جان تراولتا و کوچه کرستی: یک داستان عاشقانه



CNN

کرستی آلی و جان تراولتا هرگز رابطه عاشقانه ای با هم نداشتند، اما او در ابتدا اینطور نبود.

آلی که دوشنبه در سن 71 سالگی پس از یک بیماری کوتاه درگذشت، اغلب از احساسات خود نسبت به تراولتا که او را “بزرگترین عشق” زندگی خود می نامید صحبت می کرد.

این زوج در فرانچایز فیلم «ببین چه کسی صحبت می‌کند» (اولین فیلمی که در سال 1989 به سینماها راه یافت) بازی کردند. Alley در سال 2018 در “برادر بزرگ مشهور بریتانیا” در مورد اینکه چقدر آسان است عاشق مردان برجسته صحبت کرد.

او دو ستاره مشترک را نام برد که به گفته او احساساتی نسبت به آنها پیدا کرد، اما هرگز به طور کامل به این جذابیت نرسید: پاتریک سویزی و تراولتا.

من تقریباً فرار کردم و با جان ازدواج کردم. من او را دوست داشتم، هنوز هم دوستش دارم.» “اگر ازدواج نکرده بودم، می رفتم و با او ازدواج می کردم و در هواپیما می رفتم زیرا او خودش را دارد. [own plane.]”

در همان سالی که در برنامه رئالیتی شو ظاهر شد، ستاره «به سلامتی» در طی یک گفتگو در پادکست «مصاحبه دن ووتن» درباره تراولتا نیز صحبت کرد. او گفت که نخوابیدن با ستاره سینما “سخت ترین تصمیمی بود که تا به حال گرفتم زیرا دیوانه وار عاشق او بودم.”

او گفت: “ما با هم سرگرم کننده و خنده دار بودیم.” “این یک رابطه جنسی نبود زیرا من به شوهرم خیانت نمی کنم.”

آلی در آن زمان با بازیگر پارکر استیونسون ازدواج کرده بود. این زوج در سال 1997 از هم جدا شدند.

در سال 2013، آلی به هوارد استرن تراولتا گفت که او نیز احساساتی نسبت به او دارد، اما به دلیل ازدواجش به آنها عمل نکرد.

او گفت: “سالها طول کشید تا به جان به عنوان یک علاقه عاشقانه نگاه نکنم.”

تراولتا در سال 1991 با بازیگری به نام کلی پرستون ازدواج کرد. آلی به ووتن گفت که پرستون در مورد معاشقه با همسرش پایش را پایین انداخت.

آلی گفت: «کلی پیش من آمد و آن‌ها ازدواج کردند، و او گفت: «چرا با شوهر من معاشقه می‌کنی؟» و این زمانی بود که باید تصمیمی می گرفتم و تقریباً پایان آن بود.»

تراولتا دوشنبه در شبکه های اجتماعی از کوچه ادای احترام کرد.

او در کپشن پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «کرستی یکی از خاص‌ترین روابطی بود که تا به حال داشته‌ام. “دوستت دارم کرستی. می دانم که دوباره همدیگر را خواهیم دید.»