مراقبت های ضد پیری در حین حرکت با بالم های مناسب KAHI-THE YESSTYLIST-وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

مارک K-Beauty KAHI بیشتر بخاطر محصولات برجسته Wrinkle Bounce در بسته بندی های مجلل صورتی کم رنگ و طلایی شناخته شده است. در مقابل ، آخرین مجموعه مومیایی های رنگی پر جنب و جوش دارای یک تصویر سرگرم کننده و جوان است که دقیقاً در کوچه من قرار دارد. پس از موفقیت Wrinkle Bounce Multi Balm (که 14.6 میلیون واحد فروخت) ، این خط جدید مومیایی ها برای رفع نیازهای مختلف پوست ایجاد شد. با فکر این که این چوب های جذاب و مناسب را برای کیف دستی خود در کیف خود بگذارم ، چهار تا از مومیایی ها را برای امتحان پیدا کردم: مومیایی Extin C ، مومیایی آبی ، بالم چشم و فندک بالا.

هر چهار محصول غنی شده با مجتمع سه گانه ماهی قزل آلا (حاوی کلاژن ماهی آزاد ، PDRN ماهی آزاد و پروتئوگلیکان ماهی قزل آلا) هستند تا ضمن افزایش استحکام ، هیدراتاسیون و مواد مغذی را به پوست برساند. آنها همچنین از روغن تخمیر شده Jeju برای جلوگیری از از دست دادن آب ، سرامید برای بازگرداندن سد سالم پوست و عصاره گلیسیریزه (شیرین بیان) برای ارائه مراقبت های آنتی اکسیدانی استفاده می کنند.

مومیایی Extin C

سبک و بدون چربی ، Extin C Balm با ویتامین C ، نیاسینامید و رزوراترول غنی شده است تا مراقبت ملانین سه مرحله ای را ارائه دهد و ظاهر لکه ها را کاهش داده و پوستی روشن و یکدست ایجاد کند. استفاده از آن در نواحی زیر چشم و گونه توصیه می شود.

مومیایی شبیه به نمای بیرونی آن دارای رنگ زرد کم رنگ است. با رایحه ملایم و کمی شیرین معطر می شود. من در ابتدا طرفدار بافت گچی نبودم زیرا برخی از پوسته ها و یک گچ سفید به جا می گذارد. با این حال ، هنگامی که آن را به آرامی با انگشتان مخلوط می کنید ، خوب پیش می روید.

من با اسکار آکنه و رنگ ناهموار پوست دست و پنجه نرم می کنم بنابراین همیشه به دنبال یک محصول روشن کننده هستم. بسیاری از مواردی که من امتحان کردم خشن و خشک بودند و منجر به پوسته پوسته شدن شد. من دوست دارم این مومیایی بسیار مرطوب کننده و تغذیه کننده باشد. علاوه بر اینکه زخم های آکنه ام در حال محو شدن است ، با گذشت زمان احساس صافی و سلامت بیشتری می کردم.

مرهم آبی

همانند مومیایی Extin C ، مرطوب کننده آبی رطوبت و تغذیه پوست را تقویت می کند ، خاصیت ارتجاعی و مراقبت از چین و چروک را افزایش می دهد و جلوه ای روشن کننده را ارائه می دهد. این فرمول با SPF 50+ PA ++++ UV محافظت بیشتری می کند و آن را به یک مرطوب کننده ضد آفتاب بسیار مرطوب کننده تبدیل می کند. برای افرادی که دارای پوست چرب هستند توصیه می شود ، زیرا جلوه ای تازه و غیر چسبناک به جا می گذارد.

آکوا بالم دارای رایحه دلپذیری مانند Extin C Balm است و به جای رنگ ملایم پاستلی کرم Extin C ، رنگ سبز مایل به سبز دارد. اگرچه با بسیاری از مواد تشکیل دهنده مشابه فرموله شده است ، اما متوجه شدم که آکوا بالم به آرامی روی پوست اعمال می شود و باقی مانده گچ کمتری دارد.

