جورج کلونی یک استراتژی ساده برای دور ماندن از مشکلات به عنوان یک شخصیت عمومی دارد



CNN

جورج کلونی راه مطمئنی برای دور ماندن از مشکلات به عنوان یک چهره عمومی در عصر رسانه های اجتماعی دارد: از آن دوری کنید.

در پروفایلی برای واشنگتن پست که روز جمعه منتشر شد، این بازیگر برنده اسکار گفت که با عدم مشارکت در این پلتفرم‌ها، از قرار گرفتن بیش از حد در معرض چرخه رسانه‌ای امروزی 24 ساعته جلوگیری می‌کند، که او اذعان می‌کند که «اگر سه نوشیدنی بخورم مشکل‌ساز خواهد بود. در شب.»

او همچنین به اشتراک گذاشت: “من فکر نمی کنم شما بتوانید یک ستاره باشید و در دسترس باشید.”

این بخشی از یک گفتگوی بزرگ‌تر بود که در آن کلونی تشخیص داد که چگونه ستاره‌های سینمای خاصی که پیش از او آمده بودند، مانند گریگوری پک و پل نیومن – که هر دو قبل از مرگ با او دوست بودند – نشان دادند که چگونه باید خود را در کانون توجه قرار داد.

ستاره «بلیط بهشت» گفت: «این به این معنا نیست که نمی‌توانید احمق باشید و کارهای احمقانه انجام دهید، بلکه به این معناست که برای چیزهایی که به آنها اعتقاد دارید بایستید، خودتان را با کمی وقار حمل کنید. و هر دوی آنها شوخ طبعی خوبی در مورد خودشان داشتند.

کلونی که این ماه در مرکز کندی در کنار گلدیس نایت و U2 مورد تجلیل قرار می گیرد، علاوه بر فعالیت هایش به عنوان بازیگر، تهیه کننده و کارگردان، در تلاش های بشردوستانه نیز فعال است.

اتان هاوک که کلونی را در نقش صداپیشگی نیومن در مستند امسال HBO “آخرین ستارگان فیلم” کارگردانی کرد، مشاهده کرد که تعجبی ندارد که او چنین افتخاری معتبر به دست آورده است. (سی‌ان‌ان و اچ‌بی‌او مکس هر دو بخشی از یک شرکت مادر، برادران وارنر دیسکاوری هستند.)

جالب است که او امسال جوایز مرکز کندی را دریافت می کند زیرا نیومن نیز آن را دریافت کرده است. هاوک به پست گفت: آنها در صفی طولانی از هنرمندان واقعاً مسئول قرار می گیرند، افرادی که به فرهنگ آمریکا کمک می کنند و رهبران مدنی هستند. چه از سیاست جورج خوشتان بیاید، چه از جایی که او پول و زمانش را می دهد را تحسین کنید، باید تمایل او برای رهبری و تمایل او برای مراقبت را تحسین کنید.»

استیون سودربرگ، که شاهکار او در سال 1998 «خارج از دید» با بازی کلونی در کنار جنیفر لوپز، گفت که این بازیگر بی‌نظیر است که اهمیتی نمی‌دهد که سیاست‌اش ممکن است دامنه ستاره‌اش را به خطر بیندازد.

«حالت پیش‌فرض واقعاً شما را به جایی نمی‌برد که به انصاف فکر کنید، یا از افرادی که نمی‌توانند از خود دفاع کنند، دفاع کنید. سودربرگ درباره تلاش‌های کلونی از طریق بنیاد کلونی برای عدالت در کنار همسرش، امل، یک وکیل حقوق بشر، گفت: خیلی خوب است که مردم از آن آب میوه برای این اهداف استفاده کنند، اما این روش جریان جریان ندارد.

«این جریان در جهت خود محوری جریان دارد و در حالتی است که هر آنچه را که می توانید از این تجارت و هر آنچه که می توانید از جهان به طور کلی استخراج کنید. … او یکی از معدود افرادی است که مشت به بالا می زند. این نادر است.»

کلونی به عنوان بخشی از مراسم افتخارات مرکز کندی در 28 دسامبر ساعت 8 شب از شبکه CBS نمایش داده می شود.