پادکست قسمت 7: گپ زدن با یک تأثیرگذار زیبایی ft. @Romyrosereviews – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

در آخرین قسمت Yes Whut، رومی خالق محتوای زیبایی از @romyrosereviews به Zoe می‌پیوندد تا درباره همه چیزهای مرتبط با زیبایی، از جمله نحوه تولید محتوا و مقابله با یک روز بد در محل کار، گپ بزند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که تأثیرگذار زیبایی مانند رومی چه چیزی را به یک جزیره متروک می آورد؟ تا آخر گوش کن تا بفهمی!

با دنبال کردن @theyesstylist اینستاگرام ما، نظرات خود را بیان کنید و منتظر قسمت های جدید باشید.

*Yes Whut در حال حاضر در پلتفرم های پادکست زیر در دسترس است:

زیبایی رومی و حکمت مراقبت از خود

روتین مراقبت از پوست فعلی رومی در مقایسه با روتین مراقبت از پوست ستاره کی پاپ که او در سری IGTV ما امتحان کردیم، رویکرد حداقلی تری دارد. او یک روال 6 مرحله ای را دنبال می کند که شامل پاکسازی مضاعف، تونر، جوهر آبرسان، سرم، کرم دور چشم و مرطوب کننده است.

در طول روز، رومی یک سرم سبک وزن و در عین حال با طراوت حاوی ویتامین C یا نیاسینامید را ترجیح می دهد تا به مبارزه با لکه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون برای احیا شدن پوست کمک کند.

VARI:HOPE – آمپول 8 Days Pure Vitamin C +، MIZON – آمپول ویتامین C واقعی،
Beauty of Joseon – Glow Serum، MARY & MAY – Niacinamide + Chaenomeles Sinensis Serum

در شب، او یک اسید هیالورونیک یا سرم ضد پیری را برای ترمیم، تغذیه و صاف کردن پوست انتخاب می کند.

COSRX – آمپول سه گانه رطوبت هیالورونیک، توریدن – سرم هیالورونیک اسید کم مولکول DIVE-IN، هاروهارو واندر – سرم ضد چروک هیالورونیک برنج سیاه، ANACIS – سرم Lithemis Resync

قبل از اینکه به رختخواب برود، رومی به برنامه مراقبت از پوست شبانه خود می پردازد. او روی میز کنار تختش شارژر تلفن، بالم لب و کرم دست دارد. رومی همچنین یک شمع روشن می کند تا به او کمک کند تا برای خواب راحت شود.

فوکورا – پایه رومیزی تلفن پلاستیکی، MIGUHARA – درمان مومیایی لب مرطوب کننده،
به طور منطقی، کرم دست پوست – لیفتدرم، شمع عطر کاندلیا

برای یک سازنده محتوای زیبایی مانند رومی، مراقبت از خود به مراقبت از سلامت روحی و جسمی شما بستگی دارد. او دوست دارد برای از بین بردن استرس و تحریک خلاقیت به دویدن برود. او همچنین یک حمام حباب دار را برای آرام کردن حواس توصیه می کند.

لولی سیلفیک – ساق‌های ورزشی پانل‌دار، لولی سیلفیک – سوتین ورزشی ساده،
Aramoy – ژاکت ورزشی زیپ، Aramoy – حوله ورزشی چاپ حروف

Ellie NATURALS – نمک حمام آرامش عمیق، SWATi – اسکراب نمک و درمان انیسون شکوفه در کوهستان، صابون با برند گاو – نمک حمام حباب‌دار و معطر، فراتر از – حمام حباب‌دار شفابخش بدن

رومی می‌تواند هر یکشنبه ساعت‌ها به انجام روتین مراقبت از خود بپردازد. او یک شمع معطر روشن می کند، یک ماسک ورقه ای می گذارد و سپس به راحتی استراحت می کند. پس از سش ماسک، او با استفاده از گواشا و روغن مغذی صورت، صورت خود را ماساژ می دهد.

CANDLIA – شمع عطر، OSEQUE – مجموعه ماسک معدنی آب نجیب خالص،
نیلوفر آبی خالص – رز کوارتز گواشا

بهترین راز زیبایی رومی – نکته ای از مادرش – این است که هرگز جوش نزنید. علیرغم مبارزه دائمی با آکنه های هورمونی، او به این قانون پایبند بوده و در نتیجه هیچ جای آکنه روی پوست او وجود ندارد. در طول یک جوش، او از مراقبت های ملایم و آبرسان پوست و درمان های لکه برای کاهش بخشی از التهاب استفاده می کند.

RAWQUEST – اکیناسه آرام بخش مرطوب کننده، درماتوری – پد لایه بردار مرطوب کننده Pro Hyal Shot، NARD – سرم مرطوب کننده آرام بخش درخت چای، BADSKIN – کرم مرطوب کننده آرام بخش Ssuk Bomb

اگر می خواهید جوش ملتهب را پنهان کنید، رومی لکه های جوش را توصیه می کند. او یکی از طرفداران قدیمی پچ جوش های آکنه COSRX است که سال ها از آن استفاده می کند. نکته نهایی او این است که چسب جوش را فقط زمانی اعمال کند که این نقطه در آستانه ترک خوردن است.

COSRX – Master Patch Basic Size Full

اگر یک هفته در یک جزیره متروک گیر بیفتید چه چیزی می آورید؟ رومی مراقبت های ضروری پوست خود را برای آرام نگه داشتن ذهن و پوست خود، از جمله پاک کننده، مرطوب کننده و مهمتر از همه، SPF به ارمغان می آورد.

HYGGEE – پاک کننده ژل هیالورون با pH، مولدریم – مرطوب کننده همه کاره ملایم سبز،
پروژه کافی – ضد آفتاب

رومی به عنوان یک علاقه‌مند به سفر، هرگز از مراقبت از پوست خود در طول پروازهای طولانی کوتاهی نمی‌کند. ملزومات او در حین پرواز برای جلوگیری از جت لگ پوست شامل ماسک ورقه ای مگا هیدراته و سرم یا مرطوب کننده سرامید است. پس از پرواز، او ماسک هیدروژل را برای بازگرداندن رطوبت به پوست ترجیح می دهد.

Dr. Jart+ – Dermask Water Jet Vital Hydra Solution، THE PLANT BASE – Quesera Ceramide، numbuzin – شماره ۲ کرم Real Ceramide، PETITFEE – ست ماسک صورت هیدروژل انرژی زا CACAO

خوراکی های کلیدی

در حساب زیبایی خود، رومی نظرات صادقانه و تجربیات شخصی مراقبت از پوست را به اشتراک می گذارد تا به کسانی که با مشکلات مراقبت از پوست مشابه دست و پنجه نرم می کنند کمک کند. توصیه او برای تولیدکنندگان مشتاق محتوا این است که معتبر باشند. رومی از تجربه آموخته است که آزمون و خطا بخش مهمی از فرآیند است و به او اجازه می دهد محتوای خود را به تدریج کشف، اصلاح و بهبود بخشد. منحنی یادگیری همه بخشی از سفر است!
از پروفایل رومی در اینجا دیدن کنید: https://www.instagram.com/romyrosereviews/


(جدید) محصولات ویژه

جدیدترین راه اندازی های زیبایی ما با CLIO، BRING GREEN، PURITO و mixsoon را از دست ندهید.

CLIO – مرهم براق شفاف ذوب شده، سبز بیاورید – بالشتک آفتابی تونینگ درخت چای،
کرم دور چشم PURITO – سنتلا بدون بو، mixsoon – Essence


مربوط:

(1 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)