طراحی لبخند دیجیتال DSD |دکتر سعید کریمی|طراحی لبخند با کامپیوتر

به طور کلی دندانپزشک خوب در تهران قبل از اقدام به درمان ازطریق سیستم DSD ساختار دندان، لثه و فک بیمار را کامل بررسی می کند تا بهترین نتیجه را برای ارائه درمان بگیرد و بتواند پیشاپیش جوانب کار را بسنجد و ریسک درمان را کاهش دهد. دریک لبخند زیبا خطی کهاز لبه برنده دندان هایقدامی فک بالا عبور میکند میبایست در حین لبخند موازی لبه پایین باشد. دکتر سعید کریمی انواع روش های طراحی لبخند دیجیتال را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و بکارگیری تجهیزات مدرن و دیجیتال ارائه می دهد. جهت ایجاد یک لبخند زیبا مواردی مطرح است که یکی از این موارد موازی بودن خطی که از لبه دندان های قدامی بالا با لبه پایین است.

اندازه ی دندان ها در دو سمت قوس دقیقا یکسان نیست.مثلا فرم لبه دندان های نیش دو سمت کمی با هم متفاوت می شود. این اصطلاح در واقع یعنی طراحی لبخند شما با استفاده از روشها و تکنیکهای دیجیتال. حالا میتوانید قبل از شروع کار درمان، تصویر نهایی خود را ببینید. آن وقت میتوانید با خیال راحت تصمیم بگیرید که این درمانهای بازسازی طرح لبخند را انجام دهید و یا اگر به دلتان ننشست از آن صرف نظر کنید.

در مرحله اول دندانپزشک از دندانهای شما عکسهایی از زوایای مختلف طراحی لبخند دیجیتالی چیست تهیه خواهد کرد. این روش اصلا برای دندانهای شما ضرری ندارد و در واقع یک مدلسازی است پس اصلا نگران نباشید. » همین جاست که دندانپزشکی دیجیتال به کمک شما میآید و طرح لبخد شما را پس از درمان مدلسازی کرده و به شما نشان میدهد. بعد از اینکه درمان روی دندان هایتان انجام شد باید با مسواک زدن و نخ دندان زدن سفید بودن دندان ها را حفظ کرد.

اگر مطب دندانپزشک مجهزتر باشد با دستگاه اسکن داخل دهانی، اسکنهایی نیز از دندانهای شما تهیه خواهد شد. دندانهای کج، شکسته و لب پر شده و نامسطح را می توان برای بهبود ظاهر دندان و زیبایی اصلاح کرد که در اصلاح طرح لبخند مورد توجه قرار می گیرد. این درمان احتمالا شامل جراحی لثه با لیزر و تراش دندان یا فقط پوشاندن دندانها با کامپوزیتها یا همان مواد همرنگ دندانی است. در این مرحله دندانپزشک با توجه به نسبتهای صورت شما زیباترین لبخند را برایتان طراحی خواهد کرد. با دیدگاه هنری و بصری و مجموعه ای از مهارت های خوب که می تواند در دانشکده تخصصی زیبایی و همچنین کسب دوره های تکمیلی در سراسر جهان به کار رود ، زیباترین ترسیم و طراحی این سناریورا انجام دهند.