به حداقل رساندن منافذ بزرگ با کیت شروع کننده Super Matcha Pore Care SOME BY MI – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

Matcha انتخاب نوشیدنی من برای فصل پاییز است ، اما وقتی صحبت از مراقبت از پوست به میان می آید ، من تمام آنچه را که ارائه می دهد بررسی نکرده ام. به نظر می رسد که آب ماتچا به دلیل ارتجاعی منافذ شناخته شده است. همانطور که منافذ بزرگ شده روی گونه های من همچنان من را آزار می دهند ، من متوجه شدم این زمان خوبی برای بررسی خطوط Super Matcha برخی از BY MI است. کیت استارتر مراقبت از منافذ Super Matcha دارای نسخه های آزمایشی از چهار محصول پرفروش برای درمان منافذ برند کره ای از جمله ژل تمیز کننده منافذ Super Matcha ، ماسک خاک رس پاک ، تونر سفت کننده منافذ و سرم سفت کننده منافذ است.

این کیت تصفیه کننده منافذ بدون ایجاد چسبندگی و چربی پوست باعث طراوت پوست می شود. علاوه بر آب matcha ، محصولات با BHA طبیعی مشتق شده اند تا سلولهای مرده پوست را از بین ببرند ، و همچنین آب برگ melaleuca alternifolia (درخت چای) ، عصاره پوست salix alba (بید) ، عصاره centella asiatica ، عصاره برگ camellia sinensis ، houttuynia عصاره کورداتا ، عصاره برگ ملیا آزادیراشتا ، هیالورونیک سدیم ، اسید مادکاسیک ، اسید سیتریک و لاکتوبیونیک اسید. اگر به دنبال کاهش منافذ یا استخراج جوش های سرسیاه ، سرسفید و سبوم از طریق پاکسازی عمیق هستید ، این کیت یک ماتچا است که در بهشت ​​برای شما ساخته شده است!

ژل پاک کننده تمیز کننده منافذ Super Matcha

این ژل پاک کننده با 62٪ آب ماتچا و گرانول های کنیاک برای ایجاد یک اسکراب ملایم ، سبوم و ناخالصی های موجود در منافذ را با حباب های میکروسل حذف می کند. برای استفاده ، کف را ماساژ داده و روی صورت ماساژ دهید. با آب ولرم بشویید.

از بین هر چهار محصول ، پاک کننده قوی ترین رایحه را دارد. اگرچه عطر کاملاً شیرین است ، اما بوی کمی مصنوعی دارد. هنگام توزیع پاک کننده ، بافت چسبناک و سفت آن تمایل دارد از لوله فشرده خارج شده و کاملاً کثیف شود. با این حال ، روی پوست خوب ظاهر می شود. ژل پاک کننده ملایم و در عین حال م effectiveثر بود ، به آرامی ناخالصی ها را از بین می برد و باعث می شد پوست من تمیز و تازه شود.

ماسک خاک رس تمیز منافذ Super Matcha

این ماسک خاک رس با داشتن قدرت جذب قوی ، نه تنها حاوی مواد پاک کننده با منبع طبیعی و 102،000ppm آب matcha است ، بلکه با 120،000ppm خاک رس برای پاکسازی منافذ و همچنین آب گازدار و آب یخچال برای مرطوب و آرامش پوست تقویت شده است. پس از تمیز کردن و خشک کردن صورت ، این ماسک را به طور یکنواخت بمالید و از نواحی چشم و لب خودداری کنید. بعد از 10-20 دقیقه یا زمانی که ماسک کاملاً خشک شد ، با آب ولرم بشویید.

ماسک خاک رس در لوله فشاری قرار دارد و حاوی ذرات خاکستری کوچکی است که خوشبختانه روی پوست احساس سایندگی نمی کند. دارای رایحه ای تازه و طبیعی است که یادآور برگ چای است. سایر ماسک های سفالی که من امتحان کرده بودم معمولاً بسیار ضخیم بودند ، بنابراین از سبک بودن این ماسک متعجب شدم. علاوه بر این ، خیلی سریع خشک نمی شود و باعث پخش شدن آن روی پوست می شود. پس از استفاده ، پوست من صاف و هیدراته تر شد.

