طراحی ناخن های جشنواره برای انگشتان پا در دیوالی

میخ های جشنواره

سلام به PYT ها و خانم های متاهل بسیار زیبا. دیوالی در گوشه و کنار است و اکثر ما شروع به پریدن و خرید لباس های شیک قومی ، مدل دیوالی ، شیرینی و دکوراسیون منزل شیک کرده ایم. از گردنبندهای بی نظیر گرفته تا حلقه های میدی لوکس ، کاماربند برای پوشیدن با ساری ها یا حلقه ها تا حلقه های پایال و انگشتان پا که از آن کفش ها می نوازد. دیوالی برای همه ما یک امر شیک است. اما صبر کنید ، هنر ناخن در این فصل جشن چطور است؟

هنر ناخن دیوالی

ما در اینجا فقط در مورد میخ های انگشتان صحبت نمی کنیم ، بلکه هنر جشنواره روی ناخن برای انگشتان پا نیز است.

شکوه ناخن های جشنواره برای انگشتان پا!

چرا انگشتان پا را نادیده می گیرید و تنها با یک یا دو انگشت پا انگشتان خود را بدون آن می گذارید؟ هنگامی که می توانید رنگ های بسیار زنده و خلاقانه ای را روی ناخن انگشتان پا به نمایش بگذارید ، از طیف وسیعی از طرح های ناخن جشنواره برای انگشتان پا نیز الهام بگیرید. در اینجا ده بهترین گزینه وجود دارد و می توان آنها را با لباس قومی یا غربی پوشید!

هنر ناخن محبوب دیوالی

[Also Read: Nail Art Designs]

صورتی و مشکی

چیزی که ما درباره ترکیب صورتی و مشکی دوست داریم این است که سایه های اینجا تقریباً با هر مجموعه ای که می پوشید ژل می شود. با استفاده از لهنگا یا ساری های رنگ روشن ، پاشنه هایی که در نازترین ناخن های جشن انگشتان پا ظاهر می شوند ، همه چشم ها به پای شما متصل می شوند.

میخ جشنواره

یک آب نبات لمسی

جاز را کمی شیرین تر کنید ، این بار نه با استفاده از لاوودوس ، بلکه با خلاقیت با هنر ناخن دیوالی. سایه های سفید و قرمز ، شبیه به ظاهر بستنی و آب نبات چوبی ، چرا که نه! کمی شیرینی و لمس آن روی پا مطمئناً بسیار خوشایند خواهد بود!

طراحی های ناخن انگشتان پا

[Also Read: French Manicure vs Nail Art]

بلینگ و سیاه

این دیوالی را با حیوانات و وحشی بروید ، با چاپهایی از پادشاهی که چهار پنجه بر آن حکمرانی می کنند. ناخن های ترکیبی نقره ای و مشکی روندهای بلندی هستند. مطمئناً همه کاره است ، هنر ناخن برای افراد کم سن و سال است و هیچ مانعی برای نشان دادن سمت وحشی او وجود ندارد!

هنر آرایش ناخن

تکه تکه کردن آن با سنگ

اندکی خلاقیت بیشتری برای پا به خرج دهید. به سنگ هایی که در رنگ صورتی مات هستند برای ناخن انگشتان پا فکر کنید. جهان صدف شما است و کمی باد زدن روی پای شما باعث می شود که سفره شما یک مراسم به یاد ماندنی در این مراسم باشد.

بهترین میخ های جشنواره

Jazz It Up with Matte Blues And Rhinestones

چه کسی دوست ندارد وقتی در مورد کاردستی ناخن صحبت می شود کمی به موسیقی جاز برسد؟ به همین دلیل است که سایه های آبی مات و خاکستری نقره ای با بدلیجات برای تزئینات این روزها به عنوان روند هنری ناخن انگشتان پا بسیار بالا هستند.

[sc:mediad]

هنر ناخن تعطیلات

الهام گرفته از مهندی

برای بچه های کم سن و سالی که آن را سنتی دوست دارند ، هنری با الهام از mehendi برای جشنواره پیش رو ، انتخاب او برای خودنمایی است. بهترین قسمت این است که هنر ناخن همانطور که دیده می شود می تواند با هر سایه و رنگی روی گروه شما پوشیده شود!

طراحی ناخن انگشتان پا

بنفش های زیبا برای پاها

بنفش سایه ای بیش از حد سلطنتی است و نمی توان آن را نادیده گرفت. با در نظر گرفتن این نکته و زمانی که دیوالی اینجا است ، نمی خواهید PYT پیشرو باشید که یک رنگ معمولی را به رخ می کشد ، اکنون اینطور است؟ کاردستی ناخن جشنواره در رنگهای بنفش بسیار زیبا – آن را با یک یا دو سنگ بدلیق جاز دهید!

هنر ناخن جشنواره دیوالی

بابونه های حسی روی قرمز

[Also Read: Flower Nail Art Designs]

پایه قرمز برای ناخن های پا و جشنواره با هنر ناخن در لمس بابونه ، گلهای بکر سفید و زرد آن را به یک امر خیالی تبدیل کرده است! این دیوالی را حتما امتحان کنید!

هنرهای دیوالی ناخن

دستمال آبی فیروزه ای

با الگوهای ناخن عجیب و غریب برای پاها ، سواحل گوا و پوندیچری را به یاد بیاورید. پایه فیروزه ای سبک با زرق و برق و تزیینات ضخیم مانند ستاره دریایی ، یک لمس بسیار فانتزی ، مگر نه!

هنر ناخن جشنواره

لمس Midas به پاها

آیا این دیوالی لمس انگشتان انگشتان طلا را دوست دارید؟ انتخابی که انجام داده اید عالی است و چنین هنر ناخن در تعطیلات نیز در روند است.

طراحی ناخن تعطیلات

امیدواریم مجموعه ما از ده طرح ناخن در تعطیلات را به همان اندازه که ما دوست داشتیم آنها را برای شما بیاوریم دوست داشته باشید. حالا بروید و همه آنها را امتحان کنید ، عکس های خود را نیز برای ما ارسال کنید و ما دوست داریم آنها را با جهان به اشتراک بگذاریم!

منبع تصاویر: pinterest