روی دست یا گردن تست نکنید

اولین سوالی که هنگام خرید اینترنتی کرمپودر باید از خودتان بپرسید، این است که به دنبال چه نوع کرم پودری هستید و میخواهید در نهایت چه جلوهای روی پوست شما داشته باشد. اگر به دنبال کرم پودری هستید که بافت سبکی داشته باشد و از پوست شما مراقبت کند، این کرم پودر دقیقا کرم پودر لدورا 73 مناسب شما است. کرم پودر و انواع پنکیک یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایش صورت به حساب می آیند که پایه امولسیونی دارند و با اسفنج روی پوست پخش می شوند.

لطفا در صورت داشتن تجربه و نظری راجع به انواع کرم پودرها، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. پایه کرم پودر مایع امولسیون بوده و با یک عدد اسفنج نرم به راحتی بر روی پوست پخش میشود، فقط کافی است کرم پودر مایع را به صورت نقطه ای بر روی صورت بریزید و بعد با اسفنج به آرامی بر روی صوت پخش کنید. کرم پودری که توسط شرکت گابرینی « Gabrinia» ترکیه با نام درما Derma تولیدشده؛ برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب و مختلط مناسب است و با دارا بودن فرمولاسیون فاقد چربی از چرب و براق شدن پوست جلوگیری می کند.این کرم پودر با بافت نرم و سبک خود، ظاهری طبیعی و مات به پوست داده و کل صورت از جمله نقاط تیره پوست را کاملاً پوشش می دهد.کرم پودر درما گابرینی روی صورت ماسیده نشده و نه تنها باعث خشکی پوست نمی شود، بلکه آن را آبرسانی کرده و مرطوب نگه می دارد.

کرم پودر مرطوب کننده رنگی یکی از انواع کرم پودر طبیعی میباشد که مناسب برای پوستهای صاف و جوان است، که علاوه بر رنگ طبیعی و جذابی که پوست مسبخشد، سبب مرطوب و نرم شدن پوست نیز میشود. در حقیقت میتوان کرم پودر را یکی از اصلیترین مواد آرایشی و بهداشتی زنان دانست، که در فقدان آن آرایش بانوان ممکن است، زیبایی که مورد انتظار است، را برای آنها به همراه نداشته باشد.

ما در میس و مستر این دغدغه مشتریان را برطرف کرده ایم و با ارائه لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و با کیفیت، سلامت پوست شما را تضمین میکنیم. در صورتی که استفاده روزانه از کرمپودر با شرایط پوستی شما سازگاری ندارد و به دنبال جایگزینی مناسب برای کرمپودر هستید، می توانید از انواع کرم های BB استفاده کنید.