لباس های زیبا برای پردیس با الهام از ژانرهای مختلف فیلم – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

لباس هایی که به مدرسه برمی گردند ، تصویری از جداسازی های اولیه با رنگ های شیرین و مفید را تداعی می کند ، مانند یک بلیزر مناسب ، ترکیب پیراهن و جلیقه یا مینی چین دار. در طرف دیگر طیف ، شما لباس کلاسیک شورشیان نوجوان را در اختیار دارید: جورج و جوش هایی که تحت سیطره سیاه قرار دارند و با گرنج و خارج از خود خنک می شوند. هنگام جمع آوری آن لباس زیبا و جذاب برای شروع ترم ، چگونه می توانید بین وفادار ماندن به خود و پیروزی در سهام محبوبیت ایجاد کنید؟

اگر در حال بحث بر سر پوشیدن لباس در محوطه دانشگاه هستید ، به دنبال فیلم هایی باشید که ایده های کمد لباس را به شما نشان دهند. به ژانری فکر کنید که بیشتر برای شما جذاب است و قهرمانی که همیشه مخفیانه می خواستید باشید. آیا این ستاره غم انگیز یک فیلم اشک آور با مجموعه کفش های شگفت انگیز است یا قهرمان کیکاس که با پوشیدن کفش بچه گربه از چندین شرور فراتر می رود؟ اگر پاسخی در ذهن خود دارید ، وقت آن است که با نکات زیر بیشتر آشنا شوید! پنج قیافه ای که من جمع آوری کردم ، درخشش زیادی را در زندگی دانشگاهی و کمد لباس شما به ارمغان می آورد.

قهرمان های عاشقانه و دوست داشتنی بیشتر از آنکه سکسی باشند ، به دلیل جذابیت خود شناخته می شوند. مطمئناً ممکن است گاهی اوقات تیره ، تند و مشکل دار به نظر برسند ، اما سطح را خراشیده و دختری را در همسایگی خود خواهید یافت. قهرمانان رومکوم معمولاً به سمت یک زیبایی زیبا و جهانی که زنانه می تاباند ، متمایل می شوند. با این حال ، عناصر تند ظاهر می شوند ، که نشان دهنده خشونت درونی است. در میان بدلیجات ، نازک ها و چهارخانه صورتی ، غالباً انفجاری از رنگ های چشم نواز ، لوازم جانبی تند و حتی بو یا پرهای عجیب و غریب وجود دارد. برای آن پایان خوش ، لباس دختر ناز و ناز را انتخاب کنید و با لباس تسمه ای اسپاگتی به رنگ رز به رنگ زنانه بروید. کمی تفریح ​​به شکل گوشواره رزینی ، یک چوکر بزرگ و یک کیف دستی هیپستر اضافه کنید.

اگر می خواهید اصول اولیه و ملکه زنبور عسل خود را با چیزی سخت تر عوض کنید ، به سراغ قهرمانان اصلی فیلم های پرفروش اکشن و ماجراجویی بروید. از جانب Tomb Raiderلارا کرافت به Mad Max: Fury Road‘s Furiosa’ ، شما از نظر انتخاب داخلی از بین رفته اید. برای هدایت یک زندگی ماجراجویانه ، مونتاژ یک لباس مینیمالیستی با مزایای مفید مهم است. شما نمی خواهید دامن شما در حین مأموریت در یک درب گردان گیر کند یا آستین بادکنک شما به طور تصادفی در حالی که در حال ردیابی نفرت خود هستید ، آثار گرانبهایی را به زمین بکوبد! البته ، چه کسی نمی خواهد در میان چنین فعالیت هایی سکسی به نظر برسد؟ برای بریدن یک چهره جذاب ، یک چرخش عجیب و غریب را بر روی یک پایه اصلی امتحان کنید ، مانند یک قسمت مخزن پوششی با برش های میانی. آن را با کمربند پرچ شده ، شلوار رزمی و چکمه های توری برای حداکثر ضربه ست کنید ، یا اگر قصد دارید دکوراسیون کم کارتری داشته باشید ، چکمه ها را با کفش های کتانی بزرگ عوض کنید.

