با طیف جدید مراقبت از لب های COSRX با لب های خشک و ترک خورده خداحافظی کنید! – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

شروع به احساس نسیم زمستانی کرده اید؟ این زمانی از سال است که ما شروع به مبارزه با لب های ترک خورده می کنیم، بنابراین من به دنبال درمان های خوب لب هستم.

محصولات COSRX جزء اصلی مراقبت از پوست بسیاری از متخصصان زیبایی هستند و این برند کره ای به تازگی مجموعه جدیدی از مراقبت از لب را راه اندازی کرده است! مطابق با PR Newswire، همه گیر شدن مداوم و افزایش تقاضا برای محصولات لب الهام بخش برند K-Beauty شد تا محدوده محصولات خود را برای مراقبت از لب گسترش دهد. علاوه بر ایجاد ماسک، استفاده مداوم از ماسک صورت می تواند منجر به خشکی پوست، تحریک و سلول های مرده اضافی پوست در اطراف دهان شود. مجموعه لب های جدید COSRX با هدف پاک کردن پوست مرده و تامین رطوبت برای مبارزه با لب های خشک و پوسته پوسته شده است.

خط شامل فواسکراب لب شکر عسل ll Fit، پرکننده لب AHA BHA ویتامین C را تازه کنید، باماسک خواب لانسیوم سرامید لب کره لب و افماسک خواب لب بره موم ull Fit. هر محصول با ترکیبات ملایم و تامین کننده رطوبت فرموله شده است تا پوست را حجیم و تغذیه کند تا لب های نرم کودک!

به پایین پیمایش کنید تا متوجه شوید که آیا طیف مراقبت از لب COSRX در درمان و تسکین لب های خشک و ترک خورده موثر است یا خیر.


چیست: یک اسکراب لب شاداب فرموله شده با کریستال های شکر برای پاک کردن ملایم پوست مرده. همچنین با ترکیبات تسکین دهنده و آبرسانی مانند عصاره عسل، لب ها را هیدراته نگه می دارد. فرمول ملایم آن برای کسانی که لب های حساسی دارند مناسب است.

مواد اصلی: ترکیبی از شکر، عسل، کره شی و عصاره لیمو.

برداشت من: به غیر از براق، اسکراب لب یک گام مهم در روتین مراقبت از لب برای دستیابی به لب هایی بی عیب و نقص است. اسکراب لب شکر عسل فول فیت COSRX با کریستال های قند خود به طور موثر پوسته پوسته شده روی لب ها را لایه برداری کرده و از بین می برد. ترکیب این فرمول از عسل و عصاره لیمو به تدریج جذب پوست شد و لب های خشن من را نرم و صاف کرد. اسکراب بسیار ملایم بود و به درمان لب های خشک و ترک خورده من کمک کرد! همچنین این یک مرحله اولیه خوب در روال مراقبت از لب من است زیرا اسکراب یک بوم صاف برای رژ لب ها یا رنگ های لب ایجاد می کند.


چیست: یک نرم کننده لب چند کاره که به وضوح لب ها را حجیم، صاف و آبرسانی می کند.

مواد اصلی: لایه بردارهای شیمیایی AHA و BHA و همچنین ولوفیلین، وانیل بوتیل اتر و ویتامین C.

برداشت من: را پرکننده لب AHA BHA ویتامین C را تازه کنید همه اینها را به عنوان یک محصول حجیم کننده، لایه بردار و تغذیه کننده لب انجام می دهد! من قبلا هرگز یک پرکننده لب را امتحان نکرده بودم، بنابراین اثر سوزن سوزن شدن را در هنگام استفاده پیش بینی نمی کردم. این حس مانند احساس سوزش پس از خوردن نودل تند کره ای بود. در ابتدا فکر می کردم از AHA و BHA است، اما اشتباه کردم. در سایت این برند، توضیح داده شده است که احساس سوزن سوزن شدن ناشی از ماده پرکننده متداول وانیل بوتیل اتر (یک عامل گرم کننده) است.

علاوه بر خاصیت حجیم کنندگی، این محصول پرکننده لب حاوی مواد قدرتمند دیگری مانند AHA و BHA برای لایه برداری سلول های مرده پوست و آنتی اکسیدان ویتامین C برای صاف کردن خطوط ریز روی لب است. بافت مومی شفافی دارد و هر ضربه‌ای که می‌کشید، حس کره‌ای لذیذ داشت. این نرم کننده لب، پوست را بازسازی می کند و در نتیجه با استفاده مداوم لب ها را به میزان قابل توجهی حجیم می کند. همچنین متوجه شدم که با گذشت زمان لب هایم کمتر کدر و خشک تر به نظر می رسند! توصیه می‌کنم قبل از استفاده از رژ لب یا برای درمان لب‌درمانی در طول روز از این محصول استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر پوست حساسی دارید، زیاد روی آن سیلی نزنید!


