نحوه مصرف، فواید و عوارض خطرناک دیانابول

در برخی از بیماران که کشسانی پوست از بین رفته است (مخصوصاً در بیماران مسن) ممکن است افتادگی پوست و یا چین و چروک وجود داشته باشد که بعد از جراحی قابل مشاهده است. سوء تغذیه و تغذیه مجدد (بهبودی از سوء تغذیه) هر دو نشان داده شده است که یک محیط هورمونی ایجاد می کنند که ممکن است منجر به ژنیکوماستی شود. در موارد دیگر clomiphene می تواند برای درمان ژنیکوماستی مورد استفاده قرار گیرد . تشخیص ژنیکوماستی بر اساس علائم ظاهری، معاینات فیزیکی، بررسی سابقه بیماری و مصرف دارو و یا به وسیله برخی آزمایشات صورت می گیرد. در این روش سایز و اندازه سینه در آقایان کاهش یافته و با افزایش خطوط قفسه سینه، سطح سینه را صاف کرده و سبب رفع ژنیکوماستی در آقایان خواهد شد. خواننده گرامی، پیشنهاد می شود مطلب ” نشانه های ژنیکوماستی ” را جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ژنیکوماستی بلوغ مطالعه فرمایید. پیشنهاد مطالعه : پیش از این در مطلب ” ژنیکوماستی و راه حل درمان آن ” که در مجله فیت شیپ منتشر کردیم، توضیحاتی مختصر در مورد این عارضه و راههای کنترل آن ارائه دادیم که شاید مطالعه آن برای شما خالی از لطف نباشد.

رسوب چربی به عنوان ژنیکوماستی در نظر گرفته نشده است. بهطورکلی تجهیزات لیپوساکشن قدرتی، سرعت فرایند جداسازی سلولهای چربی را افزایش میدهند که باعث افزایش کارایی لیپو و کوتاه شدن کل این عمل میشود. شما باید کالری ها را پایین نگه دارید تا بتوانید چربی ذخیره شده را بسوزانید. ژنیکوماستی معمولا خوش خیم بوده و به دلیل بالا رفتن حجم چربی و یا افزایش بافت مجرای استروما شکل میگیرد. در نوعی دیگر ژنیکوماستی به خاطر افزایش نسبت استرادیول به تستوسترون در بعضی از پسران ایجاد می شود و منجر به ژنیکوماستی تا ۶۵ درصد موارد می شود. در موارد مشكوك ممكن است نیاز بهانجام ماموگرافی و یا نمونهبرداری باشد. آزمایش خون و ماموگرافی نیز معمولا از سوی پزشک تجویز می شود. سایر یافتههای فیزیکی مهم عبارتند از افزایش بافت چربی (آدیپوزیته)، نشانههای هیپرتیروییدی، بیماری کبد، هیپوگنادی (زنانه بودن بدن، کاهش موهای بدن، بیضههای کوچک منطبق با نشانگان کلاین فلتر)، افزایش توده عضلانی مطرح کننده تجویز آندروژن برونزاد و توده در بیضه. ژینکوماستی ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی ، شرایط ارثی ، بیماری ، و یا استفاده از بعضی داروهای خاص عود کند. هزینه جراح ممکن است بر اساس تجربه او، نوع روش و موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد.

وب سایت کینیک زیبایی در لینک درج شده بهترین جراح ماموپلاستی در شیراز را به شما معرفی کرد است. در موارد شدید بیماری، سونوگرافی طولانی مدت یا در مواردی که درمانهای دارویی برای کمک به بازگرداندن ظاهر طبیعی پستان موثر نبوده اند، استفاده از ماموپلاستی کاهش (جراحی کاهش سینه) مورد استفاده قرار گرفته است ؛به طور معمول ژنیکوماستی با مشکلات دراز مدت همراه نیست. ژنیکوماستی با تکثیر مجاری کوچک و بافت همبند شل مشخص میشود. ژنیکوماستی در دوران بلوغ معمولا نیازی به درمان ندارد و خود به خود برطرف میشود. ژنیکوماستی ناشی از تغییرات گذرا در سطوح هورمون ، با رشد پسران معمولاً در طول شش ماه تا دو سال به طور خود به خود از بین می رود. ژنیکوماستی که ناشی از نوسانات هورمونی با رشد و یا پیری است قابل پیشگیری نیست ، ژنیکوماستی که مربوط به مصرف دارو است ،قابل درمان و پیشگیری می باشد. ژنیکوماستی در دوران پیری معمولد دوطرفه می باشد. بزرگ شدن سینه ها در دوران بلوغ معمولاً با گذشتن از سن بلوغ نیز بر طرف شده و سطح هورمون آنها پایدار تر می شود.

این وضعیت گاهی اوقات بین سنین ۱۰ و ۱۲ سال، و یا دیرتر رخ می دهد که معمولا تا سن ۱۳ و ۱۴ خودبه خود درمان می شود. سن شیوع آن ۱۲ تا ۱۵ سالگی و اغلب یکطرفه می باشد. این مساله معمولا در نتیجه یک عدم تعادل هورمونی رخ می دهد و به طور معمول در طول دوره شیرخوارگی ، نوجوانی و یا میانسالی به بعد رخ می دهد، اغلب به خودی خود درمان می شود، اما درمان موارد شدید و یا طول کشیده لازم است. دردی که در دوران ریکاوری حس میکنید ممکن است مشابه درد شدید عضلانی باشد اما موقتی است. این اختلالات ممکن است ژنتیکی باشند، مانند سندرم Klinefelter، یا به علت تروما، عفونت، کاهش جریان خون یا پیری gynecomastia 14 years old باشد. به ندرت، سرطان های غیر از تومورهای بیضه ممکن است هورمون هایی ایجاد کنند که می تواند موجب بروز ژنیکوماستی شود. درمان های پزشکی نیز به طور خاص در مورد مشکل ژنیکوماستی قابل دسترسی هستند، اما داده های مربوط به اثربخشی آنها محدود است و هیچ داروئی برای درمان ژنیکوماستی توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید نشده است. در نتیجه اندازه سینه های شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. گزینه های جراحی برای عمل ژنیکوماستی شامل لیپوساکشن ، برداشتن باز و برداشتن با کاهش پوست است.