برند تجاری: Isntree – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

با ظهور گزینه های مینیمالیستی و طبیعی مراقبت از پوست در بازار ، بسیاری از ما محصولاتی را ترجیح می دهیم که دارای ترکیباتی باشند که می تواند تعدادی از نگرانی های مراقبت از پوست را برطرف کند. اگر به دنبال مراقبت از پوست با زیبایی تمیز هستید که نیازهای منحصر به فرد پوست شما را برآورده کند ، ایسنتری شما را با طیف گسترده ای از محصولات تحت پوشش قرار داده است. نام برند K-Beauty نمایشی از کلمات “جزیره” ، “طبیعی” و “درخت” است ، کلماتی که فلسفه راهنمای غیر درخت را منعکس می کند. محصولات مراقبت از پوست این برند با بهترین و طبیعی ترین ترکیبات تهیه شده اند ، از چای سبز آرام بخش و آلوئه ورا گرفته تا موگ وورت و هیدرولیک اسید مرطوب کننده. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد خطوط ابتکاری Isntree و جدیدترین نسخه ها و همچنین مواردی که ارزش افزودن به مجموعه مراقبت از پوست خود را دارند ، بدانید ، آمده است.

خط تازه چای سبز

چای سبز نه تنها طعم خوبی دارد بلکه فواید شگفت انگیزی برای مراقبت از پوست دارد! چای سبز یک ترکیب ملایم و چند کاره است که دارای خواص ضد پیری ، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. همه محصولات این خط از جمله پاک کننده ، تونر ، سرم و امولسیون تزریق می شوند ضد چربی P ، عنصری که تولید بیش از حد سبوم را مورد هدف قرار می دهد و به انسداد منافذ کمک می کند. اگر پوست چرب یا مختلط دارید و هنوز یک محصول چای سبز را در روال مراقبت از پوست خود قرار نداده اید ، به رایانه های بدون درخت مراجعه کنید. خط چای سبز شما مطمئناً محصولی را پیدا خواهید کرد که مناسب نیازهای پوست شما باشد.

پاک کننده تازه چای سبز و تونر تازه چای سبز

آیا به پاک کننده ملایمی نیاز دارید که رطوبت پوست شما را از بین نبرد؟ پاک کننده تازه چای سبز تیک همه جعبه ها را می زند! این محصول دارای بافت ژل آرامش بخش است و حاوی چهار نوع اسید هیالورونیک و عصاره چای سبز است که پوست را بدون خشک شدن پاک و مرطوب می کند. پس از آن ، کمی از آن را خیس کنید تونر تازه چای سبز از آنجا که فرمولاسیون سبک آن با 80٪ عصاره چای سبز برای تسکین و آبرسانی و جذب چربی باقی مانده روی پوست بسته بندی شده است.

سرم تازه چای سبز

در روزهایی که می خواهید پوست خود را دوباره تنظیم کنید ، این چند منظوره است سرم تازه چای سبز می تواند این کار را انجام دهد زیرا سطح رطوبت پوست را افزایش داده و رنگ پوست را در عین کاهش خطوط ریز روشن می کند. حاوی 77٪ عصاره چای سبز ، این فرمول مزایای آنتی اکسیدانی را ارائه می دهد و با اسیدهای آمینه و پلی فنول ها مراقبت ضد پیری را ارائه می دهد.

امولسیون چای سبز

افزایش هیدراتاسیون را تجربه کنید و همه آن را با آن ببندید امولسیون تازه چای سبز، که با ترکیبی آرام بخش از عصاره برگ کاملیا سیننسیس و آلانتوئین ، پوست خسته و تحریک شده را احیا می کند. از آنجایی که قوام آمپول ها نسبت به مرطوب کننده ها بیشتر است ، در آخرین مرحله رژیم مراقبت از پوست خود از امولسیون تازه چای سبز به میزان کم در مناطق آسیب دیده استفاده کنید.


خط محافظ نقطه Mugwort

همیشه برای افرادی که دارای پوست تحریک شده و حساس هستند یک روش آزمایشی و خطایی است که محصول مناسب را برای درمان پوست های مشکل دار پیدا کنند. mugwort که به طور فزاینده ای در محصولات مراقبت از پوست محبوب است ، ممکن است نجات دهنده پوست شما باشد! این گیاه چند ساله ریشه دار دارای خواص ضد باکتریایی و محافظتی از پوست است و این ماده را برای افرادی که دارای پوست بالغ و افرادی هستند که مستعد التهاب و لک هستند مناسب می کند. مانند چای سبز ، mugwort دارای توانایی های تسکین دهنده است که می تواند برای درمان خشکی و تحریک پوست استفاده شود. این خط Mugwort صرفه جویی در نقطه شامل محصولاتی است که روال مراقبت از پوست را شامل می شود پودر شستشو ، پد تونر ، آمپول ، مجموعه ماسک گاز و کرمبه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موارد به پایین بروید.


