برآورد هزینه هوشمند سازی ساختمان و عوامل کلیدی در تعیین قیمت آن

همچنین با توجه به تعداد سرخط های لازم میتوان تعداد خروجی ها را افزایش داد. پس از آن تمام مشاوره های لازم از مرحله تصمیم گیری تا اجرا و پیاده سازی هوشمند سازی خانه را به شما ارائه خواهند داد. وقت را تلف نمیکنیم و مستقیم به سراغ مزایای هوشمند سازی ساختمان میرویم. اولاً، هرگز نمیتوانید از سطح بالای رضایت و رفاه چیزی آگاه شوید مگر این که مزایای هوشمند سازی ساختمان یا خانه را تجربه کرده باشید. به علاوه این که مواردی نظیر ایمنی ، امنیت ، آسایش و رفاه را فراهم می کند. و موارد دیگری که رفاه زندگی شما را بالا می برند. شما خانه تان را هوشمند کنید و با خیال راحت به مسافرت بروید. پرده های هوشمند (اعم از افقی یا عمودی) را می توان به اندازه ی دلخواه (از صفر تا صد) باز کرد یا بست. • پرده هایی که از باﻻ جمع می شوند. این میز از قابلیت بلوتوث LE و IFTTT نیز پشتیبانی میکند که این امکان را فراهم می آورد تا با سایر وسایل هوشمند خانه هماهنگ شود، به عنوان مثال، هنگامی که پشت میز می نشینید چراغ رومیزی و پنکه روشن میشوندو با انواع سناریو ها نیز هماهنگ میشود.

خوراک دهنده ی حیوانات خانگی که متصل به اینترنت هستند می توانند در مراقبت از آنها به شما هوشمند سازی خانه با اردوینو کمک کنند. زمانی که از حریم خصوصی در خانه هوشمند حرف می زنیم، منظورمان اطلاعاتی است که شما درباره ی عادت ها و اتفاقات روزمره ی خانه، همسایه ها، دوستان و یا حیوان خانگی تان به شرکت های فناوری، چه بزرگ و چه کوچک می دهید. گاهی هوشمند کردن خانه فقط به معنی عوض کردن ابزار و لوازم خانه با انواع قابل اتصال به اینترنت یا خودکار آنها است. و تمام خدمات و امکانات با ارائه مشاوره های تخصصی توسط تیم قابل اعمال می باشد. سیستم های کنترل هوشمند دارای سطح انعطاف پذیری باﻻیی هستند که می توان براحتی آنها را با نیازهای مختلف منطبق نمود. مزایای کانکس فروشگاهی استفاده از کانکس فروشگاهی مزایای مختلفی داشته که همیشه باعث گردیده تا نمونه های مختلفی از آن طراحی و تولید شود که مهمترین آنها اشتغال زایی و ایجاد درآمد بوده آنهم از منابعی که بجز استفاده از دکه مغازه ای هیچ راکار دیگری وجود نداشته و علاوه بر آن در صورت عدم برآورده کردن انتظارات صاحبان کسب و کار یا بوجود آمدن مشکلاتی نظیر تداخل در امر عبور و مرور افراد این امکان برای آنها وجود دارد که مغازه خود را در کمتر از چند ساعت جابجا نموده و در محل جدید فعالیت خود را شروع کند بدون اینکه نیاز به چیدمان و دکوراسیون جدید و دیگر پیش زمینه های شروع فعالیت داشته باشند، چیزی که در مغازه یا واحد های تجاری میسر نیست.پس بطور خلاصه می توان مزایای کانکس فروشگاهی را در چند بند بصورت زیر بیان نمود: 1. قابلیت جابجایی 2. قابلیت نصب در محل های شلوغ و کسب درآمد از پتانسیل های اقتصادی نهان 3. تنوع طرح و رنگ های جذاب که هزینه دکور کردن را جذف میکند 4. قابلیت فروش و واگذاری کیوسک در هر زمان 5. کاهش هزینه های راه اندازی کسب و کاری جدید طرح کانکس فروشگاهی زیبایی ، دوام و کارآمدی یک مثلث کلی در طرح کانکس فروشگاهی بوده چرا که هر سه مورد یادشده فاکتورهای حیاتی برای استفاده و بهره وری یک کیوسک یا دکه بوده و کمبود هرکدام منجر به بروز مشکلات و نا کار آمدی سازه می گردد که طراحان سازه های فروشگاهی و مغازه ای می بایست تواضنی بین این سه مورد برقرار نموده و همواره خود را هم جای فروشنده و هم خریدار تصور کنند و از دیدگاه آنان به سازه نگریسته و آنچه که نیاز آنها است را در طراحی کانکس فروشگاهی منظور کنند.نکات مهم دیگر که در استفاده از این سازه ها اهمیت ویژه ای داشته بحث امنیت و قیمت بوده که ما همواره در سیستم گروه مهندسین راه کوشش تلاش می کنیم تا ضمن ساختن سازه های با کیفیت، بگونه ای برنامه ریزی کرده که هم قیمت نهایی کانکس فروشگاهی برای تمامی خریداران آن مناسب و امنیت سازه در هنگامی که فروشنده ای در آن حضور ندارد با استفاده از کرکره و جداره های مستحکم برقرار باشد.

