رنگ Navratri روز 4 برای سال 2021: Navratri Chaturthi رنگ ، قرمز

امیدوارم از همه مقالات ما در مورد آنچه برای Navratri 2021 بپوشید لذت ببرید. همچنین ، امیدواریم با اظهارات شیک خود سر خود را بر گردانیده باشید.

لباس های قرمز رنگ برای روز 4 Navratri

اگر رنگ مورد علاقه شما قرمز است ، مطمئناً از روز چهارم دورگا پوجا لذت خواهید برد. در حالی که همیشه طیف وسیعی از طرح ها را در رنگ های پر جنب و جوش پیدا می کنید ، قرمز در مورد لباس های قومی ، به ویژه lehenga و anarkali ، بیشترین تقاضا را دارد. این پست شگفت انگیز را مرور کنید تا برخی از خلاقیت های زیبا را به رنگ قرمز ببینید.

روز چهارم ناوراتری به الهه کوشماندا تقدیم می شود و با رنگ قرمز مشخص می شود. کوشماندا ، چهارمین تجلی الهه دورگا ، در ناوراتری چاتورتی مورد پرستش قرار می گیرد. اعتقاد بر این بود که الهه خالق جهان است. نام او شامل “Ku-shm-anda” است که به معنی “تخم کیهانی” است. چهارمین روز ناورترای همچنین آغاز عبادت ماها لاکسمی است.

ناوراتری چاتورتی
منبع: totalbhakti.com

در حال حاضر برای جشن گرفتن رنگهای Navratri ، رنگ امروز قرمز است. کوکو شانل به درستی گفته بود: “وقتی شک دارید همیشه قرمز بپوشید!”چه فکر فوق العاده ای! در واقع کلمات Coco Channel زمان آزمایش و اثبات شده است. این رنگ دلالت های گوناگونی در فرهنگ های مختلف دارد. این رنگی است که بر گناهکاران و مقدسین تسلط داشته است.

lehenga عروس قرمز
منبع: indiamart.com

این رنگ خاص تأثیر زیادی بر صنعت مد داشته است. مدل هایی که از سر تا نوک پا با رنگ قرمز مایل به قرمز ظاهر می شوند ، به ویژه در لباس های قرمز والنتینو ، باند پرواز را روشن می کنند.

رنگهای لوکس و تابان ، قرمز مد روز برای همه فصول است و در جشن ها و عروسی های هند ، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. هر زمان که به عروس هندی فکر می کنیم ، او را در لباس عروس قرمز تصور می کنیم. مد Dandiya و garba نیز ارتباط تنگاتنگی با این رنگ دارند.

Lehengas و ghagras
منبع: fashiontrendspk.com

Lehengas و ghagras به طور گسترده ای در سایه های صورتی و سرمه ای در سراسر کشور موجود است. برای عروسی ، نامزدی یا شب های داندیا ، به راحتی می توانید با تعداد بیشماری طرح در این رنگ روبرو شوید.

Fashionlady مجموعه ای از لباس های زرق و برق دار سنتی به رنگ قرمز را به شما نشان می دهد تا جشن چهارمین روز Navratri 2021 را جشن بگیرید. انتخاب خود را از بین این انتخاب های زیبا انجام دهید. نگاهی بیندازید!

این کت و شلوار کامل قرمز anarkali sawlar kameez یکی از بهترین پیشنهادات ما است و مطمئناً برای همه موارد برنده است. گلدوزی پیچیده روی ژرژت مزین به رشام سنگین ، توری و سنگ و پولک دوزی با یک تکه گلدوزی آبی این لباس را به یک مجموعه لباس مجلسی عالی تبدیل می کند. دوپاتای کرم و سایه قرمز ظاهر کلی را متعادل نگه می دارد.

قرمز و بژ فاکس
منبع: utsavfashion.in

این کت و شلوار زرق و برق دار آنارکالی جدیدترین روند را ارائه می دهد و باعث می شود هر زمان که این لباس را می پوشید دور خود بچرخید. جدا از جرقه های حجیم ، این لباس دارای طراحی گردن و سینه سنگین است و در نتیجه جذابیت این مجموعه را افزایش می دهد. حتی می توانید آن را برای دیوالی و دورگا پوجا با الان بپوشید. جسورانه برو!

Red Faux Georgette
منبع: utsavfashion.in

این یکی دیگر از کت و شلوارهای قرمز زیبا با یقه چینی با یقه چینی برجسته ، با نقوش گلدار و گلدوزی هندسی به رنگ طلا در گردن ، سینه و آستین است. شلوار قرمز دوزی شده با دوپاته ساده این لباس را بی نظیر و زیبا می کند.

