خرید کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا و ضد حساسیت [سایت رسمی ژوت]

وجود مادهای بهنام «Dermaxyl» خاصیت ضدچروک دارد و قادر است چین و چروکهای ریز پوست را ازبین ببرد. این محصول یک دیواره حفاظتی قوی برای پوست در برابر اشعههای UVA، UVB، IR به حساب می اید و با قابلیت کنترل ترشح سبوم و برخورداری از خاصیت ضدآکنهبودن، مهارکنندهی قوی باکتریهای مولد آکنه به شمار میرود. اگر با توجه به شدت آفتاب محل مورد نظر و طول زمانی که در آفتاب هستید، اس پی اف (فاکتور محافظت در برابر آفتاب) 50 عدد مناسبی برای انتخاب یک ضدآفتاب مناسب شما است، این نوع کرم با مزایایی که در ادامه به آن میپردازیم انتخابی عالی برای شما به شمار میرود.

البته در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول انتخابی با رنگ پوست شما مطابقت کامل داشته باشد. بنابراین، در میزان استفاده از کرم ضد آفتاب، دست و دلباز باشید. میزان تاثیر گذاری کرم ضد آفتاب، زمانی که هرگز از آن استفاده نکنید، اصلا مهم نیست.

همچنین این دسته از محصولات عوارض جانبی کمتری نسبت به کرمهای ضد آفتاب کمیکال دارند. در حال حاضر، پودر ها نیز برای قرار گرفتن در این گروه، پیشنهاد شده اند اما نیازمند اطلاعات بیشتری هستند و همچنین پیشنهاد شده است که برچسب محصولات ضدآفتاب نیز اصلاح شوند. در روش دوم نیز کرم با تبدیل اشعه فرابنفش نور خورشید به گرما از آسیب دیدن پوست شما جلوگیری میکند. میزان spf این کرم الارو 50 می باشد اما قدرت عملی همانند کرمهای ضدآفتاب 50 به بالا دارد و همان محافظت را برای پوست ایجاد میکند.

برای از بین بردن لکهای صورت، جلوگیری از افزایش لکها و حتی در برخی موارد تغییر رنگ پوست، کرمهای متفاوتی تولید شده است اما شرکت «پرایم» (Prime) کرم ضدآفتابی را تولید و طراحی کرده که هر 3 ویژگی را باهم دارد. طبق گفته دکتر جنیفر لوکاس، متخصص پوست در کلینیک کلیولند، افراد باید هر روز به استفاده از کرم های ضد آفتاب عادت کنند ، حتی در مواقعی که هوا ابری است. این محصول برای پوستهای چرب مناسب بوده و دارای محفظه تیوپی است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد آفتاب آردن لطفا از صفحه ما بخواهید.