تغذیه پوست با خط کالاندولا MAXCLINIC – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

تا زمانی که با همکاران وبلاگ نویس زیبایی روبرو نشدم ، با آن روبرو شدم گل همیشه بهاربه من بی وقفه از پوست حساس و مستعد اگزما شکایت می کردم و دیگران توصیه می کردند که این ترکیب زیبا از رنگ زرد و گل آفتابی را امتحان کنم. نرم کننده طبیعی پوست معمولاً به شکل روغن در مراقبت از پوست استفاده می شود و دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است. گل همیشه بهار می تواند به التیام زخم ها کمک کند و در مورد من ، پوست خشک و حساس را تسکین دهد.

اخیراً ناحیه دهان و چانه من مشکل ساز شده است ، بنابراین خودم را موظف کردم خط مراقبت از پوست مارک K-Beauty MAXCLINIC را که حاوی تزریق گل همیشه بهار است بررسی کنم. در آزمایش من ، از فوم روغن Calendula Biome برای تمیز کردن صورتم استفاده کردم ، و پس از آن تونر تسکین دهنده کالاندولا و کرم تسکین دهنده کالاندولا برای آرامش بیشتر ، تغذیه و مرطوب کردن پوستم استفاده کردم. MAXCLINIC از عصاره گل calendula officinalis از نیوزلند برای ایجاد درمان هایی که پوست را آرام و مراقبت می کند ، استفاده می کند. امیدوارم با استفاده از این محصولات از پوستی آرام و مرطوب لذت ببرم.


آن چیست: یک شوینده ضد حساسیت روغن به کف که از 9 نوع روغن گیاهی استفاده می کند تا آرایش ، روغن و کثیفی را به آرامی آب کرده و در عین حال رطوبت پوست را دوباره پر کند. محتویات کلیدی کالاندولا به مدت 96 ساعت با استفاده از فناوری بیوم (با استفاده از باکتری های اسید لاکتیک) تخمیر شد تا اثر بخشی محصول افزایش یابد. فاقد روغن معدنی ، سولفات ها ، رنگ ها و هفت نوع پارابن است.

تجربه ی من: با پوشیدن صورت پر از آرایش ، دو پمپ پاک کننده را در دستانم ریختم و روی صورتم ماساژ دادم. ماساژ یکنواخت روی پوست خشک کمی سخت بود ، بنابراین دستانم را با آب گرم خیس کردم و پاک کننده با موفقیت کف کرد. من پاک کننده را روی صورتم برای یک دقیقه خوب ماساژ دادم تا مطمئن شوم که تمام توده ها از بین می روند. پس از شستشو با آب ولرم ، دو پمپ دیگر پاک کننده را روی صورت مرطوب خود ریختم تا دوباره شسته شود. پوست من آرامش می یابد ، به خوبی تغذیه می شود و مرطوب می شود بدون این که چربی های طبیعی آن از بین برود.


آن چیست؟: با فرمولاسیون مشابه پاک کننده روغن به کف ، این تونر ضد حساسیت ، رطوبت و تغذیه زیادی را برای پوست فراهم می کند. عصاره گل همیشه بهار ، همراه با پنج روغن گیاهی ، سد رطوبت پوست را تقویت کرده و از پوست در برابر عوامل خارجی محافظت می کند. همچنین حاوی نیاسینامید برای روشن شدن پوست و آدنوزین برای بهبود ظاهر چین و چروک و خطوط ریز است.

تجربه ی من: مقدار کمی تونر را در کف دستم ریختم و بلافاصله بعد از تمیز کردن آن را به آرامی روی صورتم گذاشتم. بوی خوش گل من را به یک میدان گل منتقل کرد. بلافاصله ، پوست من فوق العاده مرطوب شد. بافت تونر در مقایسه با اکثر تونرهایی که استفاده کرده ام متراکم تر است ، اما به طور یکپارچه جذب پوست من می شود. خوشحالم که می گویم پوست من واکنش منفی نسبت به فرمول نداشت و به نظر می رسید تغذیه می شود. من متوجه اثرات روشن کننده و ضد پیری زیادی نشده ام ، اما این برداشت من را از محصول کاهش نمی دهد زیرا پوست شفاف و خطوط ریز نگرانی های اصلی پوست من نیستند.


آن چیست؟: یک کرم سریع جذب کننده و مرطوب کننده فرموله شده با عصاره گل همیشه بهار ، روغن گل همیشه بهار و فیلترت تخمیر شیر ، که با پر کردن رطوبت سد پوستی را تقویت می کند ، پوست را آرام کرده و خطوط ریز صاف را صاف می کند. مانند تونر تسکین دهنده کالاندولا ، کرم تسکین دهنده کالاندولا حاوی نیاسینامید برای روشن شدن پوست و آدنوزین برای بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک ها است.

تجربه ی من: اگرچه این کرم ویسکوزیته ضخیمی دارد ، اما از خفگی و گرفتگی دور بود. دو انگشت را روی کرم کشیدم تا مقدار مناسبی برای ماساژ روی صورتم بگیرد. مقدار سخاوتمندانه به سرعت جذب پوست من می شود و دوز سالم رطوبت را فراهم می کند. با خواص آرامش بخش و رایحه گیاهی ، خیالم راحت شد. هر گونه اثر روشن کننده پوست و کاهش خطوط ریز به طور محسوسی قابل مشاهده نبود ، اما باز هم ، این نتیجه برای من خوب بود.


افکار نهایی

روزهای خشک و ناراحت کننده پوست از زمان گنجاندن محصولات کالاندولا MAXCLINIC در برنامه مراقبت از پوست من به مدت دو هفته گذشته است. بدون شک سطح رطوبت پوست من افزایش یافته است ، احساس می کنم از اگزما رنج می برم و باعث تحریکات خارجی می شود. این محصولات به کاربرانی مانند من با پوست حساس و اگزما اجازه نمی دهد تا دائماً از چنین تحریکاتی خداحافظی کنند ، اما حداقل این سه نفر یک درمان موقت برای آرامش پوست ارائه می دهد. با این وجود ، من از این محصولات کم استفاده می کنم و آنها را برای هوای سردتر صرف می کنم ، زمانی که پوست من به ویژه احساس خشکی و تحریک می کند.

(113 بار بازدید شده ، 37 بازدید امروز)