لوازم یدکی لیفان – فروش اینترنتی لوازم و قطعات یدکی لیفان(lifan)

فروشگاه کارما یدک به عنوان بزرگترین وبسایت فروش آنلاین لوازم یدکی لیفان در ایران فعالیت میکند و قطعات اصلی کلیه خودروهای لیفان از جمله لیفان x60, لیفان x50, لیفان 520, لیفان 620 در فروشگاه کارما یدک موجود می باشد. مصرف سوخت این مدل حتی از مدل 620 هم کمتر است و در هر 100 لیتر چیزی در حدود هشت و هفت دهم لیتر مصرف سوخت دارد. لوازم یدکی سیستم سوخت رسانی لیفان از جمله پمپ بنزین، صافی (فیلتر) بنزین، باک بنزین و … فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و لوازم یدکی لیفان ایکس 50-lifan x50 در تهرانفروش کلیه قطعات و لوازم جلو بندی-بدنه وموتور شامل درب ها-.. فروش سپر جلو و عقب فابریک لیفان x60-ایکس 60فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک لیفان ایکس 60-lifan x60.. شرکت بازرگانی سوئیچ، در سال ۱۳۸۵ فعالیت رسمی خود را در بازار قطعات یدکی آغاز نمود.در حال حاضر فروش شرکت به صورت حضوری و یا تحویل به مشتری در محل، انجام می گیرد.در آینده ای نزدیک با توسعه زیرساخت های فروش، عرضه قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

کارشناسان ما با حضور در نرم افزار های پیام رسان می توانند با مشاهده قطعه معیوب بهترین مشاوره را جهت خرید مناسب ترین قطعه ارائه دهند. در صورت نیاز به هر قطعه ای از این خودرو کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به سفارشات شما رسیدگی نمایند. بازرگانی اتحاد، تامین کننده و مرکز خرید و توزیع قطعات لیفان با ضمانت اصالت قطعات و پشتیبانی آنلاین و همیشگی در کنار شما خریداران محترم خواهد بود. همچنین مشتریان گرامی ساکن تهران در صورت خرید بالای یک میلیون تومان از خدمات ارسال رایگان برخوردار خواهند شد و گارانتی تعویض و یا عودت وجه در صورت هرگونه مغایرت و ایراد فنی شامل حال کلیه محصولات فروشگاه می باشد. فروشگاه زدپارت تامین کننده اصلی لوازم یدکی لیفان در تهران و همچنین تنها نماینده اصلی برند نام آشنای UNICO در ایران است. دفتر مرکزی یدک دیزل پارت واقع در تهران همواره آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خرید قطعات یدکی لیفان می باشد. شرکت آذین یدک تهران ، از اوایل ورود خودرو های لیفان کار واردات قطعات و لوازم یدکی این برند را آغاز کرد که این امر تا امروز ادامه دارد.

اگر در تهران هستید می توانید حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید و یا با یک تماس قطعه مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید. در صورتی که نیاز به قطعات یدکی لیفان ۶۲۰ دارید ، کافیست با ما تماس بگیرید تا کار شناسان ما در اسرع وقت سفارش شما را به دستتان برسانند. لذا اکثر قطعات و لوازم تهیه شده برای خودرو های لیفان (لوازم یدکی لیفان ۶۲۰) تماما شرکتی بوده و دارای بالاترین کیفیت میباشد. ماشین نو دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت شده است ، همچنین با شماره مجوز ۱-۱-۷۰۳۸۲۴-۶۵-۳-۱ در سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسید است و امیدوار است اطمینان خاطر بیشتری را برای مصرف کنندگان عزیز فراهم آورد. شما به عنوان صاحب خودروی لیفان پیش از خرید قطعات یدکی مورد نیاز اتوموبیل خود، می بایست با استعلام قیمت های بازار و کسب اطمینان خاطر از اصل بودن کالا و خدمات مورد نظر اقدام به خریدی مقرون به صرفه نمایید. به خاطر داشته باشید خرید لوازم یدکی اصل لیفان از واردکننده امری ضروری در حفظ سلامت خودرو و کارکرد آن است. فروش ترموستات آب لیفان x60 .فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک لیفان ایکس 60-lifan x60..

چراغ عقب فابریک لیفان x60فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک لیفان ایکس 60-lifan x60.. یکی از راه های مطمئن در خرید لوازم یدکی این خودرو، عدم مراجعه به تعمیرگاه های متفرقه و خرید مستقیم قطعه از واردکنندگان است؛ چرا که با استفاده از این راه کار می توان از اصل بودن قطعه با بررسی شماره فنی کالا اطمینان حاصل کرد و قیمت مناسبی را در ازای محصول با کیفیت پرداخت کرد. در میان محصولات معرفی شده در این فروشگاه که عمدتا به صورت شرکتی و وارداتی از کشور چین هستند، محصولاتی نیز وجود دارد که ساخت کشور عزیزمان ایران است که توسط تولید کننده های بنام کشور طراحی و تولید شده است. در حال حاضر جدیدترین محصول شرکت لیفان یعنی لیفان X70 در شرکت خودروسازی بم در حال تولید میباشد. قطعات شرکتی در بسته بندی کرمان موتور بوده و دارای کد فنی و آرم شرکت لیفان و کرمان موتور هستند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لوازم یدکی لیفان x60 لطفا از صفحه ما بخواهید.