جستجوی پوست جوان با محصولات سلولهای بنیادی انسانی XOUL – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

محصولات ضد پیری نقش مهمی در رژیم مراقبت از پوست بسیاری از افراد ایفا می کنند. با پیشرفت تکنولوژی و اکتشافات علمی ، محققان در حال شناسایی مواد جدیدی هستند که در مراقبت از پوست برای کمک به افراد در داشتن پوست جوانتر استفاده می شود. سلول های بنیادی در حال حاضر جدیدترین ماده ضد پیری هستند که به افراد کمک می کند جوانتر به نظر برسند. مفهوم سلول های بنیادی ، چه از منابع گیاهی باشند و چه از منابع انسانی ، برای بسیاری جذاب است. من دروغ نمی گویم: از تصور استفاده از سلول های بنیادی روی صورتم کمی وحشت کردم.

XOUL یک مارک مراقبت از پوست K-Beauty است که محصولات زیبایی نوآورانه را ارائه می دهد. این ماده به دلیل ترکیب عنصر قدرتمند ضد پیری سلول های بنیادی انسان در فرمول هایی است که توانایی جوانسازی ، ترمیم و تغذیه پوست جوان را دارد. جدای از این که مورد علاقه این ماده مراقبت از پوست قرار گرفتم ، من نیز به بسته بندی حداقل ، ظریف و زیبا این مارک کشیده شدم. من XOUL را آزمایش کردم کرم لایه لایه، ماسک های کرم راه حل مخفی و بالم لب همیشه مرطوب تا ببینم این ماده شیک روی پوست من چگونه عمل می کند.

ادامه را بخوانید تا بررسی کنید که آیا ارزش دست زدن به این محصولات حاوی سلول های بنیادی ضد پیری انسان را دارد یا خیر.

آن چیست: این کرم با غلظت بالای محلول کشت سلول های بنیادی انسان و 17 نوع اسید آمینه ، خاصیت ضد پیری را ارائه می دهد و رطوبت را به پوست می رساند. کرم لایه دار همچنین دارای هفت نوع اسید هیالورونیک برای آبرسانی بیشتر است در حالی که فرمول pH 5.5 پوست را متعادل می کند.

برداشت من: کرم لایه ای XOUL در نسخه های معمولی و اندازه سفر موجود است و بسته بندی هر دو مورد بسیار کاربر پسند است! این نسخه با اندازه معمولیبا یک اپلیکاتور لوله پمپ طراحی شده است تا مقدار دقیقی از کرم صورت آزاد شود ، در حالی که نسخه در اندازه سفر شبیه مرهم لب است از نظر بافت ، کرم لایه دار دارای بافت کرمی کمی ضخیم است ، درست مانند لوسیون بدن ، که خیلی چسبناک به نظر نمی رسد. از قوام آن می توانید تشخیص دهید که این کرم می تواند تمام رطوبت را محکم کند. به دلیل ترکیب غنی از 17 آمینو اسید و اسید هیالورونیک ، این محصول هیدراتاسیون جدی را ارائه می دهد. پس از استفاده از آن روی صورتم ، متوجه شدم که مدتی روی پوست من باقی مانده است تا اینکه به تدریج جذب پوست من شود. هنگامی که کرم خشک شد ، پوست من در لمس احساس انعطاف می کرد. اگرچه این محصول ادعا می کند که دارای رایحه طراوت فریزیا است ، اما آنقدر ظریف بود که من نمی توانم آن را حس کنم. با نزدیک شدن به فصل سرد ، احساس می کنم این کرم لایه لایه یک کرم ایده آل برای مبارزه با خشکی و حفظ رطوبت پوست است.

آن چیست: این ماسک ملحفه ای که در اصل با بافت کرمی آغشته شده است ، برای بازسازی سطوح رطوبت پوست و احیای پوست برای جلوه ای درخشان طراحی شده است. این ماسک با محلول کشت سلول های بنیادی انسان ، پپتید داونرژی و عصاره centella asiatica تهیه شده و سد پوستی را تسکین داده و تقویت می کند. هر مجموعه شامل پنج ماسک ورق است.