چیست: یک ماسک خواب مرطوب کننده لب حاوی سرامید، کره شی و روغن های گیاهی برای صاف و تقویت پوست.

عنصر کلیدی: سرامید، روغن دانه کرچک، روغن نارگیل، روغن جوجوبا و کره شی.

برداشت من: را ماسک خواب لب کره لب بالانسیم سرامید مانند ترکیبی از روغن لب و ماسک لب است که به نظر من برای مرطوب نگه داشتن لب هایم در طول شب یا در طول روز بدون نیاز به چندین بار استفاده مجدد ایده آل است. بافتی ضخیم و مخملی مانند مومیایی دارد.

ماسک لب هر بار که آن را روی لب‌هایم می‌کشیدم حس خوبی پیدا می‌کرد، زیرا فرمول آن مانند کره پخش می‌شد و حس لذیذی بر جای می‌گذاشت. همچنین رطوبت را بازیابی می کند و لب های من را نرم و ابریشمی می کند و درخشندگی بالایی دارد! این فرمول به جای تسکین آبرسانی موقت، فواید متعددی را برای ترمیم لب ارائه می دهد. من کاملاً معتقدم سرامید موجود در مواد به تقویت سد رطوبتی لب های من برای طولانی مدت کمک می کند.


چیست: ماسک خواب لب مملو از بره موم که فوراً پوست را بازسازی و تغذیه می کند.

ماده اصلی: بره موم، کره شی و عسل.

برداشت من: اگر قبلاً از طرفداران COSRX شناخته شده هستید خط فول فیت بره موم، می خواهید این تازه وارد به این محدوده را امتحان کنید! این برند توصیه می کند از ماسک لب شبانه همراه با سایر محصولات این شرکت استفاده کنید خط بره موم تا حداکثر سود را تجربه کنید. اگرچه قبلاً هیچ محصولی از این مجموعه را امتحان نکرده بودم، نظرات خوب زیادی از کاربران راضی شنیده بودم. من اکنون بخشی از آن جمعیت هستم زیرا ماسک لب ناامید نشد!

را ماسک خواب بره موم لببافت مومی متراکم و شفاف، شبیه به وازلین، به طور یکپارچه روی لب های من ذوب می شود. فقط با یک تا دو ضربه، ماسک لب یک شبه، دوز آبرسانی مورد نیاز لب‌هایم را ارائه کرد. مواد مغذی آن از جمله عسل و بره موم لب هایم را در حین چرت زدن نرم کرد و صبح روز بعد با لب های سالم و صاف از خواب بیدار شدم!

حکم نهایی

این یک فراخوان عالی برای COSRX است که گستره زیبایی خود را برای مراقبت از لب‌ها گسترش دهد و من پیش‌بینی می‌کنم که این خط جدید ممکن است در آینده نزدیک جزو پرفروش‌ترین محصولات این برند باشد. با تلاش بیش از حد من در درمان لب، می توانم با اطمینان بگویم که مجموعه COSRX مزایای وعده داده شده را ارائه می دهد! این درمان‌های لب جدید با محصول مورد علاقه من مطابقت دارد، ماسک خواب لب LANEIGE. وقتی از محصولات مراقبت از لب COSRX استفاده می‌کنید، مقدار کمی بسیار زیاد است و هیچ‌کدام از آنها لب‌های من را خشک و پوسته پوسته نمی‌کنند. مورد علاقه من هستند تعادل ماسک خواب با کره لب سرامید و ماسک خواب لب بره موم کاملا فیت چون هر دو روی لب‌ها نرم و لطیف هستند! من همچنین از طرفداران قدرتمند Refresh هستم پر کننده لب AHA BHA ویتامین C; علیرغم احساس سوزن سوزن شدن کمی آزاردهنده، این یک عملکرد چند کاره عالی است که مراقبت از لب را در عین حال یک اثر پرپشت کننده ظریف و در عین حال فوری ارائه می دهد.

من عاشق این هستم که چگونه می توانم این درمان های لب را در کیف یا جیبم برای برداشتن سریع هر زمان که لب هایم به TLC اضافی نیاز دارند حمل کنم! برای کسانی که به دنبال یک محصول خوب برای لب هستند، مجموعه جدید مراقبت از لب COSRX را امتحان کنید – لب های شما از شما تشکر خواهند کرد!

(9 بار بازدید شده، 5 بازدید امروز)