بلک پینک تایم اینترتینر سال 2022 انتخاب شد



CNN

بلک‌پینک، موسیقی پاپ مشهور جهانی، به‌عنوان سرگرم‌کننده سال ۲۰۲۲ مجله تایم انتخاب شد و این گروه چهار زن را به دومین هنرمند کی‌پاپ پس از BTS در سال ۲۰۲۰ تبدیل کرد.

این گروه کوارتت – جنی، جیسو، لیزا و رزه – که توسط YG Entertainment، یک شرکت ضبط بزرگ کره جنوبی که اجراکنندگان را برای کیفیت ستاره‌ها بررسی می‌کند و به شدت آموزش می‌دهد، انتخاب شده‌اند، پس از اولین حضور خود در سال 2016 به سرعت به شهرت بین‌المللی دست یافتند.

اولین LP آنها، “آلبوم”، در کمتر از یک ماه پس از انتشار در سال 2020، بیش از یک میلیون نسخه فروخت.

در یکی از ویژگی‌های تایم به مناسبت جایزه بهترین سرگرمی سال، گروه سفر خود را از نوازندگی در کواچلا در سال ۲۰۱۹ تا اجرای «Pink Venom» در VMA در اوایل امسال مرور کردند.

جنی خواننده رپ به تایم گفت: «ما کارهای زیادی انجام دادیم تا بتوانیم شبیه ابرزنان به نظر برسیم. «در آخر ما دخترانی بسیار عادی هستیم.»

جنی در مورد موفقیت خود – و فشارهای ناشی از آن – گفت که گروه از صمیم قلب اجرا می کند.

او گفت: «اگر ما این موضوع را به روش تجاری در نظر بگیریم، نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

بخشی از موفقیت جهانی این گروه ناشی از پیشینه جهانی آنهاست. خواننده روزه که در نیوزلند به دنیا آمده و در استرالیا بزرگ شده است، این را در استودیو “یک امتیاز مثبت” نامید که همه آنها از “فرهنگ های مختلف” هستند.

جنی در کره جنوبی متولد شد اما در نیوزیلند بزرگ شد، در حالی که لیزا رقصنده اهل تایلند است. خواننده جیسو تنها کسی از این گروه است که در کره جنوبی متولد و بزرگ شده است.

Blackpink در حال حاضر تا پایان سال در سراسر اروپا به عنوان بخشی از تور جهانی “Born Pink” خود که در ماه اکتبر آغاز شد، اجرا می کند.