ردیاب حیوانات چیست؟

این روش اصلاحات با دقت بالا را نشان می دهد که تا چند متر یا کمتر دقیق هستند. کنترل و مراقبت از این حیوانات بدون استفاده از تکنولوژی های روز کمی دشوار به نظر می رسد. ردیاب GPS شامل یک آنتن GPS و سایر سخت افزارهای مهم است که به دستگاه اجازه می دهد با استفاده از ماهواره های GPS مکان خود را در هر کجای دنیا پیدا کند. GPS دام و حیوانات به شما اجازه میدهد تا حیوانات خود را در هر زمان و مکانی پیدا کنید. میتوان در اپلیکیشن آنها تنظیم کرد که مثلاً هر ۱۵ دقیقه یکبار، موقعیت مکانی حیوان را اعلام کند.

به راحتی میتوان در پنل مدیریتی که ردیاب را به تبلت و یا گوشی متصل میکند، از موقعیت مکانی و مسیرهای پیموده شده توسط حیوانات مطلع شد و به محض دور شدن آنها از ناحیه امن، هشدار داده خواهد شد. به همین خاطر به وجود آمدن دستگاه ردیاب این امکان را فراهم کرده است که در صورت سرقت هرکدام از عزیزان یا اموالمان بشود محل سارق را شناسایی و پیگیری کرد و با حفاظت از عزیزانمان آرامش خاطر بیشتری داشته باشیم.

این مدل از ردیاب ها همانند سایر مدل های ردیاب کیم کالا قابلیت ردیابی از طریق اپ موبایل و سامانه ردیابی آنلاین رو داره و حتی میشه از طریق پیامک لوکیشن دستگاه رو دریافت کرد. این دستگاه ها سیم کارت خور هستن و اطلاعات از طریق دیتای سیم کارت یا پیامک رد و بدل میشن، شیوه کاریشون هم بدین صورت هست که لحظه ای که شما اقدام به ردیابی میکنید درخواستی به ردیاب ارسال میشه که لوکیشن خودش رو بفرسته، این لوکیشن از طریق فناوری موقعیت یاب جهانی یا همون GPS ارسال میشه، و روی نقشه زنده به شما نشون میده، اون لحظه هایی هم که ردیابی زنده انجام میدید دستگاه لحظه به لحظه موقعیتش رو ارسال میکنه تا شما بتونید فیلم وار و زنده ردیابی رو انجام بدین…

این ردیاب از سیم کارت ایرانسل، همراه اول و تالیا پشتیبانی میکند و با پشتیبانی از باتری دوبل این قابلیت را دارد که تا ۱۰ روز در وضعیت استندبای باشد و مکان دقیق حیوان خانگی (سگ، اسب، گاو، گوسفند، شتر و غیره) را اطلاع دهد. ردیاب حیوانات GT011 ، از جمله ردیاب های فوق العاده دقیق می باشد که موقعیت ردیاب را با استفاده از چهار روش : LBS , GPS , GSM , ردیاب حیوانات خانگی مدل mtd-05 WIFI در اختیار شما قرار می دهد. ، نگاهی به اطراف می اندازید ، سگتان در اطراف شما دیده نمی شود ، در این موقعیت چکار می کنید؟