جراحی گوش ? + جراحی گوش های برجسته + در راز جراحی

روان شناسان بر این باور هستند که نباید گوش های کودکان در نوزادی سوراخ شود. در صورتی که عفونتی در قسمت سوراخ شده گوش مشاهده کردید، سریع به پزشک مراجعه کنید. کودکانی که داروی دیابت و ضد انعقاد مصرف می کنند،برای سوراخ کردن گوش شان باید با پزشک مشورت کنید. بعد از جراحی یک نوار دور گوش شما می پیچند تا آسیبی به ناحیه گوش ها وارد نشود. اگر گوش های برجسته یا بدشکل یا ناهنجاریهای مادرزادی، شما و یا فرزند شما را آزار می دهد ، به فکر جراحی پلاستیک باشید . این جراحی می تواند نقائص ساختاری گوش مربوط به زمان تولد ، مشکلاتی که با رشد ظاهر می شوند ، و نیز بدشکلی های گوش ناشی از آسیب ها را مرتفع نماید . جراحی گوش که اتوپلاستی نیز نامیده می شود ، می تواند شکل ، موقعیت ، و نسبت گوش شما را اصلاح نماید . اتوپلاستی یا عمل زیبایی گوش راهکاری است که با آن میتوان اندازه، فرم و موقعیت گوشها را تغییر داد. گوش فنجانی حالتی است که مارپیچ پایینی و نرمه گوش به طرف بالا فشرده شده و بر روی هم یا به طرف سر خم شده باشند. پوکوفون که همه آن را به عنوان یک قاتل پرچمدار میشناسند در گوشی جدید خود هم این ویژگی را از دست نداده است و یک غول بزرگ را خلق کرده است.

امروز دولت متصدی همه امور شده و این بلایی است که با آن هستیم؛ این یعنی ما خلاف قانون اساسی عمل کردهایم. افراد با نگرش مثبت که اهداف مشخصی برای جراحی گوش در ذهن دارند . از مصرف آسپرین و بعضی از داروهای ضدالتهابی که خطر افزایش خونریزی را به همراه دارند ، اجتناب نمائید . روانشناسان در مورد سوراخ کردن گوش نوزاد دختر چه نظری دارند؟ روان شناسان می گویند که بهتر است سوراخ کردن گوش نوزاد را به زمانی موکول کنید که خودش درخواست کند. اما اگر عفونت چرکی از سوراخ ترشح می کند،باید با پزشک مشورت کنید تا با تجویز دارو و پماد به سلامتی دست یابید. روزانه از پماد تتراسیکلین و یا پماد ویتامین آ استفاده کنید تا زخمش زودتر بهبود یابد. قسمت لاله گوش غضروفی است و نباید سوراخ زده شود زیرا در صورتی که عفونت کند ممکن است ماه ها طول بکشد تا بهبود یابد.

برای اصلاح و ترمیم پارگی یا سوراخ کشیده شده گوش، قسمتی از پوست اطراف پارگی یا سوراخ گشاد شده برداشته میشود، قسمتهای باقی مانده اطراف پارگی یا سوراخ به وسیله بخیه به هم وصل میشوند که این کار را میتوان هم به کمک بخیههای جذبی (در بافت داخلی) و هم به وسیله بخیههای معمولی (در سطح پوست) انجام دارد. ضخامت پوست تنها چند میلیمتر است اما بزرگترین اندام بدن درمان گوش برجسته بدون جراحی محسوب میشود. چند ماه اول هرازگاهی سوراخ گوش را چک کنید و آن ها را تمیز کنید. همیشه جعبه ای تمیز برای نگه داری گوشواره داشته باشید و نباید آن ها را جلوی میز یا هر جای دیگری رها کنید. هر اشیایی که میبینیم، هر کاری که انجام دادهایم، در حال انجام آن هستیم و یا قصد انجام آن را داریم یا را به زبان انگلیسی تعریف کنیم. گرچه تب این جراحی زیبایی در حال حاضر آنچنان داغ نشده است که از هر قشر و سنی را به خود جذب کند اما بخشی از جامعه ایران را به خود مشغول ساخته است. روشهای مختلفی وجود دارد که بوسیلهی آنها میتوان برجستگی گوش را درمان کرد. در داخل درم دو منطقه مشخص وجود دارد: لایه پاپیلاری و لایه مشبک.

بعضی از کودکان به جنس گوشواره داخل تفنگ سوراخ کننده گوش حساسیت و آلرژی دارند.معمولا جنس آن ها از نیکل است.اگر نوزاد آلرژی داشته باشد نرمه گوشش متورم و قرمز می شود. آتل یک سیم کوچک است که طولی حدود دو سانتی متر دارد و در داخل یک لوله پلاستیکی قرار گرفته است . احتمال دارد که بعد از سوراخ کردن گوش ها،یک بافت برجسته در قسمت نرمه گوش ایجاد شود. یکی دیگر از عوارض سوراخ کردن گوش پاره شدن لاله گوش می باشد. متورم شدن لاله های گوش نیز از مشکلات پس از سوراخ کردن گوش نوزاد است. البته این درحالی است که در اکثر اوقات در حقیقت لاله گوش بزرگ نبوده و به علت عدم وجود چین های طبیعی، بزرگتر از نرمال بنظر می رسد. افراد سالم که بیماری های تهدید کننده حیات یا شرایط طبی که ترمیم زخم را مختل می نمایند ، نداشته باشند . یکی از این داروها ، آنتی بیوتیک می باشد ، که برای به حداقل رساندن خطر بروز عفونت ، طراحی شده است. کودکانی که دارای شرایط زیر باشند کاندیدای مناسبی برای انجام این جراحی محسوب می شوند. من نگاهی بدر و دیوﺍر گارﺍژ و قهوهخانه ﺍندﺍختم که چندﺍن مهماننوﺍز بنظرم نیامد، بعد نزدیک ﺍتومبیل رفتم و برﺍی ﺍتمام حجت بشوفر گفتم: «از قرار معلوم باید ﺍمشب رﺍ ﺍینجا ﺍطرﺍق بکنیم؟