برند تجاری: ETUDE – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

Etude House ، که در سال 1985 تأسیس شد و در 1990 در Amore Pacific گنجانده شد ، که اخیراً به عنوان ETUDE تغییر نام داد ، مدتهاست که خود را به عنوان اصلی در دنیای K-Beauty تثبیت کرده است. اولین فروشگاه شاخص آن در سال 2005 افتتاح شد در حالی که اولین فروشگاه آن در خارج از کشور در سال 2007 افتتاح شد. از آن زمان ، برند زیبایی کره ای در سراسر جهان گسترش یافته است.

ETUDE “فرهنگ بازی MAKEUP” را ترویج می کند و به مشتریان کمک می کند زیبایی منحصر به فرد خود را از طریق تجربیات بازیگوش و به یاد ماندنی با پیشنهادات رنگارنگ این برند کشف کنند. ETUDE تلاش می کند تا به زنان کمک کند تا از طریق علاقه به لوازم آرایشی ، شخصیت جذاب خود را بپذیرند و بیان کنند.

با تغییر نام تجاری اخیر ، ETUDE نه تنها نام خود را تغییر داده بلکه لوگوی خود را نیز تغییر داده است. لوگوی جدید این برند که از شکل نماد اصلی کالسکه کدو برگرفته شده است ، دارای نماد ستاره هدایت کننده است تا ارزشهای اصلی ETUDE را برای وفادار ماندن به خود ، جستجوی معنای زندگی و تعیین مسیر خود مشخص کند. یکی دیگر از علائم تجاری این برند پالت صورتی دخترانه آن است. ETUDE با رنگ اصلی خود ، صورتی بازیگوش ، که هم شیک و هم کلاسیک است ، امیدوار است که برای هزاره های دوستدار سرگرم کننده جذاب باشد.

مراقبت از پوست ETUDE

ETUDE دارای 12 مجموعه اصلی مراقبت از پوست است: Moistfull Collagen ، Soon Jung ، AC Clean Up ، Vita C Talk ، Wonder Pore ، Real propolis ، UV Double Cut ، Real Art Cleansing ، Sunprise ، Monster ، Baking Powder و Cica Balance. از بین این مجموعه ها ، دو مورد از معروف ترین آنها ، خط Moistfull Collagen و خط Soon Jung هستند.

خط کلاژن Moistfull شامل محصولات آزمایش شده با فرمول بالایی با Super Collagen Water ™ ، پپتید ، اسید هیالورونیک ، سرامید و لوپین سفید غنی از پروتئین است تا رطوبت زیادی را ارائه دهد. محصولات فاقد مواد افزودنی مضر مانند روغن معدنی ، ایمیدازولیدینیل اوره ، تری اتانول آمین ، رنگدانه مصنوعی و سورفاکتانت PEG هستند. این خط شامل تونرهای صورت ، اسانس ها ، امولسیون ها ، سرم ها ، کرم ها ، کرم های دور چشم ، فوم های پاک کننده و ماسک های ورقه ای است.

به زودی محصولات یونگ برای پوست های حساس ، تحت فشار و خشک طراحی شده است. فرمولهای ضد حساسیت و pH پایین با Panthenoside form فرموله شده است ، که از پانتنول برای تقویت سد پوستی و حفظ رطوبت تشکیل شده است ، و برای آرامش و محافظت از پوست در برابر محرکهای خارجی ساخته شده است. خط Soon Jung را می توان به مجموعه های Soon Jung Original ، Soon Jung Cica و Soon Jung Centella تقسیم کرد.

مجموعه اورجینال شامل محصولاتی مانند بالم لب ، مرطوب کننده مرطوب کننده همه در یک ، کرم ضد آفتاب ملایم دفاعی ، کرم هیدرو باریر ، کرم فشرده 2 برابر Barrier ، تونر 5.5 تسکین دهنده ، پاک کننده 6.5 شلاق و 10 امولسیون مرطوب رایگان است.

به زودی محصولات Jung Cica با Advanced Cica غنی شده اند تا پوست حساس را تسکین داده و تعادل روغن و رطوبت را کنترل کنند. این ترکیب شامل تونر Cica Relief ، Cica Toner Pad ، 5-Panthensoside Cica Sleeping Pack ، 5-Panthensoside Cica Balm و 10-Panthensoside Cica Balm می باشد.

