر سه محصول از خط AC Clean Saul Neulii درمان های یک شبه برای پوست های مشکل دار را ارائه می دهند و نتایج گویای خود هستند! آزمایش دو هفته ای من نشان داد که روش ملایم هنگام درمان آکنه خوب عمل می کند.

مورد علاقه من از این سه نفر باید باشد پد تونر AC Clean Saver، همانطور که عملکرد آن بهتر از آنچه پیش بینی می کردم انجام شد. از زمانی که استفاده از این پد را شروع کردم ، هفته ای دو تا سه بار آن را به صورت مذهبی روی صورتم می کشیدم.

پاک کننده فوم محافظ AC Clean یک کار عالی انجام داد بدون اینکه رطوبت پوست مرا از بین ببرد. همچنین برای ترک بافت مات بعد از شستشو و کمک به محو شدن رنگ پریدگی ها بر روی پوست من ، امتیازات مهمی را به دست می آورد. اگر چه وصله نقطه ای AC Clean Saver انتظارات من را برآورده نکرد ، من از طراحی باریک و شفاف آن قدردانی می کنم که این تکه را برای پوشیدن زیر ماسک یا آرایش مناسب می کند.

هر سه محصولی که امتحان کردم فاقد عطر مصنوعی هستند و مواد فعال آن برای پوست من بسیار ملایم است. ممکن است در حال حاضر پوست من در بدترین وضعیت خود نباشد ، اما من از این سه گانه استفاده می کنم تا از شکنندگی پوست در آینده جلوگیری کنم. اگر به دنبال درمانی برای پوست های مشکل دار هستید ، سری AC Clean Saver Neulii ارزش امتحان کردن را دارد!

(221 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)