داشتن ماشین ریش تراش در خانه نه تنها کار ما را آسان می کند، بلکه در وقت ما نیز صرفه جویی می کند. ماشین اصلاح GM-6050 یک محصول عالی برای خانه است. Jimmy GM-6050 دارای زمان شارژ 8 ساعته است که نسبت به باتری های قابل شارژ بهتر عمل می کند. هنگامی که محصول به طور کامل شارژ می شود، حدود 70 دقیقه می توان از آن استفاده کرد. این ماشین اصلاح از جنس استنلس استیل جیمی دارای تکنولوژی برش مستقیم و تیغه ای از فولاد ضد زنگ می باشد. این محصول دارای سه شانه با سایزهای 1، 2 و 3 میلی متری می باشد.این شانه ها فرآیند اصلاح را برای ما تسهیل می کنند.

برای ماشین اصلاح صورت، این میزان شارژ بسیار خوب است. علاوه بر این، طراحی ارگونومیک و وزن نسبتا سبک دستگاه، اصلاح را برای کاربر بسیار راحت تر می کند. نشانگر شارژ در این مدل زمانی که دستگاه روشن است می درخشد. این مدل با درپوش محافظ و برس تمیز کننده نیز ارائه می شود. این محصول کاملا حرفه ای است که تنها با یک دستگاه می تواند تمامی نیازهای اصلاح سر، صورت، گوش، بینی و پاکسازی صورت را برطرف کند. این دستگاه دارای پنج سری مختلف می باشد. این دستگاه دارای مزیت بزرگی است که می تواند زیر دوش و مرطوب استفاده شود.

طراحی ارگونومیک آستر جیمی 6255 استفاده و حمل آن را آسان می کند و برای مدت طولانی دست شما را خسته نمی کند. در دستگاه از بدنه فلزی حرفه ای با روکش تیتانیوم استفاده شده و قالب رنگی روی دستگاه که به رنگ سفید یا مسی است از پلاستیک استیل مانند با استحکام بالا ساخته شده است. دو رنگ سفید و مسی برای ماشین های صاف کننده و حالت دهنده مو جیمی GM-6255 وجود دارد که هر دو از طریق پدیده به صورت عمده و خرده عرضه می شوند. لازم به ذکر است که اتو مو جیمی GM-6255 دارای قابلیت اصلاح با عدد صفر می باشد.

علاقه مندان به نظافت و نظافت شخصی می توانند از ماشین های اصلاح صورت برای اصلاح موهای صورت و بدن استفاده کنند. در بازار ماشین اصلاح بدن در برندها و مدل های مختلف موجود می باشد. این احتمال وجود دارد که هنگام انتخاب و خرید ماشین اصلاح بدن گیج شده باشید و به دنبال قوی ترین و باکیفیت ترین مدل با امکانات و لوازم جانبی خوب باشید. مقاله ما برترین ماشین های اصلاح بدن را برجسته می کند. ماشین اصلاح بدن برای مردانی که سختگیر و حساس به بدن خود هستند مناسب است. سریع و فوق العاده دقیق، این ماشین اصلاح برای اصلاح عالی است.

این ماشین اصلاح دارای چهار شانه نیز می باشد. شارژ ماشین اصلاح سه ساعت طول می کشد و قابلیت اصلاح به مدت دو ساعت را دارد، اما از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. ماشین اصلاح سر کیمی 1990 517000 تومان. یکی از مطرح ترین و قدیمی ترین برندهای ماشین اصلاح موزر است. همانطور که همه می دانیم مدل Black 1400 همان مدل کلاسیک آلمانی در رنگ جگری است. با اهرم کناری این ماشین اصلاح بین 01 تا 3 میلی متر قابل تنظیم است. در این دستگاه عدد صفر تصحیح نمی شود، اما می توان آن را (به همین راحتی) با باز کردن پیچ های روی شانه فلزی و سفت کردن مجدد آن اصلاح کرد.

خرید شانه ماشین اصلاح جیمی اصلاح صورت، سر و حتی بدن، ماشین اصلاح و اصلاح خط PROGEMEI GM-6125 می تواند یک انتخاب عالی باشد. یک سازنده چینی به نام PROGEMEI GM-6125 را تولید کرد که کیفیت و عملکرد قابل قبولی دارد. ماشین اصلاح جیمی GM-6125 Pro – چگونه به نظر می رسد؟ وال دیتیل ماشین اصلاح جیمی پرو GM-6125 را طراحی کرده و جذاب است. رنگ بدنه آن نقره ای / زرشکی است. ماشین اصلاح از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است. علیرغم شکل فشرده آن، ماشین اصلاح به راحتی در دست شما قرار می گیرد.

این فناوری علاوه بر داشتن دستگاه تصحیح دقیق و تیغه های تیز، می تواند با روغن مخصوصی که به تیغه ها زده می شود، عمر دستگاه را نیز افزایش دهد تا دستگاه تمیز و نگهداری شود. HC3100 یکی از تریمرهای با کیفیت فیلیپس است که برای اصلاح سر و صورت طراحی شده است. سازندگان ادعا می کنند که این ماشین اصلاح دارای تیغه های فولادی است که چهار برابر دوام بیشتری نسبت به مدل های مشابه دارد.