مواد لازم برای مراقبت از پوست برای مدیریت علائم پیری – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

سالمندی اجتناب ناپذیر است ، اما خوشبختانه راه هایی برای مدیریت و کاهش علائم پیری وجود دارد. هنگام انتخاب برنامه مراقبت از پوست با هدف کاهش پیری زودرس پوست یا مراقبت از پوست بالغ ، مهم است که به دنبال محصولات مراقبت از پوست با مواد مناسب باشید. به دنبال مواد آبرسان باشید که پوست را چاق تر نشان می دهد ، یا موادی که به آرامی پوست را لایه برداری کرده و گردش سلول های پوست را افزایش می دهند.

در اینجا برخی از بهترین ترکیبات مراقبت از پوست که باید مراقب آنها باشید باید بخشی از رژیم روزانه شما باشد:

با افزایش سن ، پوست ما به دلیل کاهش کلاژن ، که بر خاصیت ارتجاعی پوست تأثیر می گذارد ، خشک تر می شود. یکی از راه های حفظ شادابی و جوان ماندن پوست ، هیدراته نگه داشتن پوست است. به محض رسیدن به سن 25 سالگی ، هیدراتاسیون را در برنامه مراقبت از پوست خود اولویت بندی کنید. به دنبال اسید هیالورونیک در محصولاتی مانند اسانس ، سرم یا مرطوب کننده ها. استفاده از یک عنصر آبرسان برای مراقبت از پوست مانند هیالورونیک اسید پوست را سفت نگه می دارد و می تواند ظاهر خطوط ریز را نرم کند.

محصولات هیالورونیک اسید:

فیلتراسیون ترشح حلزون ، که به نام موسین حلزون نیز شناخته می شود ، یک جزء محبوب در محصولات K-Beauty است. موسین حلزون علاوه بر خواص آبرسانی ، تولید کلاژن را افزایش می دهد ، سد پوستی را ترمیم می کند ، پوست را آرام می کند و مزایای ضد پیری را ارائه می دهد. این ترکیب مراقبت از پوست برای کسانی است که در اوایل 20 سالگی یا کسانی هستند که به دنبال آن هستند شروع یک روال مراقبت از پوست ضد پیریبه موسین حلزون یک ترکیب ملایم است که آن را برای پوست های حساس مناسب می کند.

محصولات مخاط حلزون:

آسیب رادیکال های آزاد یکی از شایع ترین علل پیری است زیرا کلاژن پوست را تجزیه می کند ، در نتیجه یک از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوستبه برای محافظت از پوست در برابر اثرات رادیکال های آزاد ، از سرم ویتامین C در برنامه مراقبت صبحگاهی خود استفاده کنید. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی ، یک ترکیب عالی است که با آسیب رادیکال های آزاد برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک مبارزه می کند و پوست را آبرسانی و روشن می کند. برای به حداکثر رساندن محافظت روزانه در برابر آفتاب ، سرم ویتامین C خود را با کرم ضد آفتاب جفت کنید.

محصولات ویتامین C:

یکی دیگر از آنتی اکسیدان های عالی چای سبز است. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است ، سوزش را تسکین می دهد و مهمتر از همه ، روند پیری پوست را کند می کند. به دنبال محصولات مراقبت از پوست باشید که دارای عصاره چای سبز هستند زیبایی سرم آرامش بخش Joseon یا سرم چای سبز عمیق بنتون. پوست شما می تواند حداکثر استفاده را از یک محصول حاوی چای سبز در طول روز ببرد ، زیرا از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

محصولات چای سبز:

با افزایش سن ، سد پوستی ما ضعیف می شود ، بنابراین مهم است که تا آنجا که می توانیم از آن محافظت کنیم. استفاده از محصولات مراقبت از پوست فرموله شده با نیاسینامید می تواند کمک کننده باشد سد پوستی خود را سالم و سالم نگه داریدبه مهم نیست نوع پوست، ممکن است پوست شما بیشتر مستعد خشکی ، لکه ، قرمزی یا التهاب باشد. گنجاندن محصولات نیاسین آمید در برنامه مراقبت از پوست شما نه تنها از سد پوستی شما محافظت می کند ، بلکه باعث تولید کلاژن ، درمان هایپرپیگمانتاسیون و بهبود خطوط ظریف می شود.

محصولات نیاسینامید:

اگر خطوط ریز یا چین و چروک های شما بسیار عمیق تر و سخت تر هستند ، باید رتینول را ترک کنید. ویتامین Aکه با نام رتینول نیز شناخته می شود ، یک ماده م effectiveثر است که با افزایش گردش سلول های پوست ، چین و چروک های ریز را به حداقل می رساند ، که باعث تولید کلاژن نیز می شود.

اگر هنوز آمادگی دریافت رتینول را ندارید یا پوست شما حساس است ، محصولات حاوی باکوچیول را انتخاب کنید. این جایگزین گیاهی برای رتینول همچنین با علائم پیری مبارزه می کند و از پوست در برابر عوامل استرس زای محیطی محافظت می کند. مهم است که هنگام استفاده از رتینول همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید زیرا این ماده باعث حساسیت بیشتر پوست شما به نور خورشید می شود. شناخته شده است که باکوچیول باعث حساسیت بیشتر پوست به نور خورشید می شود ، اما این بدان معنا نیست که شما باید از SPF خودداری کنید!

رتینول یا محصولات باکوچیول:

(795 بار بازدید ، 13 بازدید امروز)