نمایش روزانه نشان می دهد که چلسی هندلر، لسلی جونز و جان لگوئیزامو میزبان مهمانان خواهند بود.



CNN

پایان یک دوره در کمدی سنترال “The Daily Show” به سرعت نزدیک می شود و این شبکه حداقل مرحله اول برنامه های آینده را اعلام کرده است.

پس از جدایی قریب‌الوقوع تروور نوح مجری قدیمی، شبکه این هفته به اشتراک گذاشت که اسطوره‌های کمدی از جمله آل فرانکن، چلسی هندلر، دی‌ال هاگلی، لزلی جونز، جان لگوئیزامو، حسن مینهاج، کال پن، سارا سیلورمن، واندا سایکس و مارلون وینز به عنوان بازیگر حضور خواهند داشت. مجری برنامه آخر شب که از سه شنبه، 17 ژانویه، به عنوان بخشی از “فصل بعدی” آن آغاز می شود.

کمدی سنترال اضافه کرد که خبرنگاران و مشارکت کنندگان «دیلی شو» نیز «با جزئیات بیشتری که اعلام خواهد شد، میزبانی خواهند کرد».

بر اساس بیانیه شبکه، کریس مک کارتی، رئیس/مدیر عامل شبکه های رسانه ای پارامونت، گفت: «در حالی که وارد هفته آخر ترور می شویم، می خواهیم از او به خاطر کمک های فراوانش تشکر کنیم.

تروور نمایش را بازتعریف کرد، همانطور که جان استوارت قبل از او انجام داد، و همانطور که به آینده می نگریم، هیجان زده هستیم که دوباره آن را با کمک این لیست باورنکردنی از استعدادها و خبرنگاران همراه با تیم فوق العاده مستعد “Daily Show” دوباره تصور کنیم. ”

آخرین برنامه نوح قرار است این پنجشنبه روی آنتن برود. این شبکه هنوز اعلام نکرده است که آیا میزبان های مهمان به طور نامحدود می چرخند یا به زودی یک میزبان دائمی و انفرادی معرفی می شود.

“The Daily Show” هر هفته در ساعت 11:00 شب به وقت ET/PT در Comedy Central پخش می شود و صبح روز بعد در Paramount+ در دسترس است.