از الهام گرفته از محصول اضافی از هیترز به Y2K sass از دختران متوسط به آرامش آرامش کتابفروشی، کمدی های دبیرستانی اغلب مملو از طرح های مد هستند. نکته کلیدی در جلوه دادن ظاهر اصلی این ژانر این است که این کار را با کمی خودآگاهی انجام دهید ، به طوری که در حالی که به ظاهر به روز رسانی مدرن می کنید ، ادای احترام می کنید. برای جوش دادن به گرانج ، غذای اصلی خود را با زیورآلات تزیین شده و آکسفوردهای پر شده بخورید ، یا از لباس های مردانه برای آمیختن احساسات کالجی و انرژی سبک خیابانی استفاده کنید. به عنوان مثال ، این پیراهن چوگان سبز شل و ول ، بهتر است با شلوار مشکی زرد ، کفش های کتانی بزرگ و یک کوله پشتی سفید برای افزایش روحیه همراه شود. برای یک لمس زنانه ، موهای خود را با یک اسکرچی صورتی-که باید حتماً دخترانه باشد-ببندید یا شلوار را با یک مینی چین دار در رنگ آب نبات عوض کنید.

یک روایت نئونوار پر ارزش مستحق یک کمد لباس پر زرق و برق است-فقط به کاترین ترامل از آثار کلاسیک دهه 90 نگاه کنید. غریزه اولیهبه در دنیایی که خطر ممکن است در گوشه گوشه کمین کند ، با یک لباس برای کشتن یک قدم جلوتر از بازی بمانید. برای نگاه دوستانه به PG در لباس ملکه یخی کاترین ، بیایید در inspo girl cool از ترکیب کنیم دختر از دست رفتهامی دان. نتیجه: به روز رسانی گروه کاملاً سفید کاترین که شامل اشکال گشادتر ، سبک آندروژنی و پالت متنوع تر است. به جای یک لباس سفید یقه دار و دور ران که درست است ، بگذارید قبول کنیم ، احتمالاً برای سالن سخنرانی نامناسب است ، من پیراهن دوست پسر ، یقه تاپ و شلوار گلدار را انتخاب کردم. با یک دستبند چرم مصنوعی که نشان می دهد ظاهر شما در مشکلی نیست ، ظاهر را تکمیل کنید.

در ژانری که همه چیز را شامل می شود گرد و غبار ستاره ای به روحیه دور تا حماسه های هنرهای رزمی ، جشن مهمان نوازی وجود دارد ، از کلبه کورت گرفته تا نمایش های لوکس دوره ای. اگر می خواهید سبک و شناور به نظر برسید ، لباس مجلسی گلدار با جنب و جوش های افسانه ای انتخاب کنید و با زیورآلات خوش رنگ و گیره موی مروارید فاکس استراتژیک قرار دهید. برای طرفداران فانتزی تاریک ، قسمت کرست راهی مطمئن برای داشتن ظاهری زره ​​پوش و در عین حال تملق آمیز است. در غیر این صورت ، سراغ یک بلوز کش دار با یقه مربعی بروید که احساسات شاهزاده خانم قرون وسطایی را بیرون می کشد. فقط یک یادآوری: اگر نمی خواهید ظاهر مدرسه شما به طنز تبدیل نشود ، با استفاده از لباس یا لوازم جانبی راحت تر مانند کت شلوار ، دامن معمولی و کفش های ضخیم ، احساسات جادویی را کم کنید. در اینجا نگاهی به رنگ روشن و تیره می اندازید-یک لباس کرست کشدار و بدون شانه در رنگ سفید با دامن جین مشکی متعادل شده است ، در حالی که گوشواره هایی با الهام از اونیکس و چرم مصنوعی مصنوعی آکسفورد این معامله را تکمیل می کنند.

(906 بار بازدید ، 44 بازدید امروز)