در جشن Ganesh Chaturthi دوستان و خانواده خود را با Desi Swag تحت تأثیر قرار دهید

در جشنواره

فصل جشن فقط در مورد دعا ، روزه ، جشن و جشن گرفتن نیست. این بسیار بیشتر از آن است. همچنین زمانی است که لباس و دامن خود را کنار می گذارید و با لباس های زیبای هندی راه سنتی را طی می کنید.

مهم نیست که چقدر لباس های غربی خود را دوست دارید ، هنگامی که استایل دسی را انتخاب می کنید ، بدون شک شما زیباترین خانم اطراف هستید! و اکنون که فصل جشن با Ganesh Chaturthi آغاز شده است ، ما مطمئن هستیم که شما به دنبال الهام بخش مورد نیاز خود خواهید بود ، درست است؟ خوب ، مثل همیشه ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

[Also Read: Positivity, Happiness And Beauty At Manish Malhotra Ganesh Puja Celebrations]

برای صبح زود پوجا ، واقعاً وقت زیادی برای پوشاندن ساری سنتی شش حیاط ندارید. کاری که می توانید انجام دهید این است که از افراد مشهور ما الهام بگیرید و ظاهر آنها را تقویت کنید.

1. آمریتا آرورا

آن را ساده و در عین حال شیک نگه دارید مانند آمریتا آرورا که یک کورتای chambray با شلوارهای کرپ پالازو چاپ شده پوشیده بود. چند جمجمه زیبا اضافه کنید و همه چیز آماده است.

چمبری کوتاه

2. راوینا تندون

ترکیب بنفش و طلا همیشه خوب کار می کند. راوینا تندون این ترکیب را در یک کورتی بلند بنفش همراه با یک لنگه طلایی میخ کرد. او با گوشواره های بلند آویزان و بند چسبی مطابق ظاهر خود را تکمیل کرد.

کورتی بنفش بلند همراه با Lehenga طلایی.

3. ماهيپ كاپور

این الهام گل را از ماهیپ کاپور که یک ست کتان آبی گلدار بر تن داشت ، بگیرید.

ست کتانی آبی گلدار

4. آنوشا داندکار

در صورتی و طلایی بسیار زیبا به نظر می رسد مانند آنوشا داندکار. potli طلایی متناسب را اضافه کنید و آماده هستید.

زیبا ، صورتی و طلایی به نظر برسید

برای یک پوجا عصرانه مفصل یا برای ویسارجان ، سارای سنتی گزینه ایده آل خواهد بود. تعدادی سارای روشن و رنگارنگ انتخاب کنید که جشن های شما را روشن کند.

نگاهی بیندازید که برخی از افراد مشهور ما مانند سونالی بندره ، شیلپا شتی و سوسن خان چه می پوشیدند. همچنین شلوارهای عجیب و در عین حال شیک dhoti را که شیلپا با کورتی خود پوشیده است از دست ندهید.

افراد مشهور در جشنواره

بنابراین ، اکنون که ایده ای در مورد آنچه می توانید در این فصل جشن امتحان کنید ، دارید ، امیدواریم هر یک از ظاهر خود را به هم بزنید. برای شما بچه ها فصل عید بسیار شاد و خوشی آرزو می کنم !!!

منبع تصاویر: instagram.com