من پوست مختلطی دارم ، بنابراین این کرم ضد آفتاب مرطوب کننده دقیقاً به نیازهای پوست من رسیدگی می کند. آکوا بالم روي پيشاني چربي من چربي به جا نگذاشت و براي جبران مجدد رطوبت در نواحي خشک (مانند کناره هاي بيني من) در طول روز عالي بود. من تمایل دارم که آرایش خود را در پایان یک روز کاری قبل از شروع برنامه های شام خود انجام دهم ، بنابراین مرهم آبی برای ایجاد یک پایه یکنواخت قبل از استفاده از آرایش مفید بود. کرم ضد آفتاب بالم امکان استفاده مجدد بهداشتی و راحت را در طول روز فراهم می کند ، زیرا می توانید این محصول را بدون نگرانی در مورد ضدعفونی کردن دستان خود مستقیماً روی پوست بمالید.

بالم چشم

مرهم چشم با عصاره یاسمن عربی و عصاره زالزالک برای رفع افتادگی پوست ، استیل هگزاپپتید -8 برای ارتجاعی و آدنوزین برای کاهش چین و چروک تزریق می شود. هیدراتاسیون را دوباره پر کرده و پوست را روشن می کند تا ظاهر سیاهی دور چشم کاهش یابد. فرمول ضد حساسیت برای پوست های حساس مناسب است و همچنین می تواند برای چین و چروک های گردن استفاده شود.

در مقایسه با مومیایی Extin C و Aqua Balm ، من رایحه بالم چشم را بیشتر مصنوعی شیرین می دانستم. با وجود اینکه هر چهار محصول حاوی عصاره شیرین بیان هستند ، من بوی قوی آن ماده را روی این محصول حس کردم. مرهم چشم نسبت به بقیه شفاف تر است ، مانند بالم لب. مانند پوست آکوا بالم ، به آرامی روی پوست اعمال می شود ، اما کمی چرب تر است ، شاید به دلیل مراقبت مغذی اضافی که به پوست حساس زیر چشم ارائه می دهد.

به تازگی ، من دیرتر از آنچه که باید به رختخواب می روم (اوف) ، و خودم را در حال بیدار شدن با حلقه های تاریک ناخوشایند می بینم. اگرچه کانسیلر زیر چشم راه حل فوری تری را ارائه می دهد ، اما من دوست دارم از این بالم چشم برای مراقبت طولانی مدت استفاده کنم. علاوه بر روشن شدن حلقه های تیره ، می دانم که چند منظوره است و می تواند خطوط خنده یا پای کلاغ را صاف کرده و در عین حال آب رسانی را افزایش دهد. به دلیل روغنی بودن آن ، من تمایل ندارم که از آن در روز استفاده کنم ، و برای استفاده در شب محفوظ است تا هنگام خواب به راحتی پوست من را تغذیه کند.

فندک بالا

با ایجاد درخشش شبنم با ذرات ظریف مروارید ، High Lighter ضد حساسیت ، مرطوب کننده ، روشن کننده و مراقبت از چین و چروک را ارائه می دهد. این برای کسانی که می خواهند براق سبک و طبیعی را به صورت برهنه خود اضافه کنند مناسب است.

از نظر بصری ، High Lighter بیشترین تفاوت را با بقیه دارد ، زیرا در رنگ رز رز براق عرضه می شود. با وجود رنگ ، این فرمول وقتی روی پوست اعمال می شود ، در حالی که خال های زرق و برق را اضافه می کند ، واقعاً شفاف به نظر می رسد. به شخصه ، من ترجیح می دهم یکنواخت تر باشد ، زیرا ظاهر ذرات درخشان را دوست ندارم ، که برای یک شب بیرون بیشتر مناسب است تا لباس روزانه.

من صادقانه می گویم هرگز به هایلایترها توجه نکرده ام زیرا استفاده از آنها روی پایه بسیار مشکل است. فرمول مومیایی KAHI در مقایسه با کرم (که می تواند کثیف باشد) یا محصولات پودری (که ممکن است به راحتی شکسته شوند) آسان تر است. من قدردانی کردم که استفاده از High Lighter آسان بود و حتی روی ماسک روی پوست احساس راحتی می کرد. همچنین دارای مزایای مراقبت از پوست بیشتر از هایلایتر معمولی است.

(366 بار بازدید ، 6 بازدید امروز)