هدیه تأثیرگذار سپتامبر – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

هدیه تأثیرگذار سپتامبر

بعد از خواندن بسیاری از نظرات محصول ما ، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خود را بسازید؟ در حال حاضر ، شما می توانید محصولات رایگان را برای بررسی به سادگی با پیوستن به آن دریافت کنید برنامه Influencer YesStyle! برای لذت بردن از همه مزایای تأثیرگذار بودن ، کافی است به این صفحه سر بزنید و با حساب Instagram یا کانال YouTube خود ثبت نام کنید.

هنگامی که شما یک Influencer YesStyle شدید ، محصول خود را با کلیک روی پیوند مربوطه در صفحه Influencer یا بنر مربوطه در برنامه YesStyle ، ادعا کنید و نظر خود را با هشتگ های مورد نیاز در کانال خود به اشتراک بگذارید – به همین سادگی!

در این ماه ، برنامه YesStyle Influencer این محصولات را برای بررسی به شما می دهد:


مواد اصلی:
پنج نوع عصاره سنتلا ، عصاره درخت چای ، عصاره گل زنبوری ، سرامید ، پانتنول ، پنج نوع اسید هیالورونیک ، اسکوالان ، کره شی

آن چیست:
این کرم با عصاره درخت چای ، عصاره گل زنبوری و پنج نوع عصاره سانتا از جمله مادکاسوزید ، اسید مادکاسیک ، آسیاتوزید و آسیات اسید باعث آرامش و خنک شدن پوست می شود. همچنین پوست را با اسید هیالورونیک و پانتنول پر کرده و با نرم کننده هایی مانند اسکوالان ، شیا کره و سرامید ، سد رطوبت را تقویت می کند. فرمول کمی اسیدی فاقد 20 ماده مضر برای به حداقل رساندن سوزش پوست است.

نحوه استفاده:
مقدار مناسب را برداشته و به طور مساوی روی پوست بمالید. به آرامی برای افزایش جذب ضربه بزنید.

مواد اصلی:
83٪ عصاره برگ گلابی وحشی ، اسید هیالورونیک

آن چیست:
این سرم گیاهی آرام بخش و آبرسان حاوی 83٪ عصاره برگ گلابی وحشی است که از کوه Baegun کره تهیه شده است. برگ گلابی از روش آسیاب سلولی نانو فیتو استفاده می کند که مواد را تا ذرات نانو اندازه خرد می کند. سرم آبکی به سرعت جذب پوست می شود و جلوه ای تازه و بدون چسبندگی را ارائه می دهد. مناسب پوستهای معمولی تا چرب و حساس.

نحوه استفاده:
1. مقدار مناسب را روی کف دست پمپ کرده و روی پوست تمیز پخش کنید. برای افزایش جذب به آرامی ضربه بزنید.
2. برای نتایج مطلوب ، با پد تسکین دهنده گلابی عمل کنید و ده دقیقه بمانید.


مواد اصلی:
71.8٪ عصاره قلب ، 9.7٪ عصاره درخت چای ، پانتنول ، شش نوع اسید هیالورونیک

آن چیست:
قلبی دارای خواص تسکین دهنده و خنک کننده است و به حداقل رساندن منافذ کمک می کند. این کرم ژل طراوت که فقط از مواد تأیید شده توسط EWG شامل 71.8٪ عصاره برگ دل و 9.7٪ عصاره درخت چای تهیه شده است ، باعث تحریک پوست تحریک شده در عین مراقبت از منافذ می شود. صبح و شب می توان از آن برای پوست های چرب یا حساس استفاده کرد. فرمول ضد حساسیت فاقد عطر و رنگ مصنوعی ، الکل ، روغن معدنی ، پارابن و سورفاکتانت است.

نحوه استفاده:
به عنوان آخرین مرحله مراقبت از پوست خود ، مقدار متوسطی از آن را به آرامی روی پوست ماساژ دهید.


مواد اصلی:
باکوچیول ، پپتیدهای لوپین ، پروتئین های هیدرولیز شده لوپین ، ویتامین C ، ویتامین E ، آزولن ، روغن اسطوخودوس ، عصاره آلوئه ، روغن برگ درخت چای ، عصاره بادمجان

آن چیست:
این سرم با استفاده از قدرت باکوچیول (جایگزین گیاهی و ضد پیری برای رتینول که کمتر باعث تحریک پوست می شود) ، پوست را آرام کرده و با تحریک سنتز کلاژن ، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. فرمول طراوت بلافاصله جذب پوست می شود و برای استفاده صبح و شب مناسب است.

