مشاوره بازاریابی تخصصی و حرفه ای (VIP) مطابق با جدیدترین متد ارائه شده در دنیا

فرض کنید دفعه قبل که مشتری را ملاقات کرده اید ایشان به شما گفته اند که بین روز نوشیدنی مورد علاقه شان قهوه است، اگر این قرار بازاریابی در سازمان، دفتر، فروشگاه یا محل کارتان است حتما به خاطر داشته باشید و برای پذیرایی به جای چای، قهوه برای ایشان سرو کنید شاید این نکته به نظر نکته چندان ضروری در آموزش بازاریابی به شمار نیاید اما به واقع باعث صمیمیت بیشتر با مشتری و در نتیجه فروش بهتر می شود. اگر کسب و کار شما به مشاوره بازاریابی (مارکتینگ) نیاز دارد، به دنبال کسی باشید که هم بتواند تفکر خلاقش را نشان دهد و هم تجزیه و تحلیل عملی و نتیجه محور داشته و به رفتار مصرف کنندگان و مخاطبان آشنا باشد. البته پس از هدف گیری بازار، حتما تحقیقاتی در مورد کسانی که پیش از شما وارد آن بازار شده و جایگاهشان نیز داشته باشید تا بتوانید آینده ایده آل خودتان را ترسیم کرده و با برنامه ریزی به آن برسید. زمانی که مشاور بازاریابی با تکنیک های برندسازی آشنا باشد برای جذب و نگهداشت مشتری برندهای لوگس از درصد تخفیف های بالا استفاده نمی کند چراکه این کار به رشد برند لطمه وارد می کند. به مدیران در ارائه برندهای متمرکز، موقعیت یابی و ابزارهای بازاریابی برای هر محصول یا خدمات کمک نماید.

به کسب وکار اجازه دهد تا روی توسعه محصولات و عملکردهای کلی تمرکز نماید. آکام آتا یک شرکت مشاوره بازاریابی (مارکتینگ) است که به طور تخصصی بر روی محصولات (B2B) و خدمات بازاریابی بین المللی فعالیت و بر روی خدمات شرکت ها تمرکز دارد. مشاوره بازاریابی (مشاور مارکتینگ) بین المللی تمرکز بر روی یک محصول خاص که نیاز بالقوه خریداران در سایر کشورها است. همانطور که می دانید کسب و کارها چه به صورت فیزیکی و چه به صورت فروش اینترنتی برای موفقیت بیشتر و جذب مشتریان و مخاطبان، به جلسات مشاوره بازاریابی نیاز دارند. برای مشاور بازاریابی (مارکتینگ) تجاری بودن به چه مهارتهایی نیاز داریم؟ به همین دلیل نیاز به مشاوره و آموزش در حوزه های مختلف بازاریابی امری طبیعی در سازمان ها محسوب می شود. هر مشاور ممکن است در یک حوزه و در یک صنعت تخصص داشته باشد. به عنوان یک مشاور بازاریابی مستقل Independent Marketing Consultant یا به عنوان یک مشاور بازاریابی در یک شرکت مشاور Marketing Consulting Services Company فعالیت نموده تا دسترسی به تخصص بازاریابی را برای مشتریان فراهم نماید. در خصوص صنایع، بازارها، جمعیت، ترند ها، نتایج فروش و سایر داده های مربوط به محصولات یا خدمات مشتری خود (کسب و کار) تحقیق نماید.

تیم های بازاریابی مستقر در سازمان ها منحصرا درگیر فروش محصولات هستند و روندهای جدید بازاریابی را دنبال نمی کنند. شخصی که خدمات مشاوره فروش اینترنتی را به شما ارائه می دهد با استفاده از همین روش های جدید، کسب و کار شما را در عصر دیجیتال، یک گام از رقبا جلوتر خواهد برد. گام دوم: انجام تحقیقات بازاریابی، فرایند بخش بندی بازار، هدف گیری و موضع یابی بر اساس اطلاعات بدست آمده در گام قبل. مشاور بازاریابی شما می تواند علاوه بر پشتیبانی و راهنمایی، اعتماد به نفس مورد نیاز برای انجام کارها و رسیدن به اهداف تان را به شما ببخشد. روشهایی را برای ردیابی بازاریابی ایجاد تا عملکرد هر مشتری را در طول زمان ارزیابی نماید که می تواند از طریق باشگاه مشتریان و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری انجام شود. یک مشاور بازاریابی باید زمان کافی صرف تحقیقات نماید تا کمک ها و راهکارهایش موثر باشد. و تحقیق بازار Market Research، تجزیه و تحلیل Market Analysis، استراتژی بازاریابی Strategic Marketing، خدمات به مشتریService Providing to Clients، ارتباط با مشتری Customer Relationship Management، آشنایی با کانال های رسانه ای Media Channel، نوشتن Content Marketing، سخنرانی عمومی Public Speaking، ارتباطات بین فردی Networking and Organizational Behavior، توجه به جزئیات Attention to Details، سازماندهی Organizing ، برنامه ریزی Planing، مبتکر Creative، چندکاره Multi Tasking، نوآور Innovative، خلاق Creative، – (خدمات مشاوره بازاریابی و فروش) – دارای مدیریت زمان Time Management، مهارت های مالی Financial Management Skills، رهبری Leadership، مدیریت مردم (منظور کارمندان و پرسنل شرکت) People Management از دیگر شرایطی است که برخی کسب و کار ها به دنبال آن هستند.

در اختیار قرار دادن اطلاعات کلیدی و موفقیت آمیز در زمینه تبلیغات (خدمات مشاوره بازاریابی و فروش)، مارک تجاری، کانال های رسانه ای برای موفقیت بازاریابی. مشاور بازاریابی شرکت و محیط کسب و کار شما را به طور کامل و دقیق مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد و با توجه به تجربه، دانش و تخصص خود، راهکارهای حرفه ای و کاربردی به مدیران سازمان پیشنهاد می دهد. افرادی وجود دارند که بدون گذراندن دوره آموزش بازاریابی حضوری به صورت غیر حرفه ای اقدام به این کار کرده و تعجبی ندارد که با شکست مشاوره بازاریابی در مشهد مواجه می شوند. بسیاری از مالکان کسب و کار بر این عقیده اند که تنها راه موفقیت و بصورت حرفه ای – همکاری با شرکتهای متخصص بازاریابی (مارکتینگ) به عنوان یک شرکت مشاور مدیریت بازاریابی (مارکتینگ) است. همکاری با مشاورین بازاریابی به شما اجازه می دهد تمرکز و انرژی خود را روی مسائل مهم در جهت کسب سود بیشتر بگذارید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاور بازاریابی در مشهد.