هارد دیسک اچ پی (HP HARD DISK)

در نتیجه ، درایوهای SATA برای ایجاد فضاهای ذخیره سازی مناسب هستند که به حداکثر عملکرد نیاز ندارند. در برخی شرکت ها بنا به نیاز کاربران به استفاده از برنامه های خاص ، نیاز به خرید کیس هایی با قدرت پردازشی بالاتر از کیس های معمول وجود دارد . این دستگاه علاوه بر جلوگیری از دسترسی مستقیم کاربران به مودم و روتر ، از ویژگی هایی مانند احراز هویت و تقسیم پهنای باند بین کاربران بی سیم نیز برخوردار است . اکسس پوینت ها ، دستگاه هایی هستند که امکان دسترسی به اینترنت بی سیم را در شرکت ایجاد می کند .

ورک استیشن ها ، نه به عنوان سرور شناخته می شوند و نه به عنوان کیس معمولی ؛ اما در شبکه تحت عنوان کامپیوتر کاربر شناخته شده و مانند سایر کامپیوترهای درون شبکه به منابع دسترسی دارند . این کار به دلیل جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز و تنظیم دمای محیط برای نگهداری مناسب از دستگاه های قیمتی انجام می گردد . جهت جلوگیری از به هم ریختگی کابل ها و نگه داری از سرورهای استوک ، از رک استفاده می کنند . برای بهبود عملکرد، فروشندگان معمولا از RAID مبتنی بر SSD برای محافظت از داده ها در صورت خرابی هارد استفاده می کنند.

علاوه بر این، سرورهای سطح پایین میتوانند از دیسک سخت مشترک SATA استفاده کنند. میتوان نتیجه گرفت که این کارایی بالا، زمان تاخیر کم و مصرف برق پایین در SSD ها، مزایای بسیاری را برای اپلیکیشنهایی فراهم میکنند که قبلا از ظرفیت بالای HDD ها برای افزایش کارایی استفاده میکردند. تجهیزات شبکه به دلیل قدرت پردازشی بالا و ظرفیت حافظه ای قابل توجه ، معمولا از قیمت بالایی نیز برخوردارند ؛ اما جالب است بدانید با گذشت زمان و استفاده مکرر کوتاه مدت ، کارایی دستگاه ها کاهش نمی یابد .

از این رو ، فروشگاه استوکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه لپ تاپ و کامپیوتر استوک اروپایی و امریکایی ، به ارائه سرور استوک و تجهیزات شبکه با کیفیت بالا می پردازد . به عنوان مثال اگر در زمینه انیمیشن سازی ، طراحی قطعات صنعتی یا تصویربرداری پزشکی مشغول به کار هستید ، قطعا با این غول های پردازشی سروکار داشته اید . همچنین با توجه به اینکه سرور موظف به ارائه سرویس در مدت زمان طولانیست ، خطاهای خواندن / نوشتن اطلاعات عواقب بدی را برای سازمان خواهد داشت ؛ خصوصا اگر سازمان مربوطه با اطلاعات مالی یا پزشکی افراد سر و کار هارد سرور قیمت داشته باشد .