برداشت من: من هرگز طرفدار ماسک های خامه ای نبودم ، زیرا بافت غلیظ غلیظ را برای پوستم بسیار سنگین می دانم. به همین دلیل من در ابتدا از اعمال این ماسک روی صورت خودداری کردم. نگران بودم که زمان زیادی طول بکشد تا اسانس به پوست من جذب شود و صبح روز بعد از آن بیرون بیایم. خوشبختانه ، ماسک کرم راه حل مخفی XOUL ثابت کرد که من اشتباه می کنم زیرا جوهر ماسک آنطور که انتظار داشتم ضخیم نبود. اگرچه رطوبت اسانس برای مدتی روی پوست من ماند و بلافاصله جذب نشد ، اما ماسک باعث طراوت و هیدراته شدن پوست من شد. ماسک ملحفه بر روی صورت من مناسب نبود ، اما در طول 20 دقیقه تجربه مراقبت از پوست به خوبی چسبیده و روی پوست من نشست. اگرچه متوجه شدم ماسک ورق XOUL کمی باریک تر از ماسک های معمولی است که استفاده می کنم ، اما هیچ گونه تحریک و قرمزی روی پوست من ایجاد نکرد. همچنین خوشحال بودم که روز بعد با پوستی نرم ، صاف و مخملی بیدار شدم! مهمتر از همه ، هیچ جوش یا برجستگی کوچکی روی پوست من وجود نداشت. من قطعاً بقیه ماسک های موجود در این بسته را تمام می کنم!

آن چیست: این بالم لب با محلول ساختار سلول های بنیادی انسان برای تغذیه و رطوبت به لب فرموله شده است ، در حالی که عصاره ریشه anemarrhena asphodeloides و روغن های مختلف از جمله روغن جوجوبا هیدروژنه و روغن زیتون پوست را تغذیه و نرم می کند. علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی ، مرهم لب حاوی روغن برگ نعناع است که به محصول بوی نعناع می بخشد.

برداشت من: من لب های خشکی دارم و همیشه توسط دوستانم در مورد این موضوع مورد تمسخر قرار می گیرم – آنها می گویند لب های من شبیه تکه های بونیتو روی تاکویاکی است! لب های من نیز بسیار گزنده است. فقط چند عدد بالم لب برای نرم کردن پوست پوسته پوسته عمل می کند. من آماده ام تا بالم های مختلف لب را برای آمادگی برای فصل های سردتر و خشک تر امتحان کنم ، و من امیدوار بودم که بالم لب همیشه مرطوب XOUL به من کمک می کند تا لب های نرمی داشته باشم

طبق معمول با بالم لب ، من مجبور شدم بیش از یک لایه بالم لب همیشه مرطوب استفاده کنم. بافت آنطور که انتظار داشتم نرم و لطیف نبود ، اما بعد از سومین استفاده از آن ، به طور یکنواخت روی لب های من لغزید. صبح روز بعد با لبهای مرطوب از خواب بیدار شدم از نتایج راضی هستم! هرچه بیشتر از بالم لب استفاده می کردم ، رایحه منتول با طراوت بیشتر توجه من را به خود جلب می کرد – این امر باعث می شد بیشتر لب هایم را لیس بزنم. این محصول بر اساس ادعاهای خود لب های من را براق و براق می کند. من توصیه می کنم مقدار زیادی قبل از خواب استفاده کنید تا مواد یک شبه در آن فرو روند. برای روز ، پیشنهاد می کنم قبل از رژ لب از آن برای یکنواخت و یکنواخت استفاده کنید.

طراحی کوچک جمع و جور باعث می شود که این بالم لب کاملاً مناسب کیف شما باشد. اکنون هر زمان که لب هایم احساس خشکی کرد ، از آن استفاده می کنم. اگر مثل من با لب های سرسختانه ترک خورده مبارزه کرده اید ، باید بالم لب XOUL را امتحان کنید!

حکم نهایی

با تشکر از این محصولات از XOUL ، من مجبور شدم از یکی از ترکیبات لیست مراقبت از پوست خود در حالی که یکی از مشهورترین مارک های زیبایی کره ای را امتحان می کردم ، حذف کنم! آیا محصولات تزریق شده با سلول های بنیادی انسانی XOUL وعده های پوستی جوان تر را ارائه می دهند؟ صادقانه بگویم ، من هیچ تفاوت قابل توجهی روی پوست خود ندیدم. اگرچه این محصولات من را مجذوب خود نکرد ، اما من معتقدم که زمان و استفاده منظم از آن طول می کشد تا اثرات قابل مشاهده در دراز مدت در مورد محصولات ضد پیری مشاهده شود.

مورد علاقه من از سه نفر هستند ماسک کرم راه حل راز و بالم لب همیشه مرطوب آنها به ترتیب در آبرسانی صورت و پوسته پوسته شدن م effectiveثر بودند. اگر شیفته این ماده جدید مراقبت از پوست شده اید و برای امتحان کردن آن اشتها دارید ، به این محصولات تزریق شده با سلول های بنیادی انسان بروید!

(11 بار بازدید ، 6 بازدید امروز)