نحوه استفاده:
بعد از تونینگ روی پوست بمالید.


مواد اصلی:
عصاره توت آمازون acai berry ، PHA ، پلی فنول ، آنتوسیانین ، گلوکوزامین

آن چیست:
این پد های لایه بردار غنی از آنتی اکسیدان عصاره آکای بری هستند تا پوست را شاداب کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد و PHA برای لایه برداری ملایم. سمت برجسته جوش های سرسیاه و سرسفید را از بین می برد ، در حالی که قسمت صاف پوست را آرام و آبرسانی می کند و سطح pH آن را بهینه می کند. همچنین می توان از آنها در نواحی ناهموار بدن مانند آرنج و پاشنه استفاده کرد.

نحوه استفاده:
1. یک پد بردارید و از قسمت برجسته برای پاک کردن صورت به مدت یک دقیقه استفاده کنید ، از نواحی چشم و لب خودداری کنید.
2. صورت را با طرف صاف پت کنید.


مواد اصلی:
40٪ عصاره گل نیلوفر آبی ، Aquaxyl ، هفت نوع اسید هیالورونیک ، عصاره cynanchum atratum ، عصاره پوست magnolia kobus

آن چیست:
گل نیلوفر آبی به دلیل پاکسازی و پاکسازی پوست شناخته شده است. این تونر 100٪ گیاهی با 40٪ عصاره گل نیلوفر ، پوست را از گرد و غبار و آلاینده های مضر پاک می کند و آن را تون ، نرم و درخشان می کند. این فرمول فاقد عطر و رنگ مصنوعی ، روغن معدنی ، پارابن و استروئید است.

نحوه استفاده:
یک تکه پنبه را با تونر خیس کرده و به آرامی روی پوست بمالید.


مواد اصلی:
AHA ، BHA ، PHA

آن چیست:
با این غبار ملایم لایه برداری ، پوست صاف ابریشمی را انتخاب کنید. ترکیبی از ترکیبات AHA ، BHA و PHA دارای فرم لایه بردار بدون لایه برداری پوست است و رطوبت آن را از بین نمی برد. برای از بین بردن سریع پوست مرده می توان روزانه از آن در هر قسمتی از بدن از جمله صورت ، آرنج و پاشنه استفاده کرد.

نحوه استفاده:
1. قبل از استفاده خوب تکان دهید.
2. محل های مورد نظر را از فاصله 10-15 سانتی متری اسپری کنید.
3. با نوک انگشتان خود به آرامی ماساژ دهید.
4. پس از پاک شدن کراتین با آب ولرم بشویید.


مواد اصلی:
47.5٪ عصاره چای سبز ارگانیک کره ای ، 3٪ عصاره کلیدونیوم مجوس ، اسید هیالورونیک

آن چیست:
این تونر آبکی مملو از مواد سازگار با پوست است که شامل 47.5٪ عصاره چای سبز ارگانیک کره ای برای تسکین پوست ، 3٪ عصاره کلیدونیوم مجوس برای تنظیم تولید سبوم و اسید هیالورونیک برای مرطوب کردن پوست است. عصاره چای غنی از کاتچین از هادونگ در کره جنوبی تهیه شده است ، منطقه ای که به طور سنتی برای تولید چای سبز درجه یک معروف است. برگهای چای با روش سنتی برای از بین بردن اجزای غیر ضروری تفت داده می شوند ، قبل از اینکه تحت درجه حرارت پایین قرار گیرند تا بتوانند تا حد ممکن خواص مفید پوست را حفظ کرده و حفظ کنند.

نحوه استفاده:
یک تکه پنبه را با تونر خیس کرده و به آرامی روی پوست بمالید.


*محصولات ارائه شده در برنامه Influencer YesStyle بدون اطلاع قبلی قابل تغییر هستند. YesStyle ممکن است نتواند محصولات را به مقاصد خاصی ارسال کند و ممکن است هزینه حمل و نقل اعمال شود. برای سوالات ، لطفا پست الکترونیک یا یک پیام مستقیم به حساب رسمی اینستاگرام برنامه ارسال کنید!

مربوط:

(بازدید 1،665 بار ، 26 بازدید امروز)