پاکسازی پوست من با ساندو – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

Sundo با نامی که در زبان کره ای به معنای “خلوص” است ، در فرمول های تجزیه شده و بدون سم متخصص است که خواص گیاهی سنتی کره ای را با جدیدترین فناوری مراقبت از پوست ادغام می کند. تأکید برند بر نتایج ظریف و طولانی مدت ، به جای تغییرات معجزه آسا ، محصولات آن را به معامله ای مناسب برای افرادی مانند من تبدیل می کند که پوست ترکیبی حساس آنها همیشه به تنظیم مجدد ملایم نیاز دارد.

مدتی است که از یک روال گسترده مراقبت از پوست از یک مارک نمونه استفاده کرده ام ، بنابراین مشتاق بودم که پاک کننده ، تونر ، سرم ، کرم و بسته خواب از Sundo را امتحان کنم. پوستی که به راحتی تحریک می شد از ابتدای سال آرام شده بود ، اما هرگز به درخششی که می خواستم نرسید. پیری و کند شدن متابولیسم احتمالاً در وضعیت پوستی فعلی من مقصر است ، اما امیدوارم محصولات مراقبت از پوست مناسب بتواند رکود را متوقف کند.

ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید آیا آزمایش دو هفته ای محصولات Sundo باعث افزایش امیدواری من شد!

محصول: این محصول به عنوان یک پاک کننده بسیار ملایم با قدرت حذف کامل آلودگی ها ، ناخالصی ها و چربی از صورت ، یکی از محبوب ترین محصولات Sundo است. با فرمول ژل ، بدون سولفات فرموله شده و حاوی روغن برگ درخت چای ، عصاره بامبو و عصاره دانه گریپ فروت است که ضمن تسکین و آبرسانی به پوست ، در عین حال لایه برداری ملایم را ارائه می دهد.

انتظارات من: من امیدوار بودم که یک پاکسازی کامل انجام شود که باعث تحریک صفر و افزایش سطح رطوبت شود. بسیاری از پاک کننده ها علی رغم ادعاهایی که در مورد اثرات آبرسانی محصولات وجود دارد ، صورتم را خشک می کند ، بنابراین از نسخه Sundo برای اقدامات مرطوب کننده اصلی استقبال می شود. در مورد مزایای مراقبت از پوست ، من انتظار چیز زیادی را نداشتم.

نتایج:

در میان پاک کننده های K-Beauty که من امتحان کرده ام ، پاک کننده نرم و ملایم با pH پایین به عنوان یک عملکرد قوی و نه برجسته ظاهر شد. از یک طرف ، صورت من را به طور معقول و بدون هیچ گونه سوزش ، قرمزی و خشکی تمیز کرد. بافت سبک و ملایم کف آن برای پوست آرامش بخش بود و من از رایحه متمایز و در عین حال ظریف که آرامش می داد قدردانی کردم. از طرف دیگر ، اثرات مراقبت از منافذ پاک کننده روی پوست من حداقل بود ، زیرا بعد از آزمایش متوجه کوچک شدن منافذ پوست خود نشدم. شاید انتظار از یک پاک کننده خیلی زیاد باشد!

محصول: این تونر با ترکیب دمنوش های آبرسان و نرم کننده های پوست شامل هیالورونیک اسید ، بتاگلوکان و سیکا ، عصاره آلوئه و بامبو طراحی شده است ، برای تمیز کردن ، آماده سازی و آبرسانی عمیق به پوست طراحی شده است. فرمولاسیون بدون الکل که برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته شده است ، سلامت عمومی پوست را بهبود می بخشد ، با تأکید ویژه بر تقویت سد رطوبت ضعیف و کاهش تحریکات.