ابریشم Regal Red Pure Tusser
منبع: vivaahsurat.com

اگر استعداد شما برای پوشیدن گوتا سنتی در این جشنواره فرخنده در هند است ، پس چرا کوتای قرمز آنارکالی را که دارای جزئیات ظریف در طراحی گوتا و برش است ، امتحان نکنید. با استفاده از جدیدترین طرح کت و شلوار آنارکالی ، این جشن را به یک جشن شاد تبدیل کنید.

کت و شلوار قرمز آنارکالی
منبع: kalkifashion.com

اگر می خواهید کره چشم بگیرید ، باید متفاوت و جذاب به نظر برسید. این را تصور کنید – شما وارد اتاقی می شوید که مملو از دوستان و خانواده است و ساراف قرمز ، کت و شلوار قرمز ، پیراهن قرمز آنارکالی پوشیده اند و ناگهان تمام توجه فقط به شما مربوط می شود! همه صحبت ها را متوقف می کنند و شما توجه می شوید! آیا این شگفت انگیز نیست؟ اما برای این کار ، باید چیزی منحصر به فرد در جشنواره یا مراسم مورد نظر خود بپوشید.

این لباس را بپوشید و پیراهن آماده دارد و همه چیز را آماده کرده است تا به بدن شما فرم ایده آل بدهد. این لباس را با استیلت ، گوشواره های چند رنگ و یک اعتماد به نفس بپوشید ، شما هستید!

کت و شلوار قرمز با پلیسه و پرده کفی تقویت شده است
منبع: kalkifashion.com

گزینه های زیادی برای خرید شما وجود دارد. خرید لباس به صورت آنلاین یا در یک فروشگاه خرده فروشی. فقط کافی است برخی از کارهای اساسی را انجام دهید تا بدانید چه چیزی در جریان است یا فقط وبلاگ ما را دنبال کنید تا آخرین به روزرسانی ها را در مورد روندها مشاهده کنید.

کت و شلوار مناسب قرمز
منبع: kalkifashion.com

از آنجا که طرح های قومی با رنگ قرمز فراوان است ، در اینجا خوراکی های بزرگتری برای چشمان شما وجود دارد که مناسب چهارمین روز فرخنده دوشهر 2021 است.

این یک سارای قرمز زیبا است که با بلوز در سایه سبز مکمل عرضه می شود. این ساری بسیار تزئین شده با تکه های گلدوزی وسیع در حاشیه با نخ طلا پوشانده شده است. پالو با نقوش منجوق تزئین شده و بروکدهای همه کاره در سه طرح مختلف برجسته شده است. این ساری بیشتر مناسب عروس های جدید است. علاوه بر این ، این ساراف همچنین یک انتخاب ایده آل برای رویدادهای karvachauth و سالگرد ازدواج است.

ساریس سبک قومی
منبع: fashionkafatka.com

این anarkali با الهام از طول لباس ، فوراً ظاهر دیوا را به شما می دهد و احساس جذابیت می کند. آنارکالی با تزئینات فراوان به شما این احساس را می دهد که مانند فرش قرمز روی فرش قرمز نقاشی کنید. این لباس مجلسی آنارکالی با طراحی تزئین شده با یقه بالا همراه است و بنابراین نیاز به گردنبند را کاهش می دهد. علاوه بر این ، آستین های کامل با روکش سیاه دوزی شده به رنگ مشکی برجسته شده و بدین ترتیب لوازم جانبی جواهرات را به حداقل می رساند.

به منظور حفظ لوکس بودن لباس ، طراح یک سگک پشتی با روکش کریستال اضافه کرده است که به ظاهر شما جلوه می دهد. سجاف با جزئیات دقیق در طرح های مختلف به رنگهای طلایی ، قرمز و مشکی تزئین شده است. همچنین ، چگونه می توانیم دوپاتای زیبا را با رنگ قرمز و مشکی متضاد با حاشیه طلایی فراموش کنیم. مطمئناً شما در کانون توجه قرار خواهید گرفت. اگر قد متوسطی دارید ، این Durga Puja برای شما ضروری است.

کت و شلوار زارا
منبع: mirraw.com

لباس های قرمز ، کت و شلوارهای آنارکالی و ساراف ها قطعاً سرمایه گذاری خوبی هستند. آنها را برای karwa chauth 2021 بخرید. آرزو با شماست.

از این فصل شادی جشن بهترین استفاده را ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید.

کت و شلوار سرزنده قرمز Chanderi Anarkali
منبع: cbazaar.in
ژرژت آنارکالی بسیار قرمز
منبع: cbazaar.in

امیدوارم از این نسخه در Navratri Chaturthi Color، Red لذت برده باشید! منتظر روز 5 ناوراتری باشید.