دستیابی به پوست آماده پاییز با AXIS – Y & Heimish – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

آزمایشگاه زیبایی YS

در پی حماسه پوست من در ماه آگوست ، ماسک من به طور قابل توجهی آرام شده است ، اما هنوز به دلیل گرفتگی منافذ و جوش های سر سفید از برجستگی های کوچک روی پیشانی ام رنج می برم. هیپرپیگمانتاسیون باقی مانده از شکست قبلی من نیز هیچ نشانه ای از محو شدن خود را نشان نداده است.

برای رسیدن به درخشش آماده پاییز ، من برای از بین بردن جوش های سرسیاه مزاحم و برجستگی های پیشانی ام ، روال هفتگی خود را برای ماساژ خاک رس از سر می گیرم.

این اولین بار است که از مارک های AXIS – Y و heimish استفاده می کنم. هر دو نام جانباز در جامعه مراقبت از پوست کره ای. این سرم درخشندگی اصلاح کننده لکه های تیره یکی از پرفروش ترین های AXIS – Y است ، بنابراین من هیجان زده هستم تا ببینم آیا می تواند محبوبیت خود را حفظ کند یا خیر. در همین حال ، هایمیش بیشتر بخاطر پاک کننده ها و محصولات مراقبت از چشم مانند کرم دور چشم Marine Care ، بلغاری Rose Water Hydrogel Eye Patch و All Clean Green Foam شناخته شده است. هرچند مال هایمیش ماسک شستشو و پاک کننده تمام تمیز صورتی صورتی این یک محصول جدید است ، من قصد داشتم ماسک خاک رس دیگری بر پایه کالامین پیدا کنم تا جایگزین نسخه Skin & Lab کنونی شود که من آن را بسیار دوست داشتم.

AXIS – Y
سرم درخشندگی اصلاح کننده لکه های تیره

آن چیست؟ این سرم دوستدار گیاهخوار دارای 5٪ نیاسینامید به همراه ترکیبات گیاهی درجه سبز EWG است تا رنگدانه های رنگدانه را از بین ببرد و رنگ ناهموار پوست و حفظ رطوبت را بهبود بخشد. اسکوالان گیاهی مزایای تغذیه ای بیشتری را به همراه دارد ، عصاره سبوس برنج آنتی اکسیدان هایی را برای پوست فراهم می کند و عصاره میوه پاپایا نیز بهبود آن را تسریع می کند. عصاره گل Calendula officinalis همچنین یک لمس آرامش بخش برای پوست می گذارد.

به تفصیل:

این سرم دارای قوام شبیه ژل آب با رایحه گیاهی آرام بخش است.

بافت آن سبک است و بر روی پوست طراوت می بخشد و ظاهری شبنم را به همراه می آورد که خشک می شود و به سطح مرطوب می رسد. اگرچه بسته بندی چندان فانتزی نیست ، از طراحی خوب و استفاده آسان برخوردار است-پمپ دیسپنسر دارای یک درپوش است تا لوله بتواند خود به خود بایستد و به محصول داخل اجازه می دهد تا به سمت دیسپانسر کشیده شود.

در حال حاضر ، من دو بار در روز بعد از مرحله دو تونر در روال مراقبت از پوستم از سرم استفاده می کنم. من عاشق احساس خنکی و طراوت آن هستم ، که برای بیدار شدن صبح در پوست و آرامش بعد از حمام در عصر بسیار مناسب است.

خانگی
ماسک شستشو و پاک کننده تمام تمیز صورتی صورتی

آن چیست؟ ماسک رس ملایم و در عین حال م fثر با 7٪ کالامین برای تسکین پوست تحریک شده و اکسید روی برای تنظیم سطح چربی و چربی در حالی که از آلودگی ها در منافذ پاک می شود. مناسب برای پوست های معمولی و خشک ، اثرات لایه بردار ملایم ماسک و فرمول آرامش بخش ، احساس طراوت و صافی به پوست می بخشد.

به تفصیل:

ماسک خاک رس در لوله فشاری مناسب تزئین شده با چاپ جوهر مرمر صورتی ملایم که با رنگ محصول مطابقت دارد.

رایحه گل ملایم آن – که من از عصاره های متعدد گل استفاده شده در ماسک جمع آوری می کنم – مرا به یاد گل رز انداخت. این بافت به لطف فرمول تزریق عصاره فندق جادوگر مانند کره پخش شد و به طرز باورنکردنی روی پوست خنک شد.

من هفته ای یک تا دو بار از ماسک استفاده کردم. اگرچه بسته بندی نشان نمی دهد که چه مدت ماسک را روی صورت بگذارید ، من بر اساس تجربیات قبلی خود آن را 20 دقیقه روی صورت گذاشتم و ماسک در آن زمان کاملاً خشک شد. در مقایسه با سایر ماسک های شستشو که قبلا امتحان کرده بودم ، نسخه هایمیش یکی از سریع ترین و ساده ترین روش های شستشو بود و باعث شادابی ، تمیزی و نرم شدن صورت من شد.

حکم

پوست اگزما مستعد هیپرپیگمانتاسیون است ، بنابراین ممکن است ماهها طول بکشد تا رنگدانه ها روی پوست من محو شوند ، هرگاه جوش سرسختی پیدا کنم. کمتر از دو هفته پس از ترکیب AXIS – Y’s سرم درخشندگی اصلاح کننده لکه های تیره در روال مراقبت از پوست من ، زخم های سرسخت ماسکن من نشانه های قابل توجهی از محو شدن را نشان داد.

به عنوان معتاد به ماسک خاک رس معتاد ، از heimish ماسک شستشو و پاک کننده تمام تمیز صورتی صورتی بدون شک قلب من را به دست آورده است من عاشق رایحه و بافت ماسک هستم ، و چقدر تمیز بودن آن باعث می شود پوست من بعد از استفاده احساس شود. این مارک ماسک را برای پوستهای معمولی تا خشک توصیه می کند ، اما من فکر می کنم برای افرادی که دارای پوست مختلط و چرب هستند نیز مناسب است.

هر دو محصول جایگاه خود را در بالای قفسه های مراقبت از پوست من برای مراقبت و پیشگیری از آکنه به دست آورده اند. در طول یک ماه ، من پیشرفت های قابل توجهی را در سرسفید و هیپرپیگمانتاسیون روی پوستم مشاهده کردم. اگر مشکلات پوستی مشابهی دارید ، توصیه می کنم این دو نفر را امتحان کنید. من نه تنها ماسک و برآمدگی های کمتری روی پوست دارم ، بلکه متوجه شدم جوش هایم پس از شروع به استفاده از سرم براق کننده نقطه تاریک ، سریعتر بهبود می یابند و رنگدانه کمتری می شوند. به نظر من ، این سرم می تواند جایگزین درمان های موضعی برای درمان آکنه کمتر شدید شود.

(1 بار بازدید شده ، 1 بازدید امروز)