بسته بندی محصولات Soon Jung Centella دارای جزئیات سبز به جای آبی است. آنها با عصاره آرام بخش centella asiatica و مواد Dust Cut ric برای تسکین سوزش غنی شده اند. محصولات شامل تونر Centella Relief ، Centella Hydro Barrier Cream ، Centella 5-Panthensoside Cica Balm ، Centella 6.5 Whip Cleanser و Centella 10-Free Moist Emulsion می باشد.

آرایش ETUDE

پیشنهادات آرایش ETUDE را می توان به طور کلی به آرایش چشم ، آرایش صورت و آرایش لب تقسیم کرد. مجموعه آرایش چشم آنها شامل سایه چشم تک ، چوب چشم ، سایه چشم مایع ، پالت سایه چشم ، پرایمر چشم ، خط چشم ، ریمل و محصولات ابرو است. مجموعه آرایش صورت آنها شامل پودر ، پیمان ، محصولات سایه زن ، هایلایت ، رژگونه ، کانسیلر و محصولات پایه آرایش ، مانند کرم پودر ، کوسن ، کرم BB و کرم CC است. مجموعه آرایش لب آنها شامل رژ لب ، برق لب ، رنگ لب ، بالم لب و خط لب است. در میان طیف گسترده ای از پیشنهادات آرایش ETUDE ، ما خط Play Color Eyes Palette و خط Fixing Tint را بیشتر بررسی می کنیم.

خط پالت چشم رنگ Play در ابتدا با سه نوع شروع شد: Flower Tea Latte ، Orange Bianco Latte و Brown Sugar Latte. این پالت های ده سایه در یک فرمول مقاوم در برابر لکه ها با بازده رنگ قوی ارائه می شوند و بافت های نرم و ابریشمی را با رنگ های شیرین و کرمی ترکیب می کنند. نسخه های جدیدتر پالت ده سایه در موضوعاتی از قبیل چرم فروشی ، شراب رز ، سرزمین اسطوخودوس ، مزرعه هلو ، شکوفه گیلاس ، مهمانی شراب ، نان شیرینی ، کافئین هولیک و In The Café عرضه می شود.

جدیدترین محصول اضافه شده به خانواده پالت چشم چشم رنگ ، گنجه پاییزی نام دارد. رنگهای ملایم و خاموش آن با الهام از مد پاییزی ، هاله ای آرام ، کلاسیک و دنج به ارمغان می آورد. پالت گنجه پاییزی شامل شش سایه مات است (نسیم شب پاییزی ، براونی موو ، بژ ترمه ای ، کت ترنچ پاییزی ، قهوه ای جیر و زنجبیل خاموش) ، سه سایه درخشان (دامن Cha ، Bling Lace و Starlit Night) ، و یک مات + مروارید سایه ترکیبی (Cwey Tweed).

پالت های چشم رنگ Play نیز در بسته بندی های مختلف عرضه می شوند. پالت های آن به شکل مربع و نه سایه در نسخه های Muhly Romance ، Dusty Cat ، Sand Hill ، Tulip Day و Maple Road موجود است. پالت نه سایه ای با نام سال نو شیری که در سال 2021 منتشر شد در سه نسخه-شیر توت فرنگی ، شیر موز و شیر بلوبری-همه با بسته بندی چاپ گاو شایان ستایش ارائه می شود. شش سایه Play Color Eyes Mini در چهار نسخه عرضه می شود: ژله هلو ، شکوفه توت فرنگی ، کلاس کوکی و دم کردن قهوه. در همین حال ، چهار سایه Play Color Eyes Mini با سایه های منحصر به فرد هشت ضلعی ، در نسخه هایی مانند Objet و Jewelry طراحی شده است. همکاری خوشمزه Play Color Eyes Palette با HERSHEY’S KISSES شامل سه پالت چهار سایه به شکل KISSES در شکلات شیری ، شکلات بادام و Special Dark است.

Fixing Tint یک رنگ مرطوب کننده با روکش مات سبک و مقاوم در برابر انتقال است-مناسب برای استفاده روزمره زیرا ماسک شما را لکه دار نمی کند! فرمول آن فقط در 60 ثانیه به لب ها می چسبد و احساس راحتی را ایجاد می کند. رنگ در هشت سایه مناسب برای فصول مختلف موجود است: رز آنالوگ ، قرمز پرنعمت ، هلو ملایم ، زنجبیل Milktea ، نیمه شب مووی ، گردو نرم ، آلو کرنبری و بژ گرد. می توان از آن برای ایجاد یک جلوه طبیعی درجه بندی شده یا برای لب های کامل و چشمگیر استفاده کرد ، همچنین رنگ ها را می توان در کنار هم قرار داد تا حالت های مختلف را ایجاد کند.