عمل لیفت شقیقه

عمل لیفت شقیقه یکی از کم تهاجمی ترین و بهترین جراحی های زیبایی صورت می باشد که دوره ی درمان بسیار کوتاهی هم دارد. افرادی که قبلاً دیگر روش های جزئی زیبایی را انجام داده اند نیز ممکن است کاندیدای خوبی برای انجام آموزش لیفت شقیقه با ژل این عمل باشند. اکثریت مردم کشور ما از چشمهای کوچک و پلکهای افتاده خود رنج میبرند و برای اصلاح آن از انواع خط چشمها استفاده میکنند. برای کسانی که نیازی به کشیدن بیش از حد پوست ندارند ، فقط روش برداشتن پوست شقیقه را می توان استفاده کرد. 2- چه کسی کاندیدای ایده آل برای این روش است؟

پوست پیشانی با ابزار ویژه این کار به سمت بالا کشیده شده و با این روش ابروها در محل مورد نظر خود قرار میگیرد و چینوچروکهای موجود روی پوست شقیقه و پیشانی از بین میرود؛ در نهایت محل برشها بخیه میشود و سر بیمار پانسمان میگردد. بیماران اغلب نخهای صاف را در نقاط استراتژیک صورت (مانند گوشهی دهان یا در امتداد ابروها) قرار میدهند تا مناطقی را که تحت تأثیر پیری قرار گرفتهاند، هدف قرار دهند. در این روش نقاط ریزی در کنار هم سوزانده شده و تنها سطحی ترین لایه پوست یا اپیدرم آسیب می بیند و بنابراین اسکاری روی پوست شما باقی نمی ماند.

اگرچه در هر روش مدت زمان عمل متفاوت است،اما معمولا از زمان تزریق بیهوشی تا زمان آخرین بخیه حدودا یک ساعت زمان می برد. اگرچه این یک روش با حداقل تهاجم است، اما جراحی لیفت شقیقه برای همه افراد مناسب نیست. جراحان پس از جراحی از بخیه های غیر جذبی و جذبی استفاده می کنند.

بخیه ها حدود هفت روز پس از عمل برداشته می شوند. نخهای مونو پس از ۴ الی ۵ ماه جذب پوست منطقه مورد نظر شده و میبایست دوباره تزریق شوند. به همین دلیل فردی حتی اگر مشکلات ژنتیکی داشته باشد بهتر است برای جلوگیری از عمل دوباره تا ۲۴ سالگی صبر کند و سپس لیفت شقیقه انجام دهد. البته لیفت با نخ میتواند جایگزین عمل لیفت صورت برای بیماران مسنی باشد که به دلایل پزشکی قادر به انجام جراحی نیستند. با این حال به طور کلی ماندگاری جراحی لیفت شقیقه بسیار بالاست به طوری که در دسته جراحیهایی با ماندگاری دائمی قرار میگیرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لیفت شقیقه با بوتاکس نی نی سایت.