لباس های الهام گرفته از Evangelion – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

همه تصاویر Evangelion از ویکی Evangelion

انتظارها بالاخره به پایان رسید ، طرفداران Evangelion ، در حالی که انیمه افسانه ای ژاپنی به پایان خود می رسد – حداقل در حال حاضر! پس از چندین تاخیر ، Evangelion: 3.0+1.0 سه بار در هر زمان در 8 مارس در ژاپن منتشر شد و در 13 آگوست به صورت بین المللی در Amazon Prime Video در دسترس بود.

حق پخش انیمیشن در سال 1995 با مجموعه تلویزیونی اصلی 26 قسمتی آغاز شد Neon Genesis Evangelion ، به دنبال آن فیلم ها مرگ و تولد دوباره و پایان انجیل در سال 1997. یک دهه بعد راه اندازی شد بازسازی Evangelion تترالوژی شامل چهار فیلم اکران شده در 15 سال است: 1.0 شما (تنها) نیستید (2007) ، 2.0 می توانید (نه) پیشاپیش (2009) ، 3.0 می توانید (نه) دوباره انجام دهید. (2012) و 3.0+1.0 سه بار در هر زمان (2021).

اگر فکر می کنید تأثیر یک انیمه بر روی مد فقط به بازی Cosplay محدود می شود ، دوباره فکر کنید! مارس امسال ، مارک لباس زیر خیابانی ژاپنی Undercover یک مجموعه F/W از کت های پف دار ، پارک های بلند ، کلاه و دستکش الهام گرفته از انسان نما های غول پیکر زره پوش معرفی کرد. اوانجلیونبه برای خداحافظی مناسب همه EVA ، وقت آن است که پالت ها و طرح های رنگی منحصر به فرد آنها را مرور کنید – شاید شما بخواهید در این رنگ بندی های نمادین لباس بپوشید!

هشدار SPOILER: موارد زیر ممکن است حاوی اسپویل های قبلی باشند اوانجلیون تولیدات (اما نه 3.0+1.0 سه بار در زمان)به


کراپ تاپ آستین بلند دو تکه تمسخر آمیز | عرق ساده | شلوار جین چسبان

خلبان: ری ایانامی

Unit-00 یک نمونه اولیه است و اولین EVA با موفقیت ساخته شد. اولین بار در قسمت 5 مجموعه انیمه ظاهر می شود. طراحی Unit-00 دارای یک دستگاه نوری تک لنز مانند روی سر ، زره آبی ، بازوهای سفید و مفاصل مشکی است. زره در اصل نارنجی بود ، اما پس از متحمل شدن صدمات شدید در طول نبرد در قسمت 6 ، رنگ آبی کبالت رنگ آمیزی شد.


برش آستین کوتاه پانل دار | تانک بافتنی دنده V-Neck | شلوار پهن Corduroy

خلبان: شینجی ایکاری

این مجموعه تلویزیونی با استخدام شخصیت اصلی شینجی به عنوان خلبان Unit-01 آغاز می شود ، که احتمالاً قوی ترین از همه EVA ها است. واحد 01 با شاخ تک شاخ ، علائم نامتقارن در دو چشم ، زره بنفش با لهجه سبز نئون ، بازوهای سیاه و مفاصل سیاه مشخص می شود.


گیره موی کمان | مینی لباس چارچوب اسپاگتی بند | صندل های پاشنه دار توری

خلبان: آسوکا لانگلی سوریو

واحد 02 با چهار چشم سبز عنکبوتی ، زره قرمز ، لهجه نارنجی و بازوهای سفید مشخص شده است. در حالی که Unit-00 یک نمونه اولیه و Unit-01 یک “نوع آزمایشی” است ، Unit-02 اولین Evangelion با موفقیت برای مبارزه است-خلبان نقطه ای Asuka به آن افتخار می کند.


بادگیر شروان نوار | شلوار زیپ دار بند زیپ دار / شلوار چوبی باربری | شلوار یوگا نوار کنتراست

خلبان: توجی سوزوهارا / آسوکا لانگلی سوریو

Unit-03 در نیلی است و توسط دوست شینجی Toji در سریال تلویزیونی ، اما در بازسازی کنید مجموعه فیلم ، سیاه است و خلبان آن آسوکا است. با وجود پالت تیره واحد 03 ، بدن آن شبیه به واحد 02 است در حالی که سر آن شبیه به واحد 01 است.


کیپ بلیزر | مینی دامن پلیسه دار تسمه دوزی / کمربند گرومتی | چکمه های کوتاه پاشنه بلند تخته پنل بافتنی

خلبان: سیستم ساختگی

این EVA های خودکار شبیه پرنده ، شرورهای اصلی هستند پایان انجیل، اگرچه من فکر می کنم آنها جالبترین EVA هستند! ویژگیهای اصلی آنها را متمایز می کند سرهای مارماهی مانند با لبهای قرمز ، دندانهای سفید بزرگ و زبان ضخیم. آنها همچنین مجهز به بالهای جمع شونده و سپری هستند که می تواند به ماکت Lance of Longinus تبدیل شود.


کلاه نظامی بافته | ژاکت کش باف پشمی گورخر | ژاکت بمب افکن برگشت پذیر

خلبان: Mari Makinami Illustrious

Unit-05 یک واحد موقتی است که در پایگاه بتانی آمریکا و روسیه NERV مستقر است و تنها EVA با چهار پایه چرخ دار است. بازوی چپ آن دارای یک گیره و بازوی راست آن نیزه ای است که می تواند در میدان های AT سوراخ شود. Unit-05 در دومین فیلم فیلم ظاهر می شود بازسازی کنید سلسله. دارای زره ​​سبز ارتش با لهجه های زرد قناری و کلاه سفید با روکش. نوار آن به رنگ سرمه ای است.


مجموعه: زیپ آستین بلند Rashguard + Racerback Swim Top + شورت شنا | ژاکت بیس بال گلدوزی شده با رنگ کنتراست بزرگ | مجموعه: آستین کوتاه آستین کوتاه جلو شلوارک + شلوارک شنا

خلبان: Kaworu Nagisa

Mark.06 در اولین و دومین فیلم سینمایی ظاهر می شود بازسازی کنید سلسله. دارای زرهی دریایی با لهجه نارنجی و روکش قرمز درخشان است که چشم ها را می پوشاند. هنگام حرکت به سمت بالا ، هاله سفید بالای سر Mark.06 ظاهر می شود.


کمربند اسپاگتی کمر پهن رومپر | تانک ورزشی زیپ دار | مینی دامن پلیسه پلیسه دار

خلبان: Mari Makinami Illustrious

Unit-08 برای اولین بار در سومین فیلم فیلم ظاهر شد بازسازی کنید با توجه به ظاهر بیرونی صورتی و شاخ های تاجی مانند ، شاید دخترانه ترین EVA باشد. هشت چشم پریدوت آن مانند یک گردنبند مرتب شده است. این EVA معمولاً به واحد 02 کمک می کند.


هودی کوتاه شانه | یقه لاک پشت آستین بلند آستین بلند | مینی لباس بدن کوتاه بدن Halter

خلبان: ری ایانامی

Mark.09 که تقریباً شبیه به واحد اصلی 00 است ، اولین بار در سومین فیلم از ظاهر می شود بازسازی کنید سلسله. این چندین قابلیت فرشته را نشان می دهد ، از جمله توانایی بازسازی سر آن. تاندون های سفید آن در پشت می تواند به تقویت کننده موشک تبدیل شود.

(5،165 بار بازدید ، 7 بازدید امروز)