انتظارات من: پوست من اغلب حتی در هوای گرم و مرطوب نیز خشک می شود و استفاده ناصاف از تونرهای آبرسان احتمالاً کمکی نکرده است. من مصمم بودم شرایط را تغییر دهم ، و این تونر ، با لیست مواد تشکیل دهنده حاوی مواد مرطوب کننده ، مکان مناسبی برای شروع به نظر می رسید.

نتایج:

درست بر اساس نامش ، دستورالعمل تونر مرطوب کننده فوق العاده باعث آبرسانی سریع می شود و در نتیجه پوست پرپشت و دارای پوستی تر می شود. این آخرین لایه کثیفی را از صورت من پاک کرد و باعث شد پوست من تمیزتر ، شفاف تر و شاداب تر شود. از آنجا که من فقط دو هفته از تونر استفاده کردم ، هنوز نمی توانم اثبات کنم که چگونه م effectivelyثر منافذ را مسدود می کند و سلامت پوست را در دراز مدت بهبود می بخشد. با این حال ، به دلیل خواص آبرسانی و تسکین دهنده فوق العاده آن ، من قطعاً آن را در رژیم مراقبت از پوست خود قرار می دهم!

محصول: با بیش از 90 درصد فیلتراسیون تخمیر گالاکتومایسس ، این نیروگاه ضد پیری با هدف کوچک کردن منافذ ، صاف کردن خطوط ریز و کاهش قرمزی در هنگام شادابی رنگ پوست. ترکیبات اضافی عصاره بره موم ، عصاره centella asiatica و نیاسینامید باعث تقویت ترمیمی می شود. این سرم دارای غلظت آبکی است که به راحتی بر روی پوست پخش می شود.

انتظارات من: با نمونه برداری از یک محصول تصفیه گالاکتومایسس مشابه از GRAYMELIN در آخرین آزمایشگاه زیبایی من با نتایج مثبت ، من اطمینان داشتم که سرم Sundo به همان اندازه م ،ثر خواهد بود ، حداقل در جلوگیری از تحریکات در حالی که به پوست من فرصتی برای تنظیم مجدد می دهم. من به دنبال واژگونی های چشمگیر نبودم-فقط پوستی نرم ، صاف و یکدست تر.

نتایج:

سرم Sundo تقریباً نسخه GRAYMELIN را کنار می گذارد ، اگرچه غلظت بالاتری از فیلتراسیون تخمیر galactomyces دارد. این بار ، من علائم قابل مشاهده تری از جوانسازی را مشاهده کردم. پوست من به تدریج صاف تر ، روشن تر و بسیار کمتر قرمز می شود. باید تأکید کنم که پوست من یک شبه به درخشندگی نرسید و علیرغم روشن شدن کلی رنگ صورت ، هیپرپیگمانتاسیون همچنان یک مشکل بود. اگرچه نتایج هنوز دلگرم کننده بود!

محصول: این کرم ژل سبک ، مرطوب کننده برای ماه های گرم ، حاوی هیالورونیک اسید است تا هیدراتاسیون عمیق ، کلاژن پوست سفت ، پانتنول و ویتامین E برای بهبود و نیاسینامید برای بهبود هایپرپیگمانتاسیون را تامین کند. جینسینگ یک طعم تغذیه ای اضافی می بخشد.

انتظارات من: من حتی در ماه های تابستان کرم های غلیظ تر و مغذی ترجیح می دهم ، اما به دلیل سابقه خوب سوندو تا کنون ، خوشحالم که این نسخه سبک را امتحان کردم. به نظر من ، یک کرم مرطوب کننده متوسط ​​بهتر از یک کرم مرطوب کننده تر است که منافذ پوست شما را مسدود کرده و یک لایه چرب بر جای بگذارد!

نتایج:

لازم نیست نگران قدرت آبرسانی آن باشم ، زیرا کرم روشن کننده مرطوب کننده واقعی علی رغم بافت سبک ، کاملاً تحویل داده می شود. در صورت استفاده فوراً صورت من سفت شد و در بیشتر روز ظاهری آرامش بخش و شاداب داشت. این فرمول احتمالاً با توجه به قوام یک مرطوب کننده عالی برای زمستان نخواهد بود ، اما در حال حاضر ، کرم به تمام نت های مناسب می آید.

