ردیاب شخصی آهنربایی – جی پی س مگنتی – GPS آهنربایی

امکانات جی پی اس آهنربایی خودرو چیست؟ حالت های استفاده از ردیاب آهنربایی چیست؟ امکانات ردیاب آهنربایی چیست؟ ردیاب آهنربایی ST4 یک میکروفن داخلی داره که میتونید با استفاده از اون با دستگاه ارتباط صوتی برقرارکنید و صدای محیط مشخصات ردیاب آهنربایی اطراف رو بشنوید. می توانید با نصب آن از قابلیت شنود برای شنیدن صدای محیط را داشته باشید. این ردیاب دارای میکروفون نیز هست که با آن می توان صدای محیط اطراف را شنود کرد. زمان انتظار نیز میتواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد که در نهایت به افزایش رضایتمندی منتهی می شود. هر خودروی واحد را می توان ردیابی کرد و رئیس بخش میتواند افسران را تحت نظر داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که در صحنه ی جرم حضور دارند و در محل کار میمانند.

اگر افسران در این کار گم شوند، ردیابی GPS میتواند به پیدا کردن آنها کمک کند. دستگاههای ردیابی GPS با تکنولوژی ماهواره ای باعث سهولت ردیابی منطقه ی جرم می شود و به حفاظت افسران در مناطق تعیین شده کمک میکنند. خوشبختانه با توجه به اینکه ردیاب آهنربایی G903 با تمام اپراتورهای داخلی سازگاری دارد، میتوان فرایند ردیابی را در هرجایی از کشور انجام داد.

ردیاب های آهنربایی می توانند با تمام اپراتورهای داخلی سازگاری داشته باشند و ردیابی را در هر جای کشور که باشید انجام بدهد.در صورتی که کار شما در خارج کشورهم باشید باز هم می توانید با طرح رومینگ در سیم کارت خود و یا عوض نمودن آن ردیابی را انجام داد. ردیاب شارژی جی پی اس سیار مدل G903 یکی از جدیدترین، قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، ابعاد ردیاب مخفی مدل G903 کوچک بوده و دارای باطری پرقدرت داخلی 5000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 30 روز بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند و در حالت استندبای تا 35 روز کار می کند.

2. پس از رسیدن دستگاه به دست شما یک سیم کارت دارای شارژ از اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و یا رایتل داخل دستگاه قرار دهید. زیرا برخی از این ردیاب ها دارای سیستم ضبط و ارسال صوت نیز هستند و می توانند برای داخل خودرو و یا محیط های دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بهترین ردیاب آهنربایی خودرو.