تونر سفت کننده منافذ Super Matcha

این تونر با 83٪ آب ماتچا و همچنین آب گازدار و آب یخچال برای مراقبت مرطوب کننده و تسکین دهنده منافذ پوست ، سبوم اضافی را با پودر کنترل کننده سبوم جذب می کند. برای استفاده ، مقدار مناسبی از تونر را روی یک پد پنبه بریزید و روی پوست بمالید و کمی ضربه بزنید تا کاملا جذب شود.

تونر دارای بافت آبکی است و رایحه ای ظریف دارد که کمی ترش است. من ابتدا آن را مستقیماً روی کف دستم ریختم ، اما تونر به دلیل سوراخ بزرگ بطری در همه جا ریخت. من یاد گرفتم که از پد پنبه ای استفاده کنم ، که محصول را بهتر جذب می کند. من بیشتر با مرطوب کننده و در عین حال غیر چسبنده تحت تأثیر قرار گرفتم. بسیاری از تونرها ادعا می کنند که به سختی پایان می دهند ، اما تعداد کمی از آنها واقعاً به این وعده عمل می کنند!

سرم سفت کننده منافذ Super Matcha

این سرم منافذ پوست را سفت کرده و خاصیت ارتجاعی آن را برای پوستی صاف و شبیه نوزاد افزایش می دهد. غنی شده با 93٪ آب ماتچا ، 0.5٪ Anti Sebum P ™ و 1٪ SKINPORE CONTROLLER ™ برای کنترل تولید سبوم ، اسید هیالورونیک و گلیسیرین برای تامین رطوبت و عوامل آرام کننده طبیعی برای تسکین سوزش است. از سرم بعد از تونر استفاده کنید ، به طور یکنواخت روی کل صورت بمالید و برای جذب بهتر آن را بمالید.

این سرم که در یک بطری قطره چکان عرضه می شود ، دارای رایحه ای ظریف و قوام آبکی مشابه تونر است. برخلاف نت های تند سرم ، رایحه ضعیف سرم حاوی نکات تلخی است. بافت آن نسبت به سرم های دیگری که استفاده کردم بسیار چسبناک تر بود ، اما هنوز پوست را به خوبی پوشانده بود. این احساس سوزن سوزن شدن کمی ایجاد می کند و باعث می شود پوست من هیدراته و جوان شود.

به طور کلی

اگرچه من هنوز تفاوت فاحشی در اندازه یا کشش منافذ خود مشاهده نکرده ام ، اما از هر چهار محصول موجود در کیت راه انداز Super Matcha Pore Care SOME BY MI لذت بردم. هیچکدام از آنها هیچ گونه سوزش یا جوش ایجاد نکردند و همگی باعث تمیزی و شفافیت پوست من شدند.

من قدردانی می کنم که قوام محصولات بسیار نازک تر از محصولات مشابه دیگری است که من آزمایش کرده ام ، زیرا من از محصولاتی که بر روی پوست احساس سنگینی می کنند ، خوشم نمی آید. من قبلاً به طور یکپارچه ژل پاک کننده ملایم تمیز را در برنامه روزانه صبح خود قرار داده ام. اسکراب ملایم Pore Clean Clay Mask باعث می شود بافت پوست بیشتر شفاف شود و من از برنامه بدون دردسر و روش شستشو آن لذت می برم. من همچنین واقعاً تحت تأثیر چسبندگی تنگ کننده منافذ و قوام سبک وزن سرم سفت کننده منافذ قرار گرفته ام. روی هم رفته ، این کیت استارت یک رژیم عالی برای مراقبت از پوست است که شیرین و ساده است.

(9 بار بازدید ، 8 بازدید امروز)