همه روزه به جز ایام تعطیل باز است، کتابخانه محله شوش از ساعت 8 صبح تا 24 شب باز است. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر این کتابخانه نظارت دارد. دسترسی به کتابخانه آسان است، زیرا نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به آن ایستگاه شوش شرقی است که در فاصله 200 متری قرار دارد. ضمناً نزدیکترین ایستگاه مترو شوش است که 22 کیلومتر با کتابخانه فاصله دارد. تاکسی یا اتوبوس بقیه مسیر را به شما می‌رساند. یکی دیگر از کتابخانه های این منطقه، کتابخانه سرای قیامدشت است. این امکانات برای علاقه مندان به مطالعه و فرهنگ در این کتابخانه موجود است.
کتابخانه آنلاین
اینها چند مورد از کتابخانه های خانگی مورد علاقه ما هستند تا به شما الهام بخشند. مطالعه این تصاویر ثابت می کند که انواع مختلفی از خانه ها در این گالری وجود دارد. در صفحات بعدی تعدادی از کتابخانه های خانگی مورد علاقه ما به عنوان الهام بخش برای شما آورده شده است.ما امیدواریم که هنگام برنامه ریزی یک زمان عالی در خانه، آنها را مفید بیابید! اگر یکی از این تصاویر ثابت شود، این کتابخانه از خانه های باشکوه، اشکال و اندازه های زیادی دارد.
مثل مطب دکتر، مادام دیوینشن ساعت‌ها وقت داشت و زن‌ها مجبور بودند دو ساعت جلوتر بروند و در اتاق مادام بنشینند و به دهان مادام خیره شوند و منتظر باشند که چه چیزی خوشحال‌شان کند. در حالی که او زنی صادق بود، هیچ یک از اینها برایش مهم نبود. همه چیزهایی که در جام دید، بیکموکاست. بعد از اینکه مادام ثروتشان را به آنها گفت، زنان به او پول دادند و خوشحال یا ناراحت از اتاق خارج شدند. مادرم بهترین کتابخانه . گفت خدا بخت ما را برد. صبح ها به کار می گذشت و شب ها خسته به خانه برمی گشت.او فرصتی برای فکر کردن به چنین چیزهایی نداشت.
با وجود این، مسلمانان به ویژه شیعیان برای گسترش فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ تلاوت از ظرفیت های فضای مجازی غفلت کرده اند. این حوزه تنوع بسیار محدودی از محصولات را تولید می کند. علیرغم توسعه سریع فضای مجازی، نرم افزارهای کمی برای مطالعه تولید می شود و چندان نگران کننده نیست. برای متولیان امر این موضوع بسیار جدی است. اثر ناصر مکارم شیرازی، قرآن کریم. رویکرد به بلاغت؛ترجمه محمد دشتی. امام جمعه، طیبه. آموزش در عصر اطلاعات. فصلنامه فناوری آموزشی، نوامبر 2003، ش.
در طی این مقاله با یکی از مهم ترین مکان های فرهنگی ایران آشنا شدید. اگر به ادبیات ایران و جهان علاقه دارید، بازدید از این کتابخانه باشکوه را توصیه می کنیم. راه آسمان دات کام یکی از معتبرترین وب سایت ها در زمینه گردشگری ایرانی و خارجی است. این سایت اطلاعات جامعی از مقاصد گردشگری جهان را در قالب مقالات مفید و کاربردی ارائه می دهد. آیا تا به حال از کتابخانه ایران مال دیدن کرده اید؟ آیا محبوبیت این کتابخانه است که آن را تا این حد محبوب کرده است؟ مایلیم در مورد احساسات و تجربیات شما از بازدید از این سایت فرهنگی بشنویم.
پیاده روی، دویدن و ورزش در اینجا مجاز است. در روزهای تعطیل مردم دوست دارند به پشت بام تهران بروند و در فضای باز از صبحانه ای جذاب لذت ببرند. جاذبه های بام تهران شامل کوهنوردی، تماشای آبشار، زیپ لاین، کلوپ تیراندازی، اتاق اسکیپ، اتاق فرار و تله کابین است.همه این فعالیت ها برای شما هیجان انگیز و دیدنی است. پشت بام تهران مکانی مناسب برای گذراندن چند ساعت به دور از شلوغی یک روز شلوغ است. اگر با ماشین شخصی سفر کنید، رسیدن به بام تهران آسان است.از بزرگراه چمران به سمت خیابان یمن بروید، از زیر پل پارک وی بگذرید، سپس به سمت چپ به خیابان ولنجیک بپیچید.
نمایشگاه مجازی کتاب تهران در هفته اول بهمن ماه برگزار می شود. به طور معمول نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی تهران هر سال اردیبهشت برگزار می شود.اما امسال به دلیل کرونا لغو شد. یعنی نمایشگاه کتاب 99 به صورت مجازی برگزار می شود. به جز این سایت، هیچ سایت دیگری وب سایت رسمی نمایشگاه کتاب مجازی تهران نیست. بنابراین مراقب فیشینگ و فعالیت مجرمان سایبری و مجرمان سایبری که از طریق پیامک مشترکین را به سایت های جعلی یا شخصی هدایت می کنند، باشید. تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرصت مناسبی است تا فرهنگ نشر کشور سیستم و روش فروش را تغییر دهد. بازاریابی، تبلیغات و توزیع کتاب.
کتابخانه الکترونیکی رایگان
قدیمی ترین نسخه این مجموعه مربوط به جزوات قرآن کریم به خط کوفی است و شاخص ترین این نسخه ها التفهیم ابوریحان بیرونی مربوط به سال 538 هجری قمری و نسخه خطی کشتی تبریز است که در سال 721 هجری قمری نوشته شده است. . تمام نسخه‌های موجود برای استفاده مشتریان در پایگاه داده کتابخانه فهرست‌بندی شده‌اند. در طول زمان تلاش های زیادی برای احیاء، معرفی، تهیه فهارس جدید و تجدید چاپ فهارس نسخه های خطی قدیمی در کنار دسترسی بیشتر به این متون صورت گرفته است. در این راستا ایجاد تصاویر دیجیتالی از این نسخه یکی از حیاتی ترین فعالیت ها می باشد. همه چیز از سال 1330 با میکروفیلم شروع شد و یک دهه پیش تصاویر سیاه و سفید دیجیتال به آن اضافه شد.
کتابخانه مجازی دانشگاه تهران