تشخیص انواع لوله های مختلف – فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات زارعان

انواع L و Type K ضخیم تر هستند و در مصارف بیرونی و تخلیه استفاده می شوند. معمولاً قبل از سال ۱۹۶۰ برای تخلیه عمودی ، پشته های تخلیه و گاهی خطوط افقی تخلیه استفاده می شود. انعطاف پذیری بالای لوله برق پی وی سی آن را برای خمیدگی در جهتهای مختلف مناسب کرده است. از ویژگی های مثبت این لوله ها میتوان به مقاومت نسبت به سایش و خوردگی، نارسانای حرارت و الکتریسیته و انعطاف پذیری اشاره کرد. مقاومت لوله در برابر فشارهای داخلی وارده از طرف ماده و همچنین فشارهای خارجی وارده از محیط پیرامون، به صورت مستقیم به جنس لوله ارتباط دارد.

دیگر مزیتهای کاربردی لوله برق ساختمان مقاومت بالا در برابر ضربه، مقاوم در برابر مواد اسیدی و شیمیایی، پایداری در برابر سایش، ضد حریق، عدم خوردگی و زنگ زدگی، سهولت نصب، نفوذناپذیری بالا و عدم جذب رطوبت میباشد. لوله برق فولادی گالوانیزه گرم به منظور محافظت از سیمهای برق در برابر عوامل خارجی استفاده میشود. لوله های گالوانیزه ساوه از لوله سیاه درزدار و بهصورت گالوانیزه گرم تولید میشوند و همچنین به دلیل پوشش گالوانیزه آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی در محیطهای مرطوب و اسیدی مقاوم است. لوله برق فولادی در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم تولید و برای مصارف توکار و روکار ساختمان کاربرد دارند.

لوله برق پی وی سی برای پوشش کابل های برق کارگذاشته شده بر روی دیوار ساختمان کاربرد دارند. قطعه تبدیل: ابزار تبدیل برای استفاده از جعبه تقسیم سه راهه و یا چهار راهه با روزنههای یکسان و گرفتن انشعاب از لوله کم عمق کاربرد دارد. مانیسمان درواقع نام برادران آلمانی بود که در سال 1880 برای اولین بار روشی برای تولید لولههای بدون درز معرفی کردند. خاصیتهایی بارز لولههای برق پلیمری از استحکام و دوام بالا تا انعطاف پذیری عدم شکستگی و خمیدگی همگی در این مدل لوله برق وجود دارد.

انعطاف پذیری بالای لوله برق پلی اتیلن و خاصیت عایقی آن در پوشش سیم برق ساختمان تاثیر بسزایی دارد. انواع بست لولههای برق: برای نصب لولههای برق روکار در ساختمان از انواع بست استفاده میشود. زانو لوله در برق کشی: از این قطعه برای خم کردن لوله برق و برقراری اتصال بین دو لوله برق با زاویه 90 درجه استفاده میشود. ویژگیهایی مثل فنری بودن، عدم ترک خوردگی و یا شکستگی در لوله کشی برق ساختمان بر اهمیت استفاده از این مدل افزوده است. در ساخت این لوله ها، فشار داخلی (ازجمله ضربه قوچ) و بارهای خارجی باید بطور دقیق مورد تحلیل قرار گیرند و اطمینان حاصل شود که کرنش کششی در پوسته خارجی بتن به اندازه کافی کم باشد تا ترک اصلا بوجود نیاید و یا در صورت بوجود آمدن، در شرایط بدترین ترکیب بارگذاری داخلی و خارجی، به طرف آرماتور نفوذ نکند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ساخت لوله بدون درز بدست آورید به سایت لوله جدار بدون درز ما مراجعه کنید.