شستشوی پودری Mugwort Spot Saver

آیا به دنبال لایه برداری پوست خود هستید اما به دنبال جایگزینی ملایم تر از پد های تونر و ماسک های خاک رس معمولی هستید؟ سعی کنید شستشوی پودری Mugwort Spot Saver برای دستیابی به پوستی سالم و درخشان خاصیت لایه برداری ملایم آن از آنزیم پاپائین و نمک های دریای مرده تامین می شود ، در حالی که پودر برگ موگ وورت پوست را آرام و آرام می کند. پودر خوب به سلولهای مرده پوست کمک می کند و در عین حال پوست را تمیز می کند و جلدی صاف و ابریشمی برای شما به همراه دارد. به سادگی پاک کننده پودر به کف را با آب مخلوط کنید تا یک کف سبک بسازید که ناخالصی های پوست را پاک می کند.

پد های تونر Mugwort صرفه جویی در نقطه

این مرحله را به رژیم مراقبت از پوست خود اضافه کنید تا ضمن صاف شدن پوست ، از شر چربی و آلودگی های اضافی در منافذ پوست خلاص شوید. این پدها با یک طرف برجسته و یک طرف صاف می توانند برای لایه برداری میکرو و آبرسانی استفاده شوند. این پد های تونر Mugwort صرفه جویی در نقطه برای تسکین پوست تحریک شده با 100،000ppm عصاره ملایم mugwort تزریق می شود. سایر مواد نگهدارنده رطوبت مانند گل همیشه بهار و عصاره کاوا کاوا و همچنین Aquaxyl اثرات تسکین دهنده و رطوبت طولانی مدت را به پوست می رسانند.

Spot Saver Mugwort Ampuole

یک مانع قوی پوستی پایه و اساس پوست خوب است. این آمپول Mugwort صرفه جویی در نقطه مراقبت های موثری با ترکیبات تقویت کننده پوست مانند سینئول و کلروژنیک اسید انجام می دهد ، در حالی که با بتاکاروتن یک سد پوستی آسیب دیده را ترمیم می کند. همچنین با 85٪ عصاره موگ وورت و ویتامین ها به احیای پوست کدر و خسته کمک می کند.

مجموعه ماسک گاز Mugwort Spot Saver

دارای بافتی شبیه به جوهر ، ماسک ورق Mugwort Spot Saver با ده ماده تسکین دهنده (مانند Glycereth-26 و هیالورونات سدیم) ، 45 extract عصاره موگ وورت و گلیسیرین مرطوب کننده قوی ، خیس خورده است ، که همه با هم برای تسکین و مرطوب کردن پوست عمل می کنند و در عین حال باعث بهبودی پوست برای درمان لکه ها می شود. هر ماسک از مواد ورقه گاز استریل شده ساخته شده و با الگوهای سوراخ متقاطع طراحی شده است و در نتیجه ماسک تنفسی تر ایجاد می شود. سوراخهای متراکم در ماسک ورق ، جذب سریع مواد را در پوست تضمین می کند و در عین حال از تبخیر اسانس آرامش بخش در حین استفاده جلوگیری می کند.

کرم موگوورت نقطه محافظ

روال مراقبت از پوست خود را با این برنامه تکمیل کنید کرم موگوورت نقطه محافظ! به لطف روغن نارگیل و ترکیبات گلیسیرین ، این کرم صورت دارای بافتی سبک و آبرسان است که باعث احساس پوستی و شادابی بدون هیچگونه چسبندگی می شود. این مرطوب کننده یک انتخاب عالی برای پوست های مستعد آکنه و حساس است زیرا فرمول آن برای پوست زیاد سنگین نیست.


سایر محصولات منتشر شده

تونر اسید هیالورونیک

پر کننده رطوبت تونر اسید هیالورونیک یکی از جدیدترین نسخه های منتشر شده از isntree است. نسخه ارتقا یافته در سه اندازه مختلف موجود است: 20 میلی لیتر ، 200 میلی لیتر و 400 میلی لیتربه آخرین فرمول حاوی 50 of محلول آبی هیالورونیک قوی پوست همراه با عصاره شیره توس و کلاژن است. تونر عمیقاً جذب پوست می شود تا رطوبت طولانی مدت را تامین کند. برای اطمینان از سفت شدن پوست در طول روز ، از این تونر استفاده کنید.

مایع شفاف بلوط BHA 2٪

وقتی صحبت از سفت شدن منافذ می شود ، ما تمایل داریم به دنبال محصولات حاوی اسید سالیسیلیک و ذغال باشیم. چه کسی می دانست که شاه بلوط نیز می تواند این کار را انجام دهد؟ این مایع شفاف بلوط BHA 2٪ شامل 2٪ اسید سالیسیلیک و BHA و همچنین یک ترکیب مرطوب کننده از اسید هیالورونیک هیدرولیز شده و عصاره پوسته شاه بلوط است که همه آنها برای پاکسازی و لایه برداری پوست ، سفت شدن منافذ و تقویت سد پوستی عمل می کنند.

(7 بار بازدید ، 4 بازدید امروز)