خرید درمارولر از داروخانه

قبل از اینکه بخواهید درمارولر را انتخاب کنید، باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید و بدانید که پروسه درمانی آن چگونه است و این نوع درمان اساسا از طریق همین سوزن هاست که به آرامی روی پوست کشیده می شود و می تواند نواحی پوست را بپوشاند. فراموش نکنید که درمارولر خود را در الکل ایزوپروپیل خیس کنید تا قبل و بعد از استفاده تمیز و ضد عفونی شود. مرحله ۱: غلطک درما را ۳-۵ دقیقه ضد عفونی کنید و بگذارید در الکل ایزوپروپیل خیس بخورد. این زخم ها دقیقاً در محل آکنه ظاهر می شوند و یا دارای رنگ تیره یا قهوه ای هستند که به عنوان هایپرپیگمنتیشن شناخته می شوند.

این وسیله به عنوان یک روش درمانی که شامل سوراخ شدن پوست و ایجاد سوراخ های ریز برای شروع مکانیسم بهبودی است، روی پوست استفاده میشود. مرحله ۳: یک کرم بی حس کننده بزنید، این کار با افزودن لایه ای بین پوست و سوزن به کاهش درد کمک می کند. کرم صورت و کرم پوست شما پس از استفاده از درما رولر، 100 درصد جذب پوست می شوند. استفاده از سرم ها یا کرم های اصلاح کننده لکههای تیره پس از انجام میکرونیدلینگ ۱۰ برابر سریع ترعمل می کنند، زیرا این مواد از طریق کانالهای ایجاد شده روی صورت شما در پوست شما فرو می روند و به طور مشخص با از بین رفتن آنها جای زخمهای آکنه را تسکین می دهند.

از این سوزن ها نباید در صورت استفاده شود. این سوزن ها نباید توسط افراد مبتدی بدون داشتن دانش قبلی در مورد پوست یا مدرک حرفه ای استفاده شود. هنگامی که کانالهای ریزی با استفاده از درمارولر ایجاد میشود، این امر باعث میشود که درمانهای اصلاح کننده لکه ها با جلوگیری از تولید ملانین، به عمق پوست نفوذ کرده و کار خود را انجام دهند، که به طور قابل توجهی مشکل زخمهای آکنه و به طور کلی افزایش رنگدانه ها را کنترل و درمان می کند.

درمارولر با اندازه سوزن ۰٫۵ – ۰٫۱ میلی متر بدون درد است و صدمه ای به پوست شما نمیزند و برای پوستهای حساس مناسب است. سرمهای هیالورونیک اسید در این شرایط بهترین گزینه هستند چون خاصیت جذب کنندگی پوست شما بیشتر شده است و به بهترین شکل رطوبت را جذب خواهد کرد اما از سرمهای ویتامین C و رتینول استفاده نکنید چون باعث تحریک پوست خواهد شد. در مجموع، درمارولر باید 12 تا 16 بار از هر نقطه از پوست شما عبور کرده باشد (6 تا 8 بار عمودی و 6 تا 8 بار افقی).

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد درمارولر برای مو نی نی سایت لطفا به بازدید از وب سایت ما.