مولتی استایل چیست و انواع آن را از کجا بخریم؟

همچنین سبک بودن و انعطاف آن در برابر انواع برش ها موجب شده تا به متریالی خوش ساخت برای تولید انواع تابلوی تبلیغاتی تبدیل شود. همچنین به خاطر فلزی بودن آن وزن نیز بالا می رود و حتی می تواند در صورت سقوط خطرناک می شود. تابلو نئون و تابلو فلکسی جزء قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که به صورت بدون نور و با یک نوشته ساده به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی مورد استفاده واقع می شد . به طور کل این محصول به دو نوع پشت چسبدار و ساده تقسیم شده که نوع پشت چسب دار مناسب استفاده بر روی دیوار یا مکان های مختلف است.

همان طور که اشاره کردیم تنوع رنگی در این تابلو زیاد است اما به دلیل اینکه رنگ نقره ای , آینه ای و طلایی از زیبایی و کیفیت بیشتری برخوردار هستند نسبت به رنگ های دیگر قیمت بالاتری دارند . زیرا تابلوهای مولتی استایل مقوامت چندانی در برابر تابش مستقیم نور خورشید ندارند و بعد از مدتی شاهد کاهش کیفیت , جلوه , هایلایت مولتی استایل زیبایی و رنگ آن هستیم. ورق های مولتی استایل قابلیت حک و برش دارند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن استفاده کنند.

اما نکته ای که در خصوص آن وجود دارد این است بهترین فضا برای نصب این تابلو محیط های بسته است. و همچنین سطح چسبندگی قوی آن ، بسیار راحت و مناسب برای طراحان داخلی است.یا بوسیله چسب های مخصوص بر روی سطوح چسبانده می شوند. بر روی میز هر کدام از پرسنل یک تابلوی کوچک مشاهده می کنید که نام و سمت کارمند بر روی آن درج شده است.

حک کردن نام و لوگوی مورد نظر به وسیله دستگاه های برش لیزری انجام می شود و بعد از آن قابل پاکسازی یا تعویض نمی باشد. تابلوهای مولتی استایل از دو لایه تشکیل می شوند که آکرولیک و ABS نام دارند. تولید کنندگان داخلی در تولید این تابلو کیفیت بالایی را در نظر گرفته اند و می توانید از برند های داخلی بدین منظور استفاده کنید. شما می توانید با کارشناسان ما در این خصوص در تماس باشید. توجه داشته باشد این نوع ورق ها نباید در محیط هایی که در تماس با آب یا در سطوحی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دماهای بالاتر از ۶۰ درجه سانتی گرادهستند مورد استفاده قرار گیرند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لوگو مولتی استایل.