در مورد خواص ضد پیری و روشن کنندگی آن ، این اثرات چندان برجسته نبود. بعد از استفاده مداوم صورت من نرم تر و صاف تر شد ، اما هیپرپیگمانتاسیون پس از دو هفته آزمایش ادامه یافت. با این وجود ، بافت طراوت و قدرت مرطوب کنندگی این مرطوب کننده را برنده می کند ، به ویژه به عنوان کرم روز.

>

محصول: این ماسک خواب برای تسکین ، روشن شدن و تقویت پوست با ترکیبی از نیاسینامید ، اسید هیالورونیک ، پانتنول و آدنوزین ساخته شده است ، در صورتی که پوست شما به پیک نیاز دارد ، فقط بلیط شماست.

انتظارات من: خجالت می کشم بگویم قبلاً ماسک خواب امتحان نکرده بودم. من به اشتباه تصور می کردم که استفاده از ماسک خواب زحمتی خواهد بود ، اما معلوم شد که اصلاً اینطور نبود. با خواندن همه مزایای مثبت چنین ماسک هایی ، از جمله آب بندی در محصولات مرطوب کننده در حالی که زمان بیشتری را برای جذب مواد فعال در نظر گرفتم ، بیش از حد هیجان زده بودم که از این بسته خواب از Sundo نمونه بگیرم.

نتایج:

این ماسک دارای بافت کرم ژلی بود که سریع جذب می شد در حالی که هیچ گونه چسبندگی باقی نمی گذاشت. در استفاده اولیه ، متوجه شدم که نتایج مثبت است ، اما مشخص نشده است. وقتی صبح از خواب بیدار می شوم ، پوست من دیگر کدر و خاکستری به نظر نمی رسد ، اما به آن درخششی که معمولاً ماسک ملحفه قوی می دهد ، نمی رسد. پس از استفاده مکرر ، من نتایج واضح تری را مشاهده کردم و پوست من نرم تر ، سفت تر و صاف تر به نظر می رسید. من نمی توانم تعیین کنم که آیا تغییرات مثبت ناشی از اثرات ترکیبی همه محصولات استفاده شده یا ماسک است ، اما شکی نیست که بسته خواب خواب نیاسینامید مراقبت شدید یک پیشنهاد جامد است – فقط انتظار نتایج فوری را نداشته باشید!


حکم نهایی

آیا ساندو به وعده های خود عمل کرد؟ به طور کلی ، این روال مراقبت از پوست در بسیاری از زمینه ها انجام می شود. من قدردانی می کردم که کل خط روی پوست چگونه نرم بود و چگونه محصولات باقیمانده تحریکاتم را مهار کردند و در عین حال تغذیه مورد نیاز من را نیز تأمین کردند. حتی اگر مزایای ضد پیری محصولات مشخص نباشد ، استفاده طولانی مدت احتمالاً نتایج دلگرم کننده تری را نشان می دهد.

از بین تمام محصولات نمونه برداری شده ، من فوراً تونر و سرم را در برنامه معمول مراقبت از پوست خود قرار می دهم ، زیرا این دو نفر واضح ترین مزایا را به همراه داشت. من کرم روشن را با مرطوب کننده های غنی تر و کرمی تر می چرخانم ، مخصوصاً با تغییر فصل. بسته خواب را در مواقعی که پوست من به تقویت کننده تغذیه نیاز دارد ذخیره می کنم. در مورد پاک کننده ، آن را به عنوان پشتیبان ژل پاک کننده K-Beauty مورد علاقه من ، ژل پاک کننده تمیز کننده منافذ Super Matcha SOME BY MI ، عمل می کند.

(7 بار بازدید ، 5 بازدید امروز)