به عبارت دیگر می توان گفت هنگامی که شما در خانه حضور ندارید می توانید از راه دور درب را برای افرادی که پشت در مانده اند باز کنید. با اهرم شیر گاز هوشمند می توانید از راه دور شیر گاز را ببندید و به سفرتان با خیال راحت ادامه بدهید. اما مسئلهی دیگر، غذایی است که باید از منوی رستوران انتخاب کنیم. اما دوست عزیز ما در قرن ۲۱ هستیم و این موارد دیگر رویا نیستند. اما برای فضا های شهری مدرن قطعا پیشنهاد ما نوع کامپوزیتی و لوکس می باشد. درست است که خانههای مدرن بزرگتراند، مصالح ساختمانی به کار رفته در آنها متفاوت است، راحتتر و برخوردار از تکنولوژی پیشرفتهتری هستند. ماژول رله سه کانال قابلیت کنترل سه سرخط مصرفی ٢٢٠ولت به جریان ١٠ آمپری برای هر خروجی را دارد . پنل های لمسی علاوه بر کنترل مستقیم خروجی ها قابلیت برنامه ریزی انواع سناریو ها را دارند .

باغچه هایی که آبیاری و کود دهی هوشمند دارند همیشه سرسبز هستند. شاید بپرسید این دو موضوع چه ارتباطی با هم دارند یا چگونه میتوانند احساس مشابهی درون ما ایجاد کنند؟ برخی از این مکان ها ممکن است پس از دریافت هزینه ای مجوز را به شما داده و برخی ممکن است فضای محیط را به شما اجاره داده و ماهانه مبلغی را دریافت کنند. در شبکه کلاینت و سرور همه کنترلرها به یک سیستم کنترل مرکزی متصل اند. مثلا ممکن است شرکتی که با آن قرارداد بسته اید، اطلاعات شما را در اختیار نفر سوم (شرکتی سازنده ی اپلیکیشن) قرار دهد. ما نقشه راه رسیدن به این هدف را در ادامه به شما آموزش خواهیم داد. در واقع، ایده ی قابلیت خودکارسازی این است که گجت ها شما، خانواده و دوستانتان را بشناسند و به صورت خودکار بر حسب آنچه که اتفاق می افتد عمل کنند. اگر وقت نمی کنید که گجت ها و ابزار خانه تان را هر لحظه کنترل کنید؛ می توانید زمانبندی سناریوها و برنامه های روزانه را در اپلیکیشن خانه هوشمند خود انجام دهید تا کارها به صورت خودکار پیش بروند. هزینه هوشمند سازی ساختمان می تواند بر حسب سلیقه و قوانین شرکت ارائه دهنده برحسب متر مربع محاسبه شود و یا اینکه به صورت بسته ای و پروژه ای با توجه به تعداد تجهیزاتی که در هر پروژه هوشمند سازی به کار گرفته میشود .