برند تجاری: Pyunkang Yul – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

مارک کره ای مراقبت از پوست Pyunkang Yul توسط کلینیک پزشکی شرقی Pyunkang در سال 2016 راه اندازی شد. کلمه کره ای پیونکانگ به سلامت لوزه ها و ریه ها اشاره دارد. کلینیک پزشکی شرقی Pyunkang معتقد است که سم زدایی از ریه ها به تقویت لوزه ها – بزرگترین غده لنفاوی در بدن ما – کمک می کند و در نتیجه سیستم لنفاوی قوی تر و در نتیجه سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های پوستی دفاع می کند. در بیش از 47 سال ، کلینیک پزشکی شرقی Pyunkang بیش از 150،000 بیمار را برای بیماریهای مزمن پوستی مانند درماتیت آتوپیک با استفاده از این روش درمان کرده است.

پیونانگ یول با کنار گذاشتن اجزای اضافی مانند عطر و رنگهای مصنوعی ، خود را مفتخر می داند که تنها از مواد ضروری در محصولات مراقبت از پوست خود استفاده کرده است. برند زیبایی کره ای معتقد است که فرمول های ساده و سرراست آن پاسخی برای تقویت توانایی بدن در درمان مشکلات پوستی خود است.


مناسب برای انواع پوست ، Basic Line با ترکیبات ساده و طبیعی تهیه شده است تا وضعیت پوست را بازیابی کند.

تونر Pyunkang Yul Essence با هیدروکسی اتیل سلولز ، آرژنین و عصاره ریشه گون فرموله شده است تا پوست را آبرسانی و تصفیه کند.

ترکیب سرم مرطوب کننده از عصاره ریشه coptis japonica و روغن زیتون که برای پوست های چرب تهیه شده است ، آبرسانی شدیدی را انجام می دهد و تعادل روغن و آب پوست را بهینه می کند.

کرم تغذیه پوست را با عصاره ریشه راش شیر مغولی مرطوب و محافظت می کند.

روغن این روغن با ترکیبی از هشت روغن از جوجوبا تا رزماری ، پوست را عمیقا تغذیه و مرطوب می کند تا بافت انعطاف پذیر آن بازگردد.


Pyunkang Yul طیف گسترده ای از پاک کننده ها را با بافت متفاوت و مناسب برای انواع پوست ارائه می دهد.

فوم تمیز کننده عمیق منافذ با pH پایین برای پوست های حساس پوست را لایه برداری کرده و ناخالصی ها را از منافذ با AHA ملایم مشتق شده از میوه ها خارج می کند. همچنین با عصاره درخت چای و گیاه سنتلا اثر آرامش بخشی را ارائه می دهد.

آب تمیز کننده با pH پایین آرام بخش با اسید هیالورونیک و سرامیدها برای آبرسانی به پوست تزریق می شود زیرا بقایای آرایش و آلودگی را به آرامی از بین می برد.

روغن تمیز کننده عمیق با روغن گیاهی خود تمام آثار آرایش را از بین می برد. اسید هیالورونیک ، پانتنول و آلانتوئین سطح هیدراته ای روی پوست می گذارند.

بالم پاک کننده عمیق که از بافتی شبیه شربت به روغن ابریشمی تبدیل می شود ، ناخالصی های پوست را از بین می برد و به لطف تزریق روغن دانه چای سبز ، آن را هیدراته و زنده می کند.


Pyunkang Yul همچنین راه حل هایی برای مراقبت از پوست سر ، مو و بدن ارائه می دهد.

شامپو سر PH پایین دارای فرمول کمی اسیدی است که برای پوست سر حساس بسیار مناسب است. این عصاره از زنجبیل و برگ درخت چای برای تسکین سوزش پوست سر تهیه شده است.

در مرحله بعد ، پوست سر و یال خود را با درمان کم PH پوست سر ، که تعادل چربی و آب پوست سر را بهینه می کند ، حالت دهید. کوکتل عصاره مریم گلی ، موگ وورت ، درخت چای ، زنجبیل و کاملیا پوست سر را با رطوبت دوباره پر می کند.

شستشوی بدن ملایم با pH پایین از نمک های معدنی برای لایه برداری ملایم سلول های مرده پوست و سورفاکتانت های گیاهی استفاده می کند تا پوست را بدون از بین بردن چربی های طبیعی آن پاک کند.

بعد از حمام مجلل ، پوست خود را با لوسیون سرامید فشرده مرطوب کنید. لوسیون حاوی پنج نوع اسید هیالورونیک ، روغن زیتون و کره شیا برای افزایش و قفل شدن رطوبت پوست و تقویت سد رطوبت پوست است.


خط آرام کننده Pyunkang Yul در درجه اول به پوست های حساس توجه می کند ، اما می تواند در انواع دیگر پوست نیز استفاده شود.

تونر مرطوب کننده عمیق آرام بخش ، برای پوست های مستعد آکنه و مختلط ، از عصاره پوست بید سفید برای تنظیم تولید سبوم استفاده می کند در حالی که ترکیبی از AHA و PHA به آرامی سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند. پنج نوع عصاره سیکا یک اثر آرام بخش ارائه می دهند. تونر همچنین به لایه های پنبه ای دو طرفه تزریق می شود تا سطح بیشتری از لایه برداری فیزیکی ملایم و جذب بهتر محصول حاصل شود.

برای پوست های خشک و حساس ، مرطوب کننده مرطوب کننده مرطوب کننده با ترکیبی از centella asiatica ، سرامیدها و هیالورونیک اسید باعث تسکین و ترمیم پوست تحریک شده می شود. بافت روغنی آن به سرعت جذب پوست می شود و جلوه ای صاف و مخملی بر جای می گذارد.

سرم مرطوب کننده آرام بخش ، مرطوب کننده و تزریق کننده رطوبت به پوست است. درخت چای و عصاره گل زنبور عسل ، آکنه را کنترل می کند و پوست را صاف و شفاف می کند.

مربوط:

(40 بار بازدید شده ، 